Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ronde 5 is echt te vroeg voor zo'n kleine act, het is maar waar je je prioriteit legt in de draft eerst natuurlijk.
Ik vind het ook echt heel vroeg. Ik wil zelf ook wel kleine acts doen die ik voor ogen heb al vast leggen, maar ben banger voor de grotere acts die ik voor ogen heb die eerder worden gekozen. Dillema's dillema's
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
We zijn toegekomen aan onze laatste headliner. Een man die niet onderdoet voor de andere headliners Genesis en Roger Waters. Trad in 1963! toe tot zijn eerste bandje The Yardbirds. Daarna volgde John Mayall's Bluesbreakers, Cream en Derek & The Domino's voordat hij verder ging op eigen benen. Een repertoire vol wereldhits. Eric Clapton geeft dag 1 van JozzFest een blousy uiteinde. Een absolute gitaarvirtuoos, we zijn vereerd hem te mogen ontvangen.


@Oasiss
@Brian
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
Ik vind het ook echt heel vroeg. Ik wil zelf ook wel kleine acts doen die ik voor ogen heb al vast leggen, maar ben banger voor de grotere acts die ik voor ogen heb die eerder worden gekozen. Dillema's dillema's
Heel herkenbaar ja! Het midden van het affiche moet ook wel acceptabel gevuld zijn. Echt de kunst om enigdzins gelijkmatig op te bouwen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.528
7.510
Ik had hem in gedachten als headliner maar had hem laten varen omdat ik hem iets te groot voor mijn festival vond.

Stiekem beetje spijt van! Fantastische boeking Jos!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.493
3.653
We zijn toegekomen aan onze laatste headliner. Een man die niet onderdoet voor de andere headliners Genesis en Roger Waters. Trad in 1963! toe tot zijn eerste bandje The Yardbirds. Daarna volgde John Mayall's Bluesbreakers, Cream en Derek & The Domino's voordat hij verder ging op eigen benen. Een repertoire vol wereldhits. Eric Clapton geeft dag 1 van JozzFest een blousy uiteinde. Een absolute gitaarvirtuoos, we zijn vereerd hem te mogen ontvangen.


@Oasiss
@Brian
Ik wilde hem niet opnieuw kiezen, maar blij dat hij niet uitgesloten wordt van de draft. Een legende heb je Jos, een legende (al weet ik allang dat jij Clapton prima op waarde schat ;)).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nooit verwacht had hem nu nog te kunnen kiezen haha. Had allang gesettled voor een kleinere headliner toen hij zich opeens aanboodt.
Ik heb dat nu nog steeds met een aantal acts haha! Ook dat is mooi aan een draft, je verwacht dat sommigen (snel) gekozen gaan worden en dat gebeurt dan niet.. net al kleintjes die heel snel wel gekozen zijn.

Je blijft je verbazen heerlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.897
5.434
We mogen weer, en hoe! Zij wordt vergeleken met eigenlijk alle grootheden der aarden, maar dat gaan wij niet doen. Deze dame is namelijk uniek. Ze gaat samen met Jorja Smith de derde dag co-headlinen.

CELESTE


Ik ben me ervan bewust dat dit misschien een twijfelgeval is, ze is geboren in California, maar heeft de Britse nationaliteit. Ze heeft een Britse moeder en is op haar 3e naar de UK verhuisd. Als men dit niet ok vindt, kies ik graag een andere act!

Tot die tijd maak ik plaats voor @Brian en @warriorandweirdo
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
Is Celeste dan al zo populair dat die een dag kan co-headlinen? (Celeste is oké hoor om te kiezen).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.897
5.434
Is Celeste dan al zo populair dat die een dag kan co-headlinen? (Celeste is oké hoor om te kiezen).
We moeten een beetje op de centen letten door Corona. Qua line up en qua portemonnee van de bezoekers...

Bovendien ben ik ervan overtuigd dat Celeste dit glansrijk gaat doen ;-).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Que Europees geen twijfel en kan Cceleste gewoon. Maar inderdaad een bijzondere keuze als co-head. De reden van de regel qua realistische line-ups was enkel zodat het niet uit de hand zou lopen qua grote namen op 1 dag, zoals in eerdere drafts (zelf ook schuldig) wel eens gebeurde.
Absoluut een must-see Celeste hoor. Haar debuut heb ik hier al meerdere keren aan gehad.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Lijkt me nog steeds dat je kleinere acts nog steeds gewoon op een hogere positie kan zetten. Als je heel erg fan bent van iets en je wilt dat het een headliner is, dan kost het je alleen een plek waar anders een grote naam had kunnen staan en misschien wat tickets
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Natuurlijk kan een mag dat. Qua mij betreft zet je Froukje of iets als doe maar (Just kidding) als headliner neer. Ik verbaasde me er alleen over
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Joslittel

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.897
5.434
Ja, ik vind het zelf ook gewoon een toffe vrouw en vind het wel leuk om het een keer wat anders aan te pakken. Het zal me niet de winst opleveren, maar hé, de olympische gedachte kan ook :).

Overigens is dat helemaal geen verwijt naar wél stadionacts kiezen! Ik snap dat de regel bedoeld was als Rammstein niet als sub voor U2 te zetten.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nooit verwacht had hem nu nog te kunnen kiezen haha. Had allang gesettled voor een kleinere headliner toen hij zich opeens aanboodt.
Clapton stond ook hier op de lijst voor de vrijdag. Uiteindelijk in lijn met mijn idee besloten die dag iets kleiner aan te vliegen. Wel een enorm mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.715
De volgende band blies ons reeds in 2019 al volledig omver tijdens hun machtige performance op Sonic City en met 'For The First Time' hebben ze dan ook nog eens een van onze favoriete albums van het jaar gemaakt tot dusver. We konden er dan ook niet omheen en kondigen met trots aan dat Black Country, New Road op zondag 29 augustus exclusief te zien zal zijn op Cabin In The Woods!


@Timmetje
@Yannick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken