Festileaks Festival Draft IV: European Edition

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
Iedereen die een metal-based festival aan het ineensteken is:

300px-Surprised_Pikachu.jpg
Haha, vond het wel binnen m'n concept passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Ik zei het eerder al dat ik vreesde voor de uitspattingen van Mattman.. daar gaat mijn volgende naam??
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Wacht wat, Opeth is eruit en niet door koekdoos :eek:. Daar gaat mijn voornaamste naam deze ronde, ik kom snel met nieuwe.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Wacht wat, Opeth is eruit en niet door koekdoos :eek:. Daar gaat mijn voornaamste naam deze ronde, ik kom snel met nieuwe.
Was nog niet zo ver met het uitwerken van namen, kwam voor het eerst gisteravond bij Opeth. Was nog voornamelijk met de mainstage bezig
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Okay ik weet niet zeker of de eerste band mag, omdat niet alle bandleden uit europa komen, maar de band is officieel wel brits, maar niet geschoten is altijd mis (anders wissel ik gewoon):

Het is feest bij KO-RockFest, want een grote naam heeft toch besloten om exclusief op KO-RockFest te komen spelen deze nazomer! Op de vrijdag zullen ze de headliner positie overnemen van Ghost, waarna Ghost de avond alsnog af mag sluiten als subheadliner. We hebben het hier over de eerste band waarmee Ronnie James Dio naambekendheid heeft gekregen, helaas is Dio niet meer onder ons, en is de band meerdere keren gestopt en terug gekomen, maar ze hebben besloten om toch nog te komen spelen speciaal voor jullie. Ritchie Blackmore's Rainbow zal een set vol met rock van de oude Deep Purple en Rainbow discrografie spelen. Het wordt zeker genieten!


En dat is natuurlijk niet alles. Want we mogen nog een exclusieve band aankondigen die jullie ook tegen de late uren van de avond de hoge falsetto's van King Diamond onder gehoor brengen. We hebben het natuurlijk over de langverwachte reünie van Mercyful Fate!


@mattman
@Paddy
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
En wat misdchien nog wel het meeste pijn doet, ik had zo mooie aankondigingstekst voor Opeth in mijn hoofd zitten. De wereld zal het nooit weten
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.715
Hoewel we er even mee hebben gewacht zijn we bij Cabin In The Woods enorm trots dat we niemand minder dan de legendarische filmcomponist Hans Zimmer als laatste headliner kunnen aankondigen. Zimmer zal, samen met een orkest van om en bij de 100 muzikanten, naast composities uit klassiekers zoals: 'Gladiator', 'Interstellar', 'The Last Samurai', 'Pirates Of The Caribbean' en 'The Dark Knight' ook werk uit nieuwere kaskrakers zoals: 'Wonder Woman 1984', 'The Lion King' en 'Dunkirk' brengen. Dit wil je niet missen!

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods zijn voor vrijdag: Björk en Einstürzende Neubauten, voor zaterdag: Hans Zimmer en girl in red en voor zondag: Robyn, Ben Howard en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken