Festileaks Festival Draft IV: European Edition

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.108
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe populair ze hier zijn, maar bon. De volgende headliner die ik jullie presenteer was in 2016 headliner van het Belgische Dour, waar ze, naar het schijnt, een enorme indruk hebben achtergelaten. Dat wilden we ook graag hebben op Supersonic Lake IJssel Festival: een band die al sinds 1994 meedraait en dat tot nu toe ook voortreffelijk doet. Desalniettemin hebben wij bij SLIF wel het idee dat ze wat onderbelicht zijn, dus daarom helpen we graag mee om ze weer in de spotlights te krijgen. Wij presenteren u, helemaal uit het uithoekje van Europa, IJsland, Sigur Rós!
U heeft daarmee nog de grootste headliner en dus dé knaller van ons tegoed!

@Joslittel @Oasiss
DAMN
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.461
6.888
Ach serieus. Mijn eerste naam was Björk en die wordt precies de beurt voor mij gepakt. Mijn tweede naam was London Grammer en inderdaad. Verdomme.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.755
2.447
Op Cabin In The Woods dragen we equality hoog in het vaandel en streven we er elke editie opnieuw voor om een line-up te presenteren die evenveel mannen als vrouwen bezit. Voor onze volgende headliner gaan we van Reykjavik naar Stockholm want niemand minder dan de Zweedse superster Robyn zal acte de présence geven als afsluiter van ons festival op zondag 29 augustus. Uit ervaring weten we dat Robyn altijd zorgt voor een heus feest, en dat zal op onze weide niet anders zijn.


@Timmetje
@Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Bon, ik had drie keuzes voorhande voor m'n tweede naam en worden ze hier allebei toch wel niet één na één gekozen zeker? Damn.

edit: ja, het ging om The xx en Robyn en nee, ik ben er niet blij om haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Bon, ik had drie keuzes voorhande voor m'n tweede naam en worden ze hier allebei toch wel niet één na één gekozen zeker? Damn.

edit: ja, het ging om The xx en Robyn en nee, ik ben er niet blij om haha.
En... Da's drie.. Wtf.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Nouwww, dan maar deze knaller. Eindelijk feesten op de bangers van Future Nostalgia.

DW08Y1S.jpg


Dua Lipa.

@bas2204 > @theblackmadness
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Ai. Die had ik als derde willen aankondigen maar had al zo'n vermoeden dat die gekozen zou worden voordat ik weer aan de beurt was.

Topboeking.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
330
De tweede headliner voor mijn festival komt uit Noord-Ierland en is een persoonlijke favoriet van deze festivaldirecteur. Ik denk dat velen hier hun hits uit voornamelijk de '00 nog mee kunnen zingen, maar ook hun meest recente album was verre van slecht. We hebben het natuurlijk over: Snow Patrol!


@theblackmadness en @Paddy
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.114
8.233
Nou, de nacht toch relatief goed doorgekomen. Geen enkele naam eruit voor mij. Nu heel benieuwd waar Paddy mee komt na eerste keuze Rammstein en toch lichtelijk bang voor Kobloodflames.

Na die paar namen zou ik toch in staat moeten zijn om relatief zeker m’n plannen verder uit te werken
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.466
11.447
Ah, deze nacht viel voor mij gelukkig ook nog mee. Wel weer echt mooie namen en een slagveld onder de sterke vrouwelijke headliners.

Bij deze nog een shout out naar de nieuwe website @Joszwa. Nu merk je helemaal hoeveel fijner het werkt. Eindelijk een plaatje van je eigen pc uploaden in plaats van prutsen met zo'n overzetsite, Youtube filmjes veel makkelijker, dikgedrukte teksten ook zonder die rare leestekens. Heerlijk!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken