Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.665
9.025
Wederom twee mooie namen @kobloodflames (en de rest natuurlijk ook hoor), dit keer weer wat meer namen die ook bij mij op het lijstje staan, maar gelukkig geen hoge prioriteit. Wel jammer dat er nu bij mij geen A Man With A Plan over het terrein galmt :p
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Wederom twee mooie namen @kobloodflames (en de rest natuurlijk ook hoor), dit keer weer wat meer namen die ook bij mij op het lijstje staan, maar gelukkig geen hoge prioriteit. Wel jammer dat er nu bij mij geen A Man With A Plan over het terrein galmt :p
Gelukkig bij mij wel ;). Ik wilde wel graag het folkmetal podium concept maken en aangezien Alestorm en Amon Amarth al weg waren gevallen dacht ik ik moet toch maar even wat afsluiters voor dat podium gaan 'securen'
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.665
9.025
Gelukkig bij mij wel ;). Ik wilde wel graag het folkmetal podium concept maken en aangezien Alestorm en Amon Amarth al weg waren gevallen dacht ik ik moet toch maar even wat afsluiters voor dat podium gaan 'securen'

Ben benieuwd of ik de plannen met de volgende twee ook weer ga verstoren ;P
 
  • Leuk
Waarderingen: kobloodflames

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.665
9.025
Eerst maar eens afwachten of er de komende namen niet nog mijn plannen in de war gegooid gaan worden. Zitten toch nog aardig wat mensen tussen die ineens zomaar metal kunnen gaan
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
De volgende artiest zal het affiche voor de zaterdag komen versterken. We hebben het over een Brit met een carrière die begon in 1963! Hij tourde in het verleden samen met Eric Clapton, Carlos Santana, Joe Cocker, Tom Petty, The Allman Brothers en The Grateful Dead. Ook speelde hij nog op albums van The Who, Jimi Hendrix, James Brown, Tina Turner, B.B. King en Muddy Waters. De lijst met samenwerkingen van deze man is zelfs nog veel langer dan dit! En daarnaast had hij zelf succes met Spencer Davis Group (waar hij als 15-jarige bij kwam), Traffic, Blind Faith en natuurlijk als solo artiest. Ondanks dat hij inmiddels in de 70 is, is deze artiest nog lang niet versleten en we zijn dan ook enorm blij dat we hem nog aan kunnen kondigen. Maak je klaar om alle klassiekers mee te zingen bij het optreden van Steve Winwood!


@Yannick en @Timmetje
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.306
13.726
De volgende naam is een van de betere Belgische metalbands. Zingen en drummen tegelijk je moet het maar doen en met een derde plaats in de zwaarste lijst dit jaar, verdienen ze zeker een spot op Rock Blomberghen.
Bekijk bijlage 67

@bas2204 en @Yannick
Verdorie, zag Brutus als opvulling, maar blijkbaar verkeerd ingeschat. Over bands met zingende drummers gezongen: Crown Lands. Geen metal, minder hard dan Brutus, maar zit zeker nog wel een aardig tempo in.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Verdorie, zag Brutus als opvulling, maar blijkbaar verkeerd ingeschat. Over bands met zingende drummers gezongen: Crown Lands. Geen metal, minder hard dan Brutus, maar zit zeker nog wel een aardig tempo in.
Hier nog eentje met een verkeerde inschatting :(
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
PtINnDL.jpg


Wolf Alice.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.152
5.545
Verdorie, zag Brutus als opvulling, maar blijkbaar verkeerd ingeschat. Over bands met zingende drummers gezongen: Crown Lands. Geen metal, minder hard dan Brutus, maar zit zeker nog wel een aardig tempo in.
Wilde ze ook nog niet zo snel aankondigen, maar nadat ik al iets kleinere namen zag verdwijnen, moest ik die toch wel vastleggen
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.717
Susanne Sundfør is niet alleen één van de grootste Noorse artiesten van de afgelopen 15 jaar, maar ook onze volgende naam voor de vrijdag. Met in haar backpack 5 steengoede albums, gaande van haar s/t uit 2007 tot haar nieuwste 'Music For People In Trouble' (2017), gaat ze het publiek van Cabin In The Woods zeker trakteren op een set die de hoge verwachtingen meer dan inlost.


@Brian
@Oasiss
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Biertje, languit zitten in het gras, zonnetje. Moeten we nog meer zeggen? Only Smith and Burrows is good enough.

Screenshot_20210426-154026.png

Aangekondigd zijn, vrijdag: Mark Knopfler en CHVRCHES, zaterdag: PJ Harvey, Rosalía en Smith and Burrows, zondag: The XX, Thom Yorke, Steven Wilson en Joep Beving

@Oasiss
@Joslittel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken