Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.435
Begon het echt al te denken tbh. Als sub voor Florence?
Heeft ook even door mijn hoofd gespookt haha, maar er zijn toch ook echt wat leuke mannelijke artiesten die ik erbij wil. De exacte planning is nog niet af, maar ik verwacht ze wel voor fatm idd
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
De beoogde subs houden we nog even in zak met de goede hoop dat die in het spel blijven. De blik gaat meer en meer op het dagprogramma. Het nieuwe nummer is de opmaak naar meer nieuwe muziek dit jaar. Luisterend naar Het said she said, belooft dit veel goeds. Tot die tijd zetten we ook de oude knallers op, die minstens net zo lekker vallen.
Screenshot_20210425-204955.png

@warriorandweirdo
@Timmetje
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.717
Op haar 31ste heeft de Britse Laura Marling al 6 albums uitgebracht, waarvan er 2 werden genomineerd voor een Mercury Prize. Op Cabin In The Woods komt ze op zondag 29 augustus voor het eerst haar nieuwe album 'Song For Our Daughter' voorstellen. Een favorietje van de organisatie, en zonder twijfel na haar doortocht ook van u.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods zijn voor vrijdag: Björk en Einstürzende Neubauten, voor zaterdag: Hans Zimmer en girl in red en voor zondag: Robyn, Ben Howard, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Timmetje
@Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
And I said maybeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

06Faj6k.jpg


Liam Gallagher.

@bas2204 > @theblackmadness
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Voor de vrijdag gaan we nog een mooie naam toevoegen. Naast de co-headline van Damien Rice en Woodkid zal er nog een populaire act een mooie show weg gaan geven. De Engelse singer-songwriter Fink zal namelijk ons komen verblijden!


@theblackmadness en @Paddy
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken