Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ik stond gisteravond bij een concert dus vandaar nu pas mijn eerste naam ;)
Wij kiezen onze eerste headliner van het weekend, die ons heeft weggeblazen op Pukkelpop en recent nog meer in Vorst. Daarna deden ze ook nog 2x AFAS.

Give it up for:

FONTAINES D.C.
Bekijk bijlage 11574

@Lion @randyrw
Had de hoop hier meteen voor opgegeven, nadat ik ze niet als eerste boeking nam. Mooi!

• Winning
Waarderingen: Royke
ftlm-announcement Copy 2.jpg

LCD SOUNDSYSTEM

Wat waren ze goed op DTRH, hè? Nu ook te zien op FTLM!

Wat kan ik nog meer over LCD Soundsystem zeggen? Ze worden bijna elke draft wel door iemand geboekt, maar voor mij is dit de eerste keer! Ik vermoed dat ze bij veel mensen bovenaan de eindejaarslijstjes gaat eindigen, dus perfect voor de 'Best of 2024'-draft.

Oh, en dat kerstnummer ook vast afgestreept hiermee!

Next: @randyrw — @Thisso

Bekijk bijlage 11575

LCD SOUNDSYSTEM

Wat kan ik nog meer over LCD Soundsystem zeggen? Ze worden bijna elke draft wel door iemand geboekt, maar voor mij is dit de eerste keer! Ik vermoed dat ze bij veel mensen bovenaan de eindejaarslijstjes gaat eindigen, dus perfect voor de 'Best of 2024'-draft.

Fuck. Haha
Wel een fantastische boeking overigens

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Oasiss
Bekijk bijlage 11575

LCD SOUNDSYSTEM

Was natuurlijk ook wel een utopie dat deze er nog even in bleef!
Beste optreden van 2024 indeed!

Users who are viewing this thread