Festileaks Draft XV: Best of 2024

Mogelijks valt mijn eerste pick al meteen in de grijze zone van deze Draft, maar ik ga het er toch op wagen om erna eventueel nog opnieuw te moeten kiezen... Deze artiest bracht immers afgelopen jaar de grafrede van zijn iconisch alter-ego uit en heeft in december nog enkele optredens in het Midden-Oosten gepland staan. Vandaar valt hij naar mijn interpretatie nog net onder de regels en zijn we als organisatie van de MadMandraMeeting heel blij om Eminem als afsluiter van het weekend te mogen aankondigen!

1732796846115.png

Next: @Dante @Dr. Hannibal

Mogelijks valt mijn eerste pick al meteen in de grijze zone van deze Draft, maar ik ga het er toch op wagen om erna eventueel nog opnieuw te moeten kiezen... Deze artiest bracht immers afgelopen jaar de grafrede van zijn iconisch alter-ego uit en heeft in december nog enkele optredens in het Midden-Oosten gepland staan. Vandaar valt hij naar mijn interpretatie nog net onder de regels en zijn we als organisatie van de MadMandraMeeting heel blij om Eminem als afsluiter van het weekend te mogen aankondigen!

Bekijk bijlage 11551

Heeft ook gewoon een volledig concert gespeeld, lijkt het:

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Timmetje

Bekijk bijlage 11551

19 oktober nog een show gespeeld in 2024 dus deze is safe. ;)

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Dan ben je al verder dan ik.... Ik heb een aantal namen in mijn hoofd en voor de rest is het nog blanco
Does Not Compute Art School GIF by sarahmaes
Haha ja ik heb ook nog echt nauwelijks een idee eigenlijk, zie wel waar het schip strandt 😅

Heeft ook gewoon een volledig concert gespeeld, lijkt het:

19 oktober nog een show gespeeld in 2024 dus deze is safe. ;)
Aha, herinnerde me ook zoiets maar vond het niet meteen via Google. Wel mooi zo, zeker geen twijfelgeval dan!

• Confetti
Waarderingen: Timmetje
Geen paniek @Brian , als je zorgt dat je ergens in je weekend gewoon een setje van stuk of drie toegankelijke metalnamen boekt, dan ben je vrijwel verzekerd van een ticket van mij al...

• Haha
Waarderingen: Brian
Na een optreden op een extravagante Indiase bruiloft is ze weer helemaal terug van weggeweest:

Rihannah is de eerste headliner van het nieuwe festival Apollo.

ab67616d0000b27333c6b920eabcf4c00d7a1093

@Dr. Hannibal
@Brian
Vette vondst! Maar uhh, waren we niet uitgekomen op de regel dat het om een optreden moest gaan, wat in principe publiek toegankelijk was? Zo'n bruiloft lijkt mij een privé aangelegenheid?

Edit: was dit bericht wat ik mij herinnerde, maar is misschien slechts bij een voorstel gebleven en heeft het niet tot officiële regel geschopt. Dus bij gratie van @Oasiss is het okay lijkt me:
In deze kan een maatstaf misschien ook zijn dat een optreden publiek toegankelijk moest zijn en het dus in principe mogelijk is dat ieder van ons erbij had kunnen zijn. Een Tiny Desk sessie of een bevriende muzikant die een liedje komt spelen op je verjaardagsfeestje vind ik twijfelachtig of dat moet meetellen. Een showcase na het kopen van een plaat of een performance op een groot sportevent vind ik dan weer wel helemaal oke.

Gewoon maar een ideetje, uiteindelijk vind ik het prima dat Oasiss de scheidsrechter is bij twijfelgevallen. Ik vertrouw er wel op dat dat goed komt ;)

Heeft een band of artiest ergens in 2024 opgetreden, dan mag ‘ie meedoen. Of dat nou headliner van Rock Werchter was of een exclusief optreden in de rust van de Champions League finale; wees hier vooral creatief in (maar om de eerste discussies al uit de weg te gaan; laten we voorkomen dat Tom Waits gekozen wordt, omdat hij wel eens zingt onder de douche). Verder zou ik zeggen, zo min mogelijk beperkingen.
Rihanna mag volgens de regels wel gewoon. Ik vind het een mooie vondst dus wat mij betreft iig prima. :)

Volgens de regels mag het, volgens het voorstel van @Thisso niet ;). Laten we even kijken wat @Oasiss (/Linkin Parkk) ervan zegt. Ik vind hem iig leuk gevonden, mijn zegen, welke niks waard is in deze, heb je Dante. Maar je doet dus toch mee? Ik dacht dat jij je alweer had terug getrokken? Leuk!

Volgens de regels mag het, volgens het voorstel van @Thisso niet ;). Laten we even kijken wat @Oasiss (/Linkin Parkk) ervan zegt. Ik vind hem iig leuk gevonden, mijn zegen, welke niks waard is in deze, heb je Dante. Maar je doet dus toch mee? Ik dacht dat jij je alweer had terug getrokken? Leuk!
Ja, ik had me semi afgemeld. Volgende week een nieuwe baan, dus wel druk. Maar ik werd ging mee in de draft en heb geen ruggengraat dus hier zijn we dan :)

Ook wel lekker juist iets compleet anders dan de onboarding ;)

Users who are viewing this thread