Festileaks Draft XV: Best of 2024

In plaats van eerst de meest exclusieve krenten uit de pap te pikken, gooi ik het over een andere boeg, en trap ik mijn "Best of 2024" bill af met de band die misschien wel de meeste optredens heeft gegeven in 2024. Of toch zeker de meeste verschillende nummers gespeeld zullen hebben. Ik geloof niet dat ik hiermee ook gelijk het kerstnummer kan afstrepen, maar verder zijn ze van alle markten thuis, van verschroeiende metal tot leipe synth jams en alles er tussenin. Ik heb het natuurlijk over...

King Gizzard and the Lizard Wizard

2_King-Gizzard-the-Lizard-Wizard_Forest-Hills.jpg

@Brian > @warriorandweirdo

In plaats van eerst de meest exclusieve krenten uit de pap te pikken, gooi ik het over een andere boeg, en trap ik mijn "Best of 2024" bill af met de band die misschien wel de meeste optredens heeft gegeven in 2024. Of toch zeker de meeste verschillende nummers gespeeld zullen hebben. Ik geloof niet dat ik hiermee ook gelijk het kerstnummer kan afstrepen, maar verder zijn ze van alle markten thuis, van verschroeiende metal tot leipe synth jams en alles er tussenin. Ik heb het natuurlijk over...

King Gizzard and the Lizard Wizard

2_King-Gizzard-the-Lizard-Wizard_Forest-Hills.jpg

@Brian > @warriorandweirdo
Op een of andere manier zie ik het wel gebeuren dat King Gizz nog voor het einde van de draft plots een album uitbrengt vol Kerstnummers.

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Nog een andere vraag: stel dat een artiest doorheen de jaren met verschillende setups optreedt (solo akoestisch, met band, dj-sets,...), maar in 2024 enkel onder één van die vormen heeft opgetreden, mag ik dan alsnog de artiest onder één van die andere vormen boeken voor mijn festival?

Nog een andere vraag: stel dat een artiest doorheen de jaren met verschillende setups optreedt (solo akoestisch, met band, dj-sets,...), maar in 2024 enkel onder één van die vormen heeft opgetreden, mag ik dan alsnog de artiest onder één van die andere vormen boeken voor mijn festival?
Hoe ik de regels interpreteer: nope, mag niet. Maar wederom, @Oasiss is de man met de macht deze Draft :ROFLMAO:

Kreeg ook een soortgelijke vraag; mijn voorkeur heeft het inderdaad om het beste van 2024 aan te houden en dus de vorm waaronder in 2024 is opgetreden. Bijvoorbeeld; Oasis treedt in '24 niet op. Liam en Noel solo (volgens mij) wel. Maar Oasis past niet in deze draft.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Thisso

Users who are viewing this thread