Festileaks Draft XV: Best of 2024

Heilung

6720.jpg

@BeWario x2 en dan ikzelf weer

Laatst bewerkt:
Dan trap ik af met de eerste aankondigingen van mijn festival: The National! Tevens ook mijn inzending voor een kerstnummer, ze hebben namelijk voor het Bob's Burgers album niet alleen "Sailors In Your Mouth" geschreven, maar ook "Christmas Magic".

1732885944207.jpeg

De tweede act die aangekondigd wordt is Yard Act! Goed voor het beste feestje op DTRH 2024, en all-around fun!

1732885863434.jpeg

Hierna de beurt aan @JK79 en @Martijn!

@JK79 gaat voor hetzelfde type festival als vorige draft precies. 😆
Deels wel maar nu hopelijk wel helemaal uitwerken. Al zal het toch wel wat anders gaan worden. Was aan het twijfelen tussen deze 2 aankondigingen of 2 anderen maar bij die andere 2 heb ik reserve opties en bij deze niet.

De tweede headliner heeft eigenlijk geen enkele band met het jaar 2024. Al negentien jaar geen nieuw album (The Cure, eat your heart out) en het is alweer zeven jaar geleden dat ze voor het laatst in Europa te zien waren. Wat dan wel? De absolute uitblinkers van Werchter in 2017, met een show waar ook op dit forum met enkel lof is gesproken: System of a Down!

Sick-New-World-2024-System-of-a-Down-RF-8-1280x720.jpg

@Thisso -> @randyrw

De tweede headliner heeft eigenlijk geen enkele band met het jaar 2024. Al negentien jaar geen nieuw album (The Cure, eat your heart out) en het is alweer zeven jaar geleden dat ze voor het laatst in Europa te zien waren. Wat dan wel? De absolute uitblinkers van Werchter in 2017, met een show waar ook op dit forum met enkel lof is gesproken: System of a Down!

Sick-New-World-2024-System-of-a-Down-RF-8-1280x720.jpg

@Thisso -> @randyrw
Daar gaat mijn mogelijke headliner op zaterdag, RIP

Users who are viewing this thread