Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ondanks een geannuleerde Europese tour (ik baal nog steeds), een fantastische tour gedaan in de VS met een knap staaltje lichttechniek.

Childish Gambino is de tweede Apollo headliner.

ab67616d0000b27321b2b485aef32bcc96c1875c

@MadMandra27 @Koekdoos

Hierbij een aankondiging namens @MadMandra27:

@Dr. Hannibal had het er net nog over: de Olympische Spelen. De tweede headliner op de MadMandraMeeting maakte hier ook een memorabele passage met haar 10 dansers die zwaaiden met roze veren. Of deze ook mee afzakken naar de Bevegemse Vijvers is nog niet bevestigd, maar het wordt sowieso de moeite: Lady Gaga.

Next: @Koekdoos @Oasiss (Kerst ✅)

We gaan door met de volgende headliner voor Baspop. We hadden al Rob Zombie, en nu voegen we nog een mooie naam toe, die net als onze Rob ook vrijwel exclusief nog in Amerika speelt, maar afgelopen jaar wel een kleine Scandinavische tour heeft gemaakt, tijd om ook nog een stop in het mooie Apeldoorn toe te voegen.

Ik geef de hoop niet op om ze ooit nog live te zien, en dat hoeven jullie ook niet! Don't stop believing!

Journey

@Oasiss en daarna @Yannick

• Leuk
Waarderingen: Oasiss, Dante en Brian
Keuzestress! Wat gaat er straks voor mijn neus weggekaapt worden en wat moeten we nu al kiezen?!

We laten de tweede headliner nog even voor wat het is. Misschien dat we haar in de best of 25 wel een headlinerplek kunnen geven?

Gracie Abrams

@Yannick @Timmetje

• Leuk
Waarderingen: JK79 en MadMandra27

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread