Festileaks Draft XV: Best of 2024

Nadat kort achter elkaar Slowdive en Boygenius lieten weten voor een ander festival te kiezen werd toch even gedacht waren we maar gewoon bij metal gebleven. Dat gevoel was echter van korte duur nadat we eruit waren met Big Thief.

big-thief-little-things-sparrow.jpg

@Martijn > @Thisso
Damn, de keuze was tussen Big Thief en Boygenius 🥲

• Wow
Waarderingen: JK79
Waarschijnlijk één van de namen die hier op het forum de voorbije namen het vaakst voorbij is gekomen, zowel van de believers als de non-believers. Wat je er ook mag van vinden, dit jaar schaarde ze zich alleszins onder 'the big 3 pop girls' van het jaar, dus deze spot is meer dan verdiend: Chappell Roan

@randyrw > @Lion

Waarschijnlijk één van de namen die hier op het forum de voorbije namen het vaakst voorbij is gekomen, zowel van de believers als de non-believers. Wat je er ook mag van vinden, dit jaar schaarde ze zich alleszins onder 'the big 3 pop girls' van het jaar, dus deze spot is meer dan verdiend: Chappell Roan

@randyrw > @Lion
Ik mag eerst nog een keer, dus hold your horses ;)

@randyrw > @Lion
Dit was mijn volgende :(

• Geweldig
Waarderingen: Thisso
Ik moet dit natuurlijk niet te hard roepen, maar er zijn er nog 0 van mij gesnitcht. Al heb ik al wel een beetje getwijfeld over Beth Gibbons.

Moet wel zeggen, wat een ontzettend kekke borders maak je voor iedere act. Petje af!
Bedankt! Ik heb van tevoren zo’n 50 banners gemaakt, zodat ik er altijd snel een kan posten en tijdens de draft zelf weinig tijd kwijt ben. Best handig, maar betekent helaas ook dat veel banners voor niks gemaakt zijn... 😅

Schermafbeelding 2024-12-02 om 16.59.17.jpg

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread