Festileaks Draft XV: Best of 2024

Dit is al de tweede keer dat je me dit flikt :cry: dan maar de volgende naam op mijn lijst. Met TANGK wist deze band mij dit jaar voor het eerst echt te pakken en ze gaven volgens de lezers van Festileaks het een na beste optreden van Lowlands dit jaar: Idles!

oor-idles-1-hub-d.jpg

@JK79 -> @BeWario (2x)

Dit is al de tweede keer dat je me dit flikt :cry: dan maar de volgende naam op mijn lijst. Met TANGK wist deze band mij dit jaar voor het eerst echt te pakken en ze gaven volgens de lezers van Festileaks het een na beste optreden van Lowlands dit jaar: Idles!

oor-idles-1-hub-d.jpg

@JK79 -> @BeWario (2x)
Misschien kun je in het Pinkpop topic even onderbouwen waarom dit al dan niet een fijne sub zou zijn ;)

Daar gaan we dan weer met de dubbele boekingen!

De eerste zetten afgelopen juni Tivoli Vredenburg op zn kop tijdens het OPIA festival; KIASMOS

En dan kondigen we ook met trots onze laatste headliner aan, LANA DEL REY. We hopen wel dat ze dit keer op tijd het podium op komt, maar gelukkig hebben we geen eindtijd op de vergunning staan 😉

@JK79 -> @Martijn
Fuuuuck, wel een hele mooie elektronische act :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik zat dus ontzettend te twijfelen tussen deze en Lana. Lijkt erop dat je elke keer mn volgende keuze weg kaapt 😜
Benieuwd de volgende ronde dan. Ik heb nog een paar mogelijke picks in deze richtingen voordat ik wat anders ga kiezen voor de overige podia.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread