Eurovision

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Was jij ook volledig gehypnotiseerd door het nummer Shum van Go_A tijdens het Eurovisie Songfestival?
✨
Dan hebben we goed nieuws want de Oekraïense band is toegevoegd aan de line-up van het grote Songfestival feest op 9 december 2021 in de Ziggo Dome!

Aldus Ziggo Dome op Facebook.
Nice. dat nummer was wel een groeibriljantje. Na elke keer luisteren vond ik m beter worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Was jij ook volledig gehypnotiseerd door het nummer Shum van Go_A tijdens het Eurovisie Songfestival?
✨
Dan hebben we goed nieuws want de Oekraïense band is toegevoegd aan de line-up van het grote Songfestival feest op 9 december 2021 in de Ziggo Dome!

Aldus Ziggo Dome op Facebook.
Ik wil gewoon een tour...
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Is dat jullie keuze voor dit jaar? Best een aparte keuze, zie ik alleszins niet snel de finale halen eerlijk gezegd.

Favoriete nummer van ESC 2022 is trouwens wel al bekend:

 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Rikkie en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Haha, wtf Noorwegen. Geen drugs meer voor jullie.

Ik weet het niet met S10. Ik ben geen fan van haar muziek, maar vind dit nummer wel aardig. Alleen de dadada, oehoe en aahaa had achterwege mogen blijven. Ik zie het de finale wel halen, mede omdat de laatste jaren serieuzere muziek wel vaker doorgaat. Maar in de finale zie ik het niet hoog eindigen.

Ik heb het nummer vandaag ook in mijn stageklas gedraaid. Daar waren de reacties gemengd van super saai en lelijk tot heel mooi. De meerderheid vond het niks, maar toch zo'n 25% vond het wel een leuk nummer.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Vind het op zich ook geen slecht nummer hoor, maar is voor mij persoonlijk niet echt een "Eurosong-nummer". Mist iets om het er straks te laten uitspringen. Gun jullie natuurlijk wel een finaleplek.

Benieuwd ook waar wij mee afkomen volgende week. Terug een Waals nummer dit jaar, en die scoren toch beduidend beter dan de Vlamingen de afgelopen edities.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Voor mij is Polen het mooiste nummer! Wat een uithalen!
S10 ook mooi en hoop op een top 10 klassering!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Hoe wil Oekraïne dat organiseren dan?
Ik denk niet dat Oekraïne dit kan organiseren volgend jaar. Niemand heeft enig idee hoe lang deze kwalitatief uitermate teleurstellende situatie nog duurt. Zelfs al er zeer spoedig een einde komt aan deze situatie zal de meeste aandacht uitgaan naar het herstellen van de steden en infrastructuur.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze gaan winnen ongeacht hetgeen wie daar een liedje zingt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Bookies schatten haar in op plek 9. Oekraïne huizenhoog favoriet.
Heeft Oekraïne ook echt een goede inzending of is het een steunbetuiging die we gaan zien. Ik ben voor alle vormen van steun die mogelijk zijn aan Oekraïne maar ik vind het wel sneu voor andere inzendingen met goede liedjes. Objectief is dat hele gebeuren natuurlijk nooit geweest met buren die elkaar meer punten geven maar toch
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Het leeft precies wat minder dit jaar? Dan maar van mijn kant: proficiat noorderburen! ?

Vond het overigens wel een erg matige halve finale, met slechts een handvol positieve uitschieters. Benieuwd wat de 2de halve finale brengt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Gisteren via die eurovisie app een beetje live zitten beoordelen, hier mijn top 5:

1. Moldavië — 6.3
2. Denemarken — 6.0
3. Griekenland — 6.0
4. Litouwen — 5.7
5. Nederland — 5.7

Ben bijna net zo zuur als Jan Smit met mijn beoordelingen... excuus daarvoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
5.7 voor Nederland is wel vrij laag. S10 was wat nerveus maar zong wel goed. Ook een fijn nummer imo.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Niet echt veel gezien wat me aanspreekt. IJsland, Servië, Nederland, Oekraïne en Estland waren wel leuk imo.

Hetgeen ik echt niet snap is de hype rondom de UK. Wat was dat kut.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken