Down the Rabbit Hole 2025

NIN als laatste headliner?
Ik kan het me oprecht niet voorstellen. Vind ik persoonlijk heel tof maar te heftig denk ik als afsluiter.

Bovendien verwacht ik naast Massive Attack en Sam Fender eerder iets in de categorie dance of pop. Al zou ik mooie hiphop headliner ook niet vervelend vinden.

NiN zou ik geweldig vinden. Samen met Massive Attack zou het misschien wat alternatief zijn, maar juist toffe tegenhangers voor Sam Fender 😄.

Dit jaar voor de zesde keer achtereenvolgens naar DTRH. Na drie jaar tentjes, hebben we de afgelopen twee jaar met de camper op de camping gestaan. Door een miscommunicatie hebben we dit jaar geen camperplekken weten te bemachtigen (volgens mij waren ze ook sneller dan ooit uitverkocht?). Weet iemand of dit soort tickets ook op ticketswap komen en wanneer het mogelijk is deze kaarten via ticketswap aan te bieden? Het lijkt erop dat dit nu nog niet mogelijk is.

En nog beter, mocht er hier iemand van een camperplek afwillen, stuur me gerust een PM. Thanks alvast! :)

Dit jaar voor de zesde keer achtereenvolgens naar DTRH. Na drie jaar tentjes, hebben we de afgelopen twee jaar met de camper op de camping gestaan. Door een miscommunicatie hebben we dit jaar geen camperplekken weten te bemachtigen (volgens mij waren ze ook sneller dan ooit uitverkocht?). Weet iemand of dit soort tickets ook op ticketswap komen en wanneer het mogelijk is deze kaarten via ticketswap aan te bieden? Het lijkt erop dat dit nu nog niet mogelijk is.

En nog beter, mocht er hier iemand van een camperplek afwillen, stuur me gerust een PM. Thanks alvast! :)
Je zou even op de ticketmaster Resale kunnen kijken en vaker verversen. Hier zullen af en toe wel wat tickets beschikbaar komen.

Ik droom graag mee :)

Als het geen DTRH wordt dan hopen op een gewone show ipv festival
Geruchten zijn inderdaad dat komende weken een Europese tour bekend gemaakt wordt. Een show in Amsterdam eind Juni wordt nu genoemd, nog even geduld dus.

Vriendin van mij staat ieder jaar gewoon met haar camper op het parkeerterrein onder het mom van :" dit is mijn auto"

• Haha
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Doorverkoop kaarten gaan al behoorlijk onder de reguliere ticketprijs op Ticketmaster. Mensen toch te enthousiast gebruik gemaakt van de pre-sale 🙊

Users who are viewing this thread