Down the Rabbit Hole 2025

Erg benieuwd, er tourt veel moois dat over LL, DTRH en BKS verdeeld gaat worden. Ik hoop echt niet op een gevalletje Lowlands 2024 2.0 - persoonlijk ga ik Justice en Sam Fender nog zien dus zou ik liever andere artiesten zien.

Ik hoop nog steeds op Charli en Fontaines DC, al lijkt de kans momenteel klein

Sam Fender stond een paar jaar geleden ook op Lowlands dus dan is DTRH waarschijnlijker?

Zou Justice een herhaling vinden, die waren vorige zomer toch moeilijk te missen

Sam Fender stond een paar jaar geleden ook op Lowlands dus dan is DTRH waarschijnlijker?

Zou Justice een herhaling vinden, die waren vorige zomer toch moeilijk te missen
Daarnaast kan hij dan mooi de annulering van 2019 goedmaken.

Volgens mij ja, maar ik kan er ook los naast zitten hoor. We zien het morgen!
Vooral Justice: na zowel BKS als LL vorig jaar voelt zo’n boeking van DTRH toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Hoe magnifiek die act ook mag zijn.

Heel benieuwd naar 11u. Ik voel dat het nog alle kanten kan opgaan.

Vooral Justice: na zowel BKS als LL vorig jaar voelt zo’n boeking van DTRH toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Hoe magnifiek die act ook mag zijn.

Heel benieuwd naar 11u. Ik voel dat het nog alle kanten kan opgaan.
Van mij mag de beste dance act die ik ooit live heb gezien best nog even één keertje op herhaling komen!

Klaar om teleurgesteld te worden!

Hoe is het annuleringspercentage van London Grammar en Sam Fender tegenwoordig? Want dat waren tot voor kort flinke risico's die je moest nemen.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Klaar om teleurgesteld te worden!

Hoe is het annuleringspercentage van London Grammar en Sam Fender tegenwoordig? Want dat waren tot voor kort flinke risico's die je moest nemen.
Als justice niet bekend gemaakt wordt zullen ze wel invallen dan ;)

• Leuk
Waarderingen: mgbss

Users who are viewing this thread