Down The Rabbit Hole 2024

will

Campingartiest
1 okt 2019
68
28
Belangrijk nieuws! Wegens extreme regenval gedurende de afgelopen maanden hebben we vorige week de verkoop van DTRH-parkeertickets on hold gezet. Zoals beloofd, komen we vandaag met een update. Lang verhaal kort: we hebben een Plan B.
Hoewel het nu heerlijk zomerweer is, wordt er ook weer meer regen verwacht. De experts kunnen nog niet precies voorspellen waar en hoe zwaar het gaat regenen en dus weten we nog niet welke invloed deze extra regenval op de staat van de parkeerterreinen heeft. Het festivalterrein, de camping, de campercamping en het Rabbit Resort zijn rabbit-ready, maar het wordt pas komende week duidelijk of we meer parkeerplaatsen kunnen aanbieden.

Bezoekers die nu al een parkeerticket hebben kunnen parkeren op de wél beschikbare parkeerterreinen, aangevuld met een nieuwe parking in de directe omgeving. Volgende week wordt een mail met alle details verstuurd naar de mailadressen waarmee een parkeerticket is gekocht en informeren we je op welke parkeerplaats je staat. De naam van de parking komt dan ook op je mobile ticket in de Ticketmaster-app te staan.

Als het onmogelijk blijkt om meer parkeertickets vrij te geven, kan helaas niet iedereen die dat wil parkeren. In dat geval zetten we vanaf Nijmegen CS een high-rotation pendelbusdienst naar het festival in werking. Om dit voor iedereen vlot te laten verlopen, gaan we met timeslots werken: je boekt vooraf een timeslot voor de pendelbus, zodat je in dat tijdvak gegarandeerd kunt instappen. Zo reis je soepel en voorkomen we samen lange wachttijden.

Timeslot-tickets voor de pendelbus kun je vanaf zaterdag 11:00 uur via Ticketmaster boeken. Daarvoor betaal je €3,75 per ticket. Precies de kosten van 1 munt, die je meteen in de bus krijgt na het scannen van je pendelbusticket. De pendelbus blijft op die manier dus gratis. Als je sowieso al van plan was om met de trein naar Nijmegen te rijden, dien je ook een timeslot te boeken. Bekijk de indeling van de timeslots hieronder in de FAQ zodat je er alvast over kunt nadenken welk timeslot je voorkeur heeft. Timeslots hebben een beperkte capaciteit en kunnen uitverkocht raken.

De Kiss & Ride wordt ook verplaatst naar station Nijmegen, waar je de pendelbus kunt pakken. Het timeslot-systeem geldt alleen op donderdag en vrijdag, voor de overige dagen en de terugweg is het business as usual en schalen we op waar nodig.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
45
22
Ik ben nu naarstig op zoek naar een parkeerticket. Als iemand er eentje over heeft, zou ik dit heel graag willen overnemen🙏🏽 ik ben je eeuwig en langer dankbaar
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
45
22
Ik ben nu naarstig op zoek naar een parkeerticket. Als iemand er eentje over heeft, zou ik dit heel graag willen overnemen🙏🏽 ik ben je eeuwig en langeri
Doorverkoop op Ticketmaster loopt wel weer.
oh ja ik zie het, dankjewel voor de informatie! Ik vind het vreemd dat dit er niet op stond de afgelopen dagen
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Vraag uit interesse: als je een festivalticket koopt en je weet dat je met auto komt, waarom koop je dan pas vlak voor het festival een parkeerticket en niet meteen samen met het festivalticket?
Ik zag al weken lang 60-70 parkeertickets op TM staan, dus met de verwachting dat die prijzen gingen zakken, heb ik ook nog even gewacht. 30 euro voor een parkeerticket blijft natuurlijk gekkigheid.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
446
719
Vraag uit interesse: als je een festivalticket koopt en je weet dat je met auto komt, waarom koop je dan pas vlak voor het festival een parkeerticket en niet meteen samen met het festivalticket?
Gebrek aan urgentie normaal gesproken
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
189
119
Ik als controlfreak wil juist alles zsm geregeld hebben. Had ons camperticket eerder dan het festivalticket.
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
29
14
Ik heb net een tijdje zitten vernieuwen bij de doorverkoop en gelukkig nog eentje bemachtigd 💪🏻 Heel blij om niet op de NS te hoeven vertrouwen
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
446
719
Al eerder ter sprake gekomen (lees: zelf gevraagd) maar hoe lang loop je van:
- Hotot naar Teddy Widder?
- Teddy Widder naar Fuzzy Lop en Rex?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.722
Vraag uit interesse: als je een festivalticket koopt en je weet dat je met auto komt, waarom koop je dan pas vlak voor het festival een parkeerticket en niet meteen samen met het festivalticket?
Wij wisten pas sinds kort dat we überhaupt met de auto komen. Normaal met de trein.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Wanneer het zou lukken om via TM een parkeerticket te kopen: hoe kom je aan je info mbt toegewezen parkeerplekken? Ze communiceren via mail toch?

Ook vraag ik me af hoeveel mensen er uiteindelijk met de pendelbus moeten (mochten er echt geen parkeertickets bijkomen). Praten we over 10.000 mensen? Misschien wel 20.000? Of toch echt minder?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.722
Wanneer het zou lukken om via TM een parkeerticket te kopen: hoe kom je aan je info mbt toegewezen parkeerplekken? Ze communiceren via mail toch?

Ook vraag ik me af hoeveel mensen er uiteindelijk met de pendelbus moeten (mochten er echt geen parkeertickets bijkomen). Praten we over 10.000 mensen? Misschien wel 20.000? Of toch echt minder?
Van de 45.000 mensen, hoeveel onder hen hebben er al vroegtijdig een parkeerticket gekocht, gok niet dat het er meer dan 15K zijn …
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Wanneer het zou lukken om via TM een parkeerticket te kopen: hoe kom je aan je info mbt toegewezen parkeerplekken? Ze communiceren via mail toch?

Ook vraag ik me af hoeveel mensen er uiteindelijk met de pendelbus moeten (mochten er echt geen parkeertickets bijkomen). Praten we over 10.000 mensen? Misschien wel 20.000? Of toch echt minder?
Je krijgt een nieuw ticket, dus je krijgt dan ook zelf de mail.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
57
106
Het klinkt in ieder geval wel alsof ze er goed over nagedacht hebben. Die timeslots voor de pendelbussen zorgen voor een goede spreiding, en ze kunnen natuurlijk gewoon uitrekenen hoeveel mensen ze per slot kwijt kunnen. Eigenlijk zou dit sowieso wel een goed systeem zijn om toe te passen, ook zonder parkeerproblemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken