Down The Rabbit Hole 2024

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Morgen graag nieuwe namen! En anders vrijdag, 1 maart. Dan is mijn zoontje jarig, dubbel feest.

Perfecte dag om een greep uit Suede, Skepta, Novastar, Obongjayar, The Streets, Willem, Declan McKenna, Local Natives, Nicolas Jaar, Johnny Marr, Benjamin Clementine, Moderat, Polo & Pan, Amen Dunes, Royskopp, Alvvays, Fontaines DC, AIR en Death Cab For Cutie aan te kondigen.
Als we hier een 5-tal namen uit krijgen ben ik al heel tevreden!

Nog even een andere optie: SAULT heeft recent een eerste optreden gegeven in Londen, zou dat een optie kunnen zijn?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.859
1.765
Als we hier een 5-tal namen uit krijgen ben ik al heel tevreden!

Nog even een andere optie: SAULT heeft recent een eerste optreden gegeven in Londen, zou dat een optie kunnen zijn?
Tickets voor dat concert kostte 100 pond en SAULT probeert heel erg exclusief te blijven, kans op DTRH lijkt me dan ook nihil. Als die ooit een festival gaan doen denk ik dat het een van de grootste majors is (Glasto, Coachella) of ze zelf een festival uit de grond stampen inclusief allemaal performance art etc. etc.

Als je het nog niet hebt gedaan kun je hier lezen hoe het optreden was: https://www.standaard.be/cnt/dmf20231215_95296903
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.996
8.644
Morgen graag nieuwe namen! En anders vrijdag, 1 maart. Dan is mijn zoontje jarig, dubbel feest.

Perfecte dag om een greep uit Suede, Skepta, Novastar, Obongjayar, The Streets, Willem, Declan McKenna, Local Natives, Nicolas Jaar, Johnny Marr, Benjamin Clementine, Moderat, Polo & Pan, Amen Dunes, Royskopp, Alvvays, Fontaines DC, AIR en Death Cab For Cutie aan te kondigen.
Ik vind DTRH nu al belachelijk stacked, nog (veel) namen van die grootte zie ik er eerlijk gezegd niet meer bijkomen. Maar ik laat me graag verrassen.
 

loekieloek99

Nieuw lid
27 feb 2024
1
2
Vanmorgen heeft ANOHNI bekend gemaakt dat ze naar Europa komt met een tour in juni en juli, maar de datum voor Nederland ontbreekt... Ik hoop op een exclusieve show op DTRH, net als in 2016!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Festivaltime

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Moderat kun je vergeten, die zijn voorlopig wel klaar en gaan volgens mij weer focus leggen op hun individuele projecten.
Morgen graag nieuwe namen! En anders vrijdag, 1 maart. Dan is mijn zoontje jarig, dubbel feest.

Perfecte dag om een greep uit Suede, Skepta, Novastar, Obongjayar, The Streets, Willem, Declan McKenna, Local Natives, Nicolas Jaar, Johnny Marr, Benjamin Clementine, Moderat, Polo & Pan, Amen Dunes, Royskopp, Alvvays, Fontaines DC, AIR en Death Cab For Cutie aan te kondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mgbss

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Tickets voor dat concert kostte 100 pond en SAULT probeert heel erg exclusief te blijven, kans op DTRH lijkt me dan ook nihil. Als die ooit een festival gaan doen denk ik dat het een van de grootste majors is (Glasto, Coachella) of ze zelf een festival uit de grond stampen inclusief allemaal performance art etc. etc.

Als je het nog niet hebt gedaan kun je hier lezen hoe het optreden was: https://www.standaard.be/cnt/dmf20231215_95296903
Zonde, die info had ik niet, thanks voor het linkje. Toch maar eens goed in de gaten houden of ze ooit nog een show doen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Vanmorgen heeft ANOHNI bekend gemaakt dat ze naar Europa komt met een tour in juni en juli, maar de datum voor Nederland ontbreekt... Ik hoop op een exclusieve show op DTRH, net als in 2016!
Zou ik geweldig vinden (optreden toen was fantastisch), maar ik vraag me af of er nog zulke dure acts bijkomen.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Ik vind DTRH nu al belachelijk stacked, nog (veel) namen van die grootte zie ik er eerlijk gezegd niet meer bijkomen. Maar ik laat me graag verrassen.
Eens hoor. Al zaten er door de jaren heen ook nog flink wat mooie namen tijdens de tweede greep.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
J. Bernardt en Jake Bugg zie ik ook als kanshebbers voor morgen! De eerste brengt morgen nieuw werk uit en staat geloof ik op rw en de ander heeft hier en daar ook een festival in de agenda rond die tijd.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.553
2.032
Heel benieuwd naar de nieuwe namen, maar de line up is nu al bijzonder goed. Sterker nog, ik hoef maar 1 act niet te zien(Jpegmafia) en enkele acts ken ik nog niet(Sho Madjozi, Scowl, Octo octa, Nana benz du togo, Jalen Ngonda, DJ Heartstring) Heb eigenlijk vooral hoop op Nation of Language en Brutus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Yussef Dayes, stop de tijd. Aurora blijft natuurlijk gewoon een aardige naam, maar ik heb wel het gevoel dat je die veel te vaak kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Prima worp weer hoor. Vaccines, Yusuf Dayes, Villagers, Kaytranada, Yard Act, Sef, Sor.

Beter dan ik had durven hopen voor een tweede lichting.

Had alleen gehoopt op Fever Ray.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken