Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Over setlists gesproken, Paolo Nutini heeft de laatste paar show weer New Shoes gespeeld. Toch een beetje guilty pleasure om dat liedje een keer live te horenšŸ˜….
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Beer8

Nieuw lid
20 jun 2023
4
2
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
 

Henkgoudstaaf

Playlistbediener
12 jun 2023
11
2
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
Altin Gun, Bob Vylan, Gyedu-Blay Ambolley, Weval. Zomaar wat namen die ik nog niet veel voorbij heb zien komen hier en die ik zeker van plan ben te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beer8

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
De zatrdag rustig beginnen met Mulatu Astatke.
Ethoipische jazz legende waarvan zijn muziek ook vaak is gebruikt tbv hiphopsamples.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
Ethel Cain, Shygirl, roufaida, Jitwam, skin on skin, Florence Adooni, Avalanche kaito
 

Natnek

Nieuw lid
4 jan 2023
1
1
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
Tramhaus, Idles en Murder Capital. Maar dat wist je al šŸ˜‚
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.012
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?
Mocht de storm de Hotot niet hebben afgebroken, dan doet Idles het wel. Must-see festivalband.

Van de minder bekende namen zeker even Larkin Poe checken. Als de gebroeders Gallagher zusters waren, is dit ongeveer wat ik me erbij voorstel. Bluesbands zijn sowieso +1 voor mij op Europese majors. Wordt te weinig geprogrammeerd in mijn ogen (maar op basis van populariteit niet uiteraard).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ha mensen, ik lees al een tijdje mee en kon toch niet laten een account te maken. Heb me al redelijk ingeluisterd en merk dat ik steeds enthousiaster word van de line-up, mensen nog tips van namen die ik misschien over het hoofd zie?

BURNA BOY

 
  • Haha
Waarderingen: Pompompidom

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.018
8.662
Ik was dus gisteren bij Ben Howard in CarrƩ. Vond het echt heel goed, maar was tegelijkertijd blij dat ik zitplekken had en niet hoefde te staan. Veel werk van het nieuwe album gehoord. Hele fijne show, maar denk dat ik 'm op DTRH toch over ga slaan en ietsjes gezelligers ga checken.
Heel benieuwd hoe dit gaat vallen op die Hotot.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Heel benieuwd hoe dit gaat vallen op die Hotot.
Ik was er gisteren ook, maar ben bang dat dit op de Hotot echt niet gaat vallen. Heb nou niet het idee dat Howard z'n setlist helemaal om gaat gooien, dus er komen vrij veel nummers waar die redelijk subtiel zijn.

Maar hey, ik laat mezelf verrassen, ga toch wel kijken.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ik was er gisteren ook, maar ben bang dat dit op de Hotot echt niet gaat vallen. Heb nou niet het idee dat Howard z'n setlist helemaal om gaat gooien, dus er komen vrij veel nummers waar die redelijk subtiel zijn.

Maar hey, ik laat mezelf verrassen, ga toch wel kijken.
Phoebe Bridgers op de Hotot vorig jaar was al een grote leegte. Ben bang dat Howard nog leger zal zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Phoebe Bridgers op de Hotot vorig jaar was al een grote leegte. Ben bang dat Howard nog leger zal zijn.
Denk dat voor het gros van het DTRH publiek, Ben Howard toch wel echt een grote naam is. Zou me verbazen als er minder volk dan bij Phoebe Bridgers staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Phoebe Bridgers op de Hotot vorig jaar was al een grote leegte. Ben bang dat Howard nog leger zal zijn.
Ik denk juist dat er veel meer mensen staan, die vervolgens niets hebben met de muziek die hij speelt. Is toch gewoon nog steeds een grote naam, maar niet dankzij de muziek die hij nu speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en mgbss

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Dat denk ik ook, drie kwart van het publiek wacht denk ik met smacht op only love en keep you head up om vervolgens Ben Howard met walking backwards zijn set af te zien sluiten. Wat overigens een heel fijn nummer is. Ik kijk toch ook wel erg uit naar Ben Howard, hele fijne naam voor zondag middag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken