Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Destijds toen Massive Attack vervangen moest worden, pakten ze namen van het affiche van Lowlands, die toen beide festivals deden: Moderat en Niolas Jaar. Dat zouden ze dit jaar weer kunnen doen, valt niet uit te sluiten. Nothing But Thieves, Underworld, zelfs Moderat zou weer kunnen. Zou wel enorme downgrade zijn, maar die mogen we toch al wel incalculeren.

Van Werchter lijken Editors en Liam Gallagher de meest realistische opties. Sigur Ros kan de spot niet vullen, te onbekend als headliner.

Stormzy, AM en Rosalia zijn te groot. Evenals Kendrick Lamar die de week ervoor op Roskilde staat.

En Mojo kennende sluit ik zelfs de Opposites niet eens uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en spongebobsong

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Misschien dan toch Arctic Monkeys? Van mij mogen ze ook Idles doorschuiven maar dat zullen ze niet doen denk ik.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Heel erg klote voor Stromae zelf en DTRH zeg. Het is de grootste naam en veel mensen zullen er echt enorm van balen.
Ik hoop dat ze een mooie vervanger weten te strikken!
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
46
34
Vervelend voor Stromae zelf, maar niet erg onverwachts. Ben benieuwd hoe en hoe snel DTRH de vervanging aan zal kondigen. Alleen doorschuiven van een artiest zou wel een gebrek aan respect richting de bezoekers zijn wat mij betreft.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Dat snap ik dus niet. Je veruit (en enige!) echt grote naam valt eruit (Ide verdedigde de grootte van de headliners met dat ze all in gegaan zijn op Stromae). Dan mag de lat toch echt wel op de hoogte van Stormzy of Rosalia liggen niet?
Dit denk ik dus ook. Rosalia of Stormzy zijn toch ook niet veel groter dan Stromae, in Nederland denk ik zelfs iets kleiner
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Dat snap ik dus niet. Je veruit (en enige!) echt grote naam valt eruit (Ide verdedigde de grootte van de headliners met dat ze all in gegaan zijn op Stromae). Dan mag de lat toch echt wel op de hoogte van Stormzy of Rosalia liggen niet?
Van mij mag het, voor de duidelijkheid. Zou het ook fair vinden.

Maar als je het persbericht lees, weet je dat je dat niet hoeft te verwachten....
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Ik ben vooral bang dat ze inderdaad bij The Opposites of Editors uit gaan komen. Dat zou toch wel een grote teleurstelling zijn, met name ook in mijn beeld over het festival
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken