Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
For what it's worth: 3voor12 heeft het over de ''eerste grote namen''.

Down The Rabbit Hole heeft zojuist de eerste namen aangekondigd voor de editie van 2023, en het is weer een prachtig rijtje. De eerste grote namen zijn Stromae, Paolo Nutini en Fred Again.. en we zien ook de woedende postpunkers van IDLES, emorapper 070 Shake, Froukje en de Koerdisch-Nederlandse Naaz, die binnenkort met haar nieuwe album zal komen.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
YAY:
Fred Again.. : gemist op LL
slowthai: gemist op LL
Working Men's Club

Leuk:
Stromae: Alleen van eind van de tent gezien op LL
Paolo Nutini: Nog nooit gezien. Ik hoor er goede verhalen over
Phoenix
IDLES: Meerdere keren gezien maar graag nog en keer
Kamma & Masalo
Romy

Meh:
Agar Agar: 1 leuk nummer
Froukje: gezien op LL
Weval: Vaak gezien
Naaz
Sticky Fingers
Sleaford Mods
The Whitest Boy Alive

Ken ik niet (goed genoeg)
070 shake
Jacob Banks
Jacob Collier
Joey Bada$$
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Ik vertegenwoordig denk ik toch een andere mening dan de meeste mensen hier, en denk daarom ook dat de drie grote namen tot nu toe op het affiche wel populair zullen zijn. Ik ben in ieder geval heel tevreden met Fred Again.. en Stromae. Lowlands had enorm goed geboekt door Fred Again.. al zo snel te boeken, voordat hij echt zo groot is als hij nu is. Stromae al een keer gezien maar dat vond ik zon fenomenale show dat ik die met alle liefde nog een keer wil zien. Kaartprijs wel een hele zure, te verwachten, maar nog steeds kut. Denken jullie dat het snel uitverkocht zal zijn of zoiets als vorig jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Oké, dus als ik het goed begrijp is Nutini geen headliner. Wat ik dan niet begrijp is waarom Fred Again.. dat wel is.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik heb nog nooit met zo veel (Stromae-)chagrijn een ticket gekocht.


Jullie ook pre-sale tickets?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Wat van Primavera door mag komen wat mij betreft: FKA Twigs, Rosalia, Darkside, perfume, Yves tumor, pink pantheress, turnstile, tokischa, Nia archives, Japanese breakfest, brutalismus 3000.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Vind het niet zo'n slechte eerste worp eigenlijk.

Zou zeker bij Paolo Nutini, Phoenix, Jacob Collier, Sleaford Mods, Idles en Whitest Boy Alive gaan kijken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
In principe verplicht niemand je te gaan.
Ten tijde van de nieuwe batch namen, ga ik daar spijt van krijgen. Lijkt mij ten opzichte van vorig jaar, en met de prijs van de ticket, je deze namen aan de bovenkant van de affiche laat pronken.

Ik ga er wel vanuit dat een Blur, Chem brothers of Rosalia er nog wel bij komt.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Als Blur op DTRH staat, waarom zouden ze die dan niet bekendmaken? Bij Rosalía kan ik me nog voorstellen dat dat niet zou mogen voordat het concert in AFAS is uitverkocht (wat met die dynamische tickets niet gaat gebeuren), maar als een festivalletje in Frankrijk Blur twee weken geleden al bekend kan maken, kan DTRH het nu ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken