Down The Rabbit Hole 2023

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Fred Again in een tent zou verdrukkingen op kunnen leveren. Dus ik zie main stage wel gebeuren, en waarom dan niet als headliner. Zo zou ik denken als organisatie.
Viel bij Lowlands in de Heineken reuze mee. Hij heeft (zeker onder jongeren) al heel lang momentum met zijn zeer persoonlijke stijl en samenwerking met collega's. Hij heeft een enorme like abilty en als producer natuurlijk al zijn sporen verdiend...

Op Lowlands was het een echt post covid knaldrang warm bad feestje. Ben wel benieuwd hoe hij dat sentiment weet te veranderen in iets nieuws.
Ik ga naar de Afas dus kan het jullie over een week vertellen ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Ik ben er ook volgende week. Die show gaat gewoon knallen, ben er best excited voor. Lekker ook voor de wedstrijd beetje in de sfeer komen omdat NL moet voetballen. Top gepland dus.


Voor het eerst denk ik ook dat die post op de frontpage over DTRH een beetje plausible is tbh. Benieuwd of die info uit dit topic komt haha.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.598
Viel bij Lowlands in de Heineken reuze mee. Hij heeft (zeker onder jongeren) al heel lang momentum met zijn zeer persoonlijke stijl en samenwerking met collega's. Hij heeft een enorme like abilty en als producer natuurlijk al zijn sporen verdiend...

Op Lowlands was het een echt post covid knaldrang warm bad feestje. Ben wel benieuwd hoe hij dat sentiment weet te veranderen in iets nieuws.
Ik ga naar de Afas dus kan het jullie over een week vertellen ;-)
Ja dat vraag ik me ook af. Nu heeft hij makkelijk geteerd op een golf van post-Covid en is dat een beetje zijn shtick geworden, maar ben benieuwd of het een blijvertje is. Vind m zeker niet slecht maar veel van zijn muziek lijkt wel enorm hard op elkaar.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik ben er ook volgende week. Die show gaat gewoon knallen, ben er best excited voor. Lekker ook voor de wedstrijd beetje in de sfeer komen omdat NL moet voetballen. Top gepland dus.


Voor het eerst denk ik ook dat die post op de frontpage over DTRH een beetje plausible is tbh. Benieuwd of die info uit dit topic komt haha.
Verwacht ook wel een feest (der herkenning) en hierna zal er geen Actual Live 4 komen verwacht ik. Dus nu zal het dezelfde vibe als op Lowlands zijn...een volgende keer iets vernieuwends

Wat bedoel je met die post op de frontpage over DTRH?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Verwacht ook wel een feest (der herkenning) en hierna zal er geen Actual Live 4 komen verwacht ik. Dus nu zal het dezelfde vibe als op Lowlands zijn...een volgende keer iets vernieuwends

Wat bedoel je met die post op de frontpage over DTRH?

Deze. Inmiddels ondergesneeuwd door de berichten van vandaag trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2
12 nov 2016
655
392
Viel bij Lowlands in de Heineken reuze mee. Hij heeft (zeker onder jongeren) al heel lang momentum met zijn zeer persoonlijke stijl en samenwerking met collega's. Hij heeft een enorme like abilty en als producer natuurlijk al zijn sporen verdiend...

Op Lowlands was het een echt post covid knaldrang warm bad feestje. Ben wel benieuwd hoe hij dat sentiment weet te veranderen in iets nieuws.
Ik ga naar de Afas dus kan het jullie over een week vertellen ;-)
Helaas is er een clash met The Cure volgende week. Wel al op Primavera meegemaakt, was leuk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel zal meevallen. DTRH is altijd wel sterk geweest in bepaalde bands wat lager te kunnen zetten dan je ze zou verwachten. Wie weet waar staat hij volgend jaar tegen dan qua populariteit.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Qua formaat lijkt mij dat ze beide wel een dag kunnen headlinen, maar ik denk toch dat de namen zelf misschien ietwat te klein is in Europa. Ik heb Tyler toch nog iets hoger zitten daarin in het genre, en hij was een paar jaar terug natuurlijk headliner. Als ze als sub willen komen(zo te zien Earl wel?) dan kunnen we onze handjes dichtknijpen met deze namen en dan hoor je mij ook niet meer wat betreft hiphop - oké misschien nog een Freddie Gibbs of Madlib omdat ze zo dicht tegen MF aan schuren.

Vorig jaar Loyle, Simz, Hang Youth en Stikstof toch een 4tal hiphop namen. Mogelijkheden...
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik zou het aanmoedigen als een Denzel of Earl komen, maar ze komen imo niet in de buurt van een headline spot. Zou wel heel dik zijn als ze überhaupt komen, i.p.v. je eigen genoemde Woohah inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Dit is echt geen major dat te vergelijken valt met DTRH hoor jongens. Klein niche festivalletje. Denzel Curry zie ik wel komen. Maarja Denzel, Earl, Death Grips, Soul Glo, Wiki en Lil Ugly Mane kunnen even goed allemaal op Woo Hah. Is maar de week nadien..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Ik zit er vaak naast hoor, vaak neemt mijn enthousiasme de overhand in hoe groot ze daadwerkelijk zijn.

Edit: Voor een klein niche festivalletje wel grote namen, tbh... Ken het festival zelf ook niet eigenlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Edit: Voor een klein niche festivalletje wel grote namen, tbh... Ken het festival zelf ook niet eigenlijk.
Vorig jaar waren headliners Turnstile, Knocked Loose, Deafheaven en Touché Amoré. Het festival wordt gehouden in Depot Mayfield, een locatie met een max cap van 10.000. Valt dus wel mee qua grootte.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Morgen/deze week de aankondigingen van DTRH + Blur? Zeer grote kans dat ze op het festival komen lijkt mij.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.465
1.609
Overlap met Mad Cool en Rock Werchter is altijd enorm groot hoor.
Uiteraard, maar op enkele uitzonderingen daargelaten zijn de headliners van DTRH steeds 'actuele' bands geweest met nieuwe muziek. Blur past moeilijk in dat plaatje, ook gezien het prijskaartje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken