Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Over een kleine twee weken de eerste namen? Een tijdje niet actief geweest op dit forum maar voor dtrh hoop ik o.a. op iets van: Nia Archives, Saada Bonaire, Jockstrap, black country new road, Dean Blunt, Turnstile, Automatic, Japanese breakfast, Greentea Peng, zebra katz, deep tan, pinkpantheress, Idles, Clipping, Animistic Beliefs, dj marcelle.

Qua headliners zou ik Stromae, Rosalia of Björk graag zien. Zou ook wel blij worden van een band als Idles of Turnstile als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
vanmorgen op KINK noemt Veenstra Blur als optie voor DTRH...
wilde gok natuurlijk... maar vond het wel een leuke opvallendheid
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Blur zou ook echt wel op DTRH passen, maar ik kan echt niet inschatten hoe duur ze zijn. Dat ze op een kleiner festival staan, is wat dat betreft bemoedigend.

Er is natuurlijk een verschil tussen Britse acts qua populariteit thuis en op het vasteland van Europa. Zie Kasabian en Stormzy, die headliner zijn op Glastonbury en dezelfde zomer in de middag op Lowlands in een tent stonden.

Misschien geldt dat ook wel gewoon voor Blur: Massive in het VK en daarbuiten gewoon een interessante band die een comeback maakt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Blur zou ook echt wel op DTRH passen, maar ik kan echt niet inschatten hoe duur ze zijn. Dat ze op een kleiner festival staan, is wat dat betreft bemoedigend.

Er is natuurlijk een verschil tussen Britse acts qua populariteit thuis en op het vasteland van Europa. Zie Kasabian en Stormzy, die headliner zijn op Glastonbury en dezelfde zomer in de middag op Lowlands in een tent stonden.

Misschien geldt dat ook wel gewoon voor Blur: Massive in het VK en daarbuiten gewoon een interessante band die een comeback maakt?
Hele discussie daarover gisteren in het RW topic. Daar is grotendeels de consensus dat ze echt een headliner zijn. Ik zie het ook niet zo op RW.
DTRH misschien wel eerder omdat het een wat kleiner festival is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Hele discussie daarover gisteren in het RW topic. Daar is grotendeels de consensus dat ze echt een headliner zijn. Ik zie het ook niet zo op RW.
DTRH misschien wel eerder omdat het een wat kleiner festival is.
Oh ik zie ze zeker headlinen op DTRH hoor. Maar geen idee wat ze kosten.

Op Pinkpop zie ik het niet gebeuren. Op RW weer wel, aangezien ze daar met dubbele headliners werken. Dat zou wel kunnen lijkt me.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.165
Oh ik zie ze zeker headlinen op DTRH hoor. Maar geen idee wat ze kosten.

Op Pinkpop zie ik het niet gebeuren. Op RW weer wel, aangezien ze daar met dubbele headliners werken. Dat zou wel kunnen lijkt me.
Volgens de directeur van Beauregard minder dan Muse en Depeche Mode. Als ze daar net onder zitten lijkt het me wel prijzig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Ik zie het ook eventueel wel lukken. Zou een stuntje zijn maar Damon solo en Gorillaz stonden er ook ooit als headliner dus er is al een lijntje gelegd.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Als blur zou komen, dan zou het voor mij wel kunnen resulteren in dat ik misschien naar DTRH ga in 2023.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Bij mij staat Blur heel hoor op mijn verlanglijstje hoor. Gorillaz dan juist weer niet, na Plastic beach hebben ze voor mij een verkeerde afslag genomen. Live is dat nu al 2 keer bevestigd.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik zie Blur ook wel werken hoor op DTRH. Toch een mooie reünie die waarschijnlijk goed aanslaat bij een groot deel van de doelgroep.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Ik zie het ook eventueel wel lukken. Zou een stuntje zijn maar Damon solo en Gorillaz stonden er ook ooit als headliner dus er is al een lijntje gelegd.
Dat dacht ik ook inderdaad. Bovendien heb ik volgens mij ergens een inteview met hem gelezen dat het een van zijn favoriete festivals is. (Hoewel dit natuurlijk nogal vaak en makkelijk wordt geroepen door artiesten)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Er willen 10.000+ mensen een kaartje voor de uitverkochte Afas op ticketsw ap
Ja bizar he, zag het ook vanmorgen. Samen met de 5000 kaartjes die al verkocht zijn, kan hij zelfs de Ziggo Dome uitverkopen. Ik denk wel dat hij nu het momentum goed te pakken heeft, en over een paar jaar de hype wel gaat liggen. Neemt niet weg dat ik de muziek heel erg kan waarderen. Nieuwe(eigenlijk speelde hij die al in de boilerroom) nummer met Romy is ook echt top.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.165
Er willen 10.000+ mensen een kaartje voor de uitverkochte Afas op ticketsw ap
Mja oké, maar er zitten waarschijnlijk ook heel erg veel mensen te wachten op nog 's Goldband. Betekent niet dat ze daarmee ook headliner zijn. Ik zou het persoonlijk een zwakke en zeer goedkope headliner vinden - en ik vind z'n muziek en shows geweldig. DTRH moet hoger mikken imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.044
Mja oké, maar er zitten waarschijnlijk ook heel erg veel mensen te wachten op nog 's Goldband. Betekent niet dat ze daarmee ook headliner zijn. Ik zou het persoonlijk een zwakke en zeer goedkope headliner vinden - en ik vind z'n muziek en shows geweldig. DTRH moet hoger mikken imo.
Ben het met je eens hoor, maar denk dat festivals daar maling aan hebben. Ben nu al bang voor de posities die bijvoorbeeld Goldband binnen de komende 1,5 jaar op festivals mag gaan innemen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ben het met je eens hoor, maar denk dat festivals daar maling aan hebben. Ben nu al bang voor de posities die bijvoorbeeld Goldband binnen de komende 1,5 jaar op festivals mag gaan innemen.
Ik had dit weekend een festival in Biddinghuizen en daar stond David Vunk. Tijdens zijn set gooide hij ook een Goldband en het dat was ook weer hét moment van de set. Ongeacht wat we daar van vinden, ook dat is wat het publiek wil zien op een festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken