Down The Rabbit Hole 2023

zworp3

Support act
17 mei 2018
859
561
Maar op Lowlands nam hij wel genoegen met een spot in de middag. De gemiddelde Burna Boy-fan is wellicht geen festivalbezoeker.
 
12 nov 2016
664
396
En The War on Drugs tourden dit jaar nauwelijks met een productie, dus waarom zou Fred Again.. dan niet kunnen? Hij verkocht de AFAS uit terwijl vorige headliners als Andersoon Paak en Janelle Monae bij voorgaande zaalshows voor minder volk speelden. Zelfs Rosalia heeft de AFAS nog niet uitverkocht.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Ondertussen is Fred Again.. wel stijf uitverkocht met meer dan 9000 zoekenden op TicketSwap... Als hij komt (en ik durf er geld op in te zetten van wel) dan staat hij ook gewoon heel hoog op de line-up
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.570
6.247
En The War on Drugs tourden dit jaar nauwelijks met een productie, dus waarom zou Fred Again.. dan niet kunnen? Hij verkocht de AFAS uit terwijl vorige headliners als Andersoon Paak en Janelle Monae bij voorgaande zaalshows voor minder volk speelden. Zelfs Rosalia heeft de AFAS nog niet uitverkocht.
Alleen de tickets van 350e (!) zijn voor Rosalia in Afas nog beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.341
1.365
Zo langzamerhand kunnen we wel wat namen verwachten, nog zo'n 2 weken!

Ben oprecht heel benieuwd waar ze mee aan komen zetten hoor. Hopelijk ook wat namen om weer wat vrienden mee te krijgen die niet helemaal zo diep in de muziek zitten zoals ik. Wat er allemaal nu bekend is wat er tourt, zijn voor mij wat 13 in een dozijn namen(Kasabian, The Kooks, The 1975, George Ezra, Sam Fender, Scouting for Girls, James Bay, OneRepublic, Burna Boy). Hiervan staat écht niet alles op Pinkpop, maar komt ook wel wat over naar Beuningen.

Hopelijk komt er nog wat leuks uit de koker. Namen die nu bekend zijn en een tour in EU doen die langs mogen komen zijn Chemical Brothers, Denzel Curry, Hudson Mohawke, Queens of the Stone Age, Pulp, Blondie, Placebo... verder kom ik niet echt.
 
  • On fire
Waarderingen: liluzi

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.374
1.838
Zo langzamerhand kunnen we wel wat namen verwachten, nog zo'n 2 weken!

Ben oprecht heel benieuwd waar ze mee aan komen zetten hoor. Hopelijk ook wat namen om weer wat vrienden mee te krijgen die niet helemaal zo diep in de muziek zitten zoals ik. Wat er allemaal nu bekend is wat er tourt, zijn voor mij wat 13 in een dozijn namen(Kasabian, The Kooks, The 1975, George Ezra, Sam Fender, Scouting for Girls, James Bay, OneRepublic, Burna Boy). Hiervan staat écht niet alles op Pinkpop, maar komt ook wel wat over naar Beuningen.

Hopelijk komt er nog wat leuks uit de koker. Namen die nu bekend zijn en een tour in EU doen die langs mogen komen zijn Chemical Brothers, Denzel Curry, Hudson Mohawke, Queens of the Stone Age, Pulp, Blondie, Placebo... verder kom ik niet echt.
Wat mij betreft mogen alle namen uit jouw tweede rijtje zo komen. Met uitzondering van QOTSA dan. Wel toffe muziek, maar al vaker gzien en waarschijnlijk enkel te boeken als headliner. Dan hoop ik toch eigenlijk op wat fraaiers.

Uit je eerste rijtje zie ik The Kooks nog wel verschijnen. Was eigenlijk verrassend leuk afgelopen jaar op Lowlands. Burna Boy zou ik ook goed vinden passen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
859
561
Tove Lo gezien in een volgepakte Melkweg. Kan precies op de plek waar in 2019 Robyn stond. Paar nummers van de set af en je hebt een prima festivalset.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
859
561
Maar Robyn is een AFAS naam en Tove Lo niet.
Robyn was ingepland in de Melkweg en moest naar AFAS verhuizen omdat de stage setup niet paste (in andere landen speelde ze in grotere zalen). Toen ze bekend gemaakt werd voor DTRH stond de show nog gepland in Melkweg. AFAS was ook bij lange na niet vol.
 
12 nov 2016
664
396
Ah, daar was ik nog niet op de hoogte van.

Maar Tove Lo speelde op Lowlands vijf jaar terug om 14:00 of iets dergelijks in de Bravo, is ze sindsdien echt populairder geworden? Ik denk dat haar show overdag in een tent ook op zijn recht komt. Of zelfs main stage, want dan kunnen ze haar blote tieten tijdens Talking Body op de grote schermen tonen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
859
561
Op een buitenpodium overdag lijkt de show van gisteren me niet tot zijn recht komen. Overigens zou Tove Lo in 2020 naar 013 komen (2x zo groot als Melkweg) en dat was ook uitverkocht. Het aantal gezochte tickets op Ticketswap voor het optreden van gisteren was ook erg hoog.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.374
1.838
Bon Iver dus tijdens BKS in Scandinavië (al is het zeker niet gezegd dat hij daarmee uitgesloten is voor BKS, beetje afhankelijk of hij avonden aaneensluitend gaat optreden).

En een week voor DTRH en Werchter in Duitsland. Zou hij dan toch één van de headliners in Beuningen worden? Normaal gesproken zou DTRH binnen nu en drie weken met de eerste worp moeten komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.262
10.785
Ah, daar was ik nog niet op de hoogte van.

Maar Tove Lo speelde op Lowlands vijf jaar terug om 14:00 of iets dergelijks in de Bravo, is ze sindsdien echt populairder geworden? Ik denk dat haar show overdag in een tent ook op zijn recht komt. Of zelfs main stage, want dan kunnen ze haar blote tieten tijdens Talking Body op de grote schermen tonen.
Doet ze dat nou nog steeds dan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Florence & The Machine en Arctic Monkeys ook natuurlijk daar. Benieuwd wat het gaat worden.
AM kan natuurlijk ook nog steeds op Pinkpop staan als ik me niet vergis. En Florence in een zaal ofzo. The Chem Bro's zie ik minder geneigd een show te doen in een zaal wanneer de mogelijkheid er is om een festival te doen idk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.570
6.247
Zou me ergens ook niet verbazen als Florence - AM - Chemical Brothers ook gewoon de drie headliners van DTRH gaan worden. Of misschien Stromae als AM alleen een zaalshow speelt hier.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.374
1.838
AM kan natuurlijk ook nog steeds op Pinkpop staan als ik me niet vergis. En Florence in een zaal ofzo. The Chem Bro's zie ik minder geneigd een show te doen in een zaal wanneer de mogelijkheid er is om een festival te doen idk.
Arctic Monkeys zie ik dit jaar niet zo snel op Pinkpop verschijnen, met Pink en Robbie Williams als de andere headliners. Zeker niet met hun nieuwste album.

Verwacht op Pinkpop eerder iets met steviger werk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken