Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Hopelijk wordt dit dan weer één van die uitzonderingen. :D
Kan toch bijna niet anders, als ze (fingers crossed) ook op Werchter staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Geen Nederlandse show lijkt mij helaas als groot fan van de band het waarschijnlijkst. Doen hier qua populariteit te weinig om de investering te rechtvaardigen vrees ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Uiteraard, maar op enkele uitzonderingen daargelaten zijn de headliners van DTRH steeds 'actuele' bands geweest met nieuwe muziek. Blur past moeilijk in dat plaatje, ook gezien het prijskaartje.
Nou Doe Maar, Underworld, Editors en in mindere mate ook Gorillaz zijn toch voorbeelden van acts die wat minder actueel zijn.

Geen idee wat Blur kost hoor. Kan me voorstellen dat ze voor het Europese vasteland andere tarieven hanteren dan in het VK, waar hun status vele malen groter is.

En ik denk dat Damon Albarn een fijne connectie met het festival heeft.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Morgen/deze week de aankondigingen van DTRH + Blur? Zeer grote kans dat ze op het festival komen lijkt mij.
Ik verwacht DTRH pas volgende week (op z'n vroegst). Alles wijst erop dat deze week de derde headliner van Pinkpop bekend wordt gemaakt + v.v.k. aanstaande vrijdag. Lijkt mij sterk dat ze DTRH en Pinkpop in dezelfde week laten aankondigen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Geen Nederlandse show lijkt mij helaas als groot fan van de band het waarschijnlijkst. Doen hier qua populariteit te weinig om de investering te rechtvaardigen vrees ik.
Net als The Strokes bij BKS? Ik denk dat Blur wel een vrij groot draagvlak heeft om je festival uit te verkopen tbh.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik verwacht DTRH pas volgende week (op z'n vroegst). Alles wijst erop dat deze week de derde headliner van Pinkpop bekend wordt gemaakt + v.v.k. aanstaande vrijdag. Lijkt mij sterk dat ze DTRH en Pinkpop in dezelfde week laten aankondigen
Deze week is Pinkpopweek, denk ook dat DTRH/BKS pas volgende week aan de beurt zijn. Mag ook wel, dan zijn we inmiddels alweer december…
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
The Black Keys dus op Pinkpop. Jammer, die had ik graag DTRH zien afsluiten... Wel een goede inschatting dat ze in EU shows gaan doen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Vind de Black Keys wel leuk maar vind het geen ramp dat ze op Pinkpop staan. Zelfde geldt voor QOTSA. Ook prima act maar liever iets anders op zo’n hoge spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
En toch is er nog steeds heel veel vraag naar. Zegt al genoeg toch
Lijkt mij dat DTRH toch wel wat meer smoel heeft dan boeken waar 'veel vraag naar is van dagjes publiek'. AM kan ik nog ergens in vinden omdat dit nog wel een beetje tegen de alternative muziek aan schuurt, maar Stromae wordt inmiddels ook in armen gesloten door de huismoeders van tegenwoordig. Zou het oprecht een hele hele zwakke boeking voor DTRH vinden.

Iedereen die Stromae wil zien, heeft zijn/haar kans allang gepakt of tickets voor één van zijn komende 50 shows ergens in de Benelux. Nee. Het zou echt niet een goede zet zijn om hem te boeken. RockWerchter vind ik het ook een slappe boeking ja, maar daar is misschien nog iets beter te verdedigen omdat hij daar vandaan komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Stromae is gewoon een grote naam. Ze hadden hem eigenlijk vorig jaar al moeten hebben maar dat doet niets af dat het een sterke boeking zou zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Het is zéker een grote naam. Maar wel een naam die totaal niet binnen het plaatje valt van DTRH vind ik. Wat krijgen we het jaar erop? Dua Lipa? Swift? Imagine Dragons? 21 Pilots?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken