Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Gezien BKS blijkbaar al om 11u met een livestream start waarin ze aankondigingen doen, met om 12u het volledige programma, lijkt het me aannemelijk dat DTRH dan morgen of zaterdag volgt toch? Anders komen ze letterlijk tegelijkertijd met namen.
You Dont Say The Big Lebowski GIF
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wel interessant... die weten toch wel van elkaar wanneer ze iets bekend maken? Speelt een van de 2 geen spelletje wie heeft de grootste?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Tja we gaan het zien.

Zou het heel bijzonder vinden als ze vrijwel gelijktijdig (een deel van) hun line-up zouden droppen.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre die organisaties onderling contact hebben?
In een interview heet Maurits Westerink al eens verteld goed contact te hebben met Ide Koffeman. Reken dus maar dat er afstemming is geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wel interessant... die weten toch wel van elkaar wanneer ze iets bekend maken? Speelt een van de 2 geen spelletje wie heeft de grootste?
zou helemaal een grote grap zijn als DTRH komt op het moment dat BKS met de livestream start

dan heb je ze echt wel tuk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
zou helemaal een grote grap zijn als DTRH komt op het moment dat BKS met de livestream start

dan heb je ze echt wel tuk
Ik denk dat de grootste BKS namen pas om 12u komen en dat die livestream meer een opwarmertje is.

Al verwacht ik DTRH toch echt morgen ipv vandaag. (of al om 10u ipv 11u)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gorillaz lijkt me ook niet te missen. :)
Erg benieuwd naar 11/12u (en anders morgen). Ook benieuwd of DTRH net als BKS ook een forse prijsstijging doorvoert.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Gorillaz lijkt me ook niet te missen. :)
Erg benieuwd naar 11/12u (en anders morgen). Ook benieuwd of DTRH net als BKS ook een forse prijsstijging doorvoert.
Ga maar uit van flinke prijsstijging hoor. Dat is ook de reden dat ze iedereen een refund hebben gegeven en niet weer de tickets gewoon een jaar hebben doorgezet. Zeiden ze er ook gewoon bij, destijds in die informatiemail....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Bij Ticketmaster zijn ze ook al pagina's aan het updaten volgens mij, dus ik verwacht zo nieuws....

Alleen jammer dat ik zo een meeting in moet :-(
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kijk er echt naar uit! Hopelijk veel aantrekkelijker kleppers, denk dat ik er dan sowieso wel bij ben als de affiche een beetje mee zit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken