Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Misschien een rare gedachte maar zouden er acts zijn die BKS / DTRH delen en die morgen een tour bekend maken? Vind het alsnog wat opmerkelijk dat ze beide precies deze week (en misschien zelfs dezelfde dag) hun programma bekend maken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Misschien een rare gedachte maar zouden er acts zijn die BKS / DTRH delen en die morgen een tour bekend maken? Vind het alsnog wat opmerkelijk dat ze beide precies deze week (en misschien zelfs dezelfde dag) hun programma bekend maken.
Kan ik me bijna niet voorstellen. Hebben ze uberhaupt ooit wel eens overlap in het programma? Los van wellicht wat kleine namen?

Denk dat het toeval is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zou als DTRH dan toch voor vrijdag kiezen. Zo'n momentje moet je niet willen delen en wordt wellicht dan een uur later al overschaduwt. Al mogen ze van mij ook straks om 12u wel wat namen droppen. :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik zou als DTRH dan toch voor vrijdag kiezen. Zo'n momentje moet je niet willen delen en wordt wellicht dan een uur later al overschaduwt. Al mogen ze van mij ook straks om 12u wel wat namen droppen. :)
Als ze morgen om 11 uur komen, moeten ze wel flink vertrouwen in het eigen programma hebben. Wetende dat BKS om 12 uur met de volledige line-up komt....

Of ze rekenen erop dat ze sowieso wel alle kaarten kwijtraken vanwege de pre-sale en het gegeven dat iedereen waarschijnlijk staat te popelen. Maar dan nog: als ze binnen het uur overschaduwd worden door BKS, valt dat toch niet heel lekker.

Vanuit marketingoogpunt anders echt een heel bijzondere zet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik reken BKS nu toch wel al eventjes een maatje kleiner dan DTRH hoor, misschien niet per se qua headliners meteen maar de undercard is toch nét ietsjes breeder bovenin. Denk sowieso dat het publiek van DTRH meer richting LL-profiel neigt dan naar BKS, maar kan mis zijn. Denk dat ze vroeger hardere concurrenten van elkaar waren dan nu..

Wat kan er naast de headliners nog in de undercard zitten? Beach House, Fontaines DC, Belle & Sebastian, Khruangbin?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik reken BKS nu toch wel al eventjes een maatje kleiner dan DTRH hoor, misschien niet per se qua headliners meteen maar de undercard is toch nét ietsjes breeder bovenin. Denk sowieso dat het publiek van DTRH meer richting LL-profiel neigt dan naar BKS, maar kan mis zijn. Denk dat ze vroeger hardere concurrenten van elkaar waren dan nu..

Wat kan er naast de headliners nog in de undercard zitten? Beach House, Fontaines DC, Belle & Sebastian, Khruangbin?
Daar heb je gelijk in hoor. Maar qua headliners steekt BKS DTRH vaak naar de kroon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
260923109_440265124127559_13104282508033781_n.jpg


Badu à la Grace Jones in de Teddy? :)
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Marin en Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ook in de rest van de line-up. De Staat of DJVT zal niet snel op BKS komen te staan. Enige uitzondering in dat kader is denk ik Typhoon ooit geweest.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik weet nu nog steeds niet met welke bewering van mij je het nu precies oneens bent :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Tyler zou ik fantastisch vinden. En met het risico dat ik als een kapotte plaat klink zou ik Disclosure wel echt een tegenvaller vinden. Er tourt zoveel moois, en ze hebben al een zaalshow. Headliner op DTRH hoeft van mij echt niet meer.
Ik zou welke rap artiest dan ook als headliner een tegenvaller vinden ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken