Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Muse hoeft voor mij ook niet. Stromae in plaats van Doe Maar zou ik juist wel weer een prachtige naam vinden. Die kan op DTRH niet anders dan headlinen, dunkt me.

The War On Drugs heeft er al eens gestaan, denk ook niet dat dit het type act is die ze nu nog snel zouden laten afsluiten. London Grammar zou ik ook toejuichen, maar ook niet als afsluiter van de Hotot.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Trouwens, ik zie hier af en toe nog Kyteman terugkomen. Als ik me niet vergis waren die plannen al terug in de ijskast gestoken na het afgelasten van de festivals. De show in Ziggo is daarna ook 'definitief' niet doorgegaan, kleine kans dat ze dus die festivals komen inhalen volgens mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
We gaan gewoon Disclosure krijgen hoor, laat die Muse'en maar zitten (als ze Gorillaz hun duurste headliner afgelopen jaar pas hebben geboekt, gaan ze dat heus niet meteen one-uppen hoor). Gorillaz ook als zekerheidje en dan nog zien wat die derde naam wordt, me dunkt? Tyler 90% zeker dat ie terug komt en/of Florence, London Grammar, TWOD. Stromae of Moderat als headliner zou ik toch wat magertjes vinden.
Tyler komt toch niet naar Europa voor festivals, of heb ik iets gemist?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Tyler staat ook op Roskilde.

Trouwens, ik zie hier af en toe nog Kyteman terugkomen. Als ik me niet vergis waren die plannen al terug in de ijskast gestoken na het afgelasten van de festivals. De show in Ziggo is daarna ook 'definitief' niet doorgegaan, kleine kans dat ze dus die festivals komen inhalen volgens mij.

Kyteman had volgens mij ergens in september/oktober aan NU.nl aangegeven dat hij wel openstond voor festivalshows maar dat ze nog niet gevraagd waren.

Edit: https://www.nu.nl/muziek/6151160/ky...-platenlabel-geld-achterover-had-gedrukt.html

Het hiphoporkest zou komend najaar een eenmalige comeback maken, met optredens op Lowlands en Down The Rabbit Hole. Beide festivals gaan niet door. Op 9 oktober staat nog wel een concert in de Ziggo Dome op het programma, maar het blijft vanwege het coronavirus onzeker of dat wel doorgaat.

"Dat is afwachten. Dat de festivaloptredens niet doorgaan is al zuur genoeg, omdat er wel al twintig man bezig was met de productie en het orkest de muziek voorbereidde", zegt Benders.

"Eerlijk gezegd zie ik het momenteel best een beetje somber in. De boel doorschuiven naar 2022? Hebben we al aan gedacht, zoals er zo veel is om over na te denken. We hebben daar sowieso nog niet over gesproken met bijvoorbeeld Lowlands, maar laat ik het zo zeggen: wij willen wel."
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik verwacht Brockhampton ook wel weer. Zouden die een tent kunnen headlinen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Primavera, Les Ardentes, Roskilde,...
Ah ja, ik zie HAIM ook staan, die komen ook wel terug dus.

- Disclosure,
- Beck,
- Tyler, The creator
- HAIM
- Charlie XCX
- Brockhampton of Earl Sweatshirt
- Jamie XX of Moderat
- Caribou
- Khruangbin
- Brittany Howard
- Kacy Musgraves
- Avalon Emerson
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Brockhampton heeft er in 2020 toch niet gestaan? Of is dat eerder een soort wishlist?

Kyteman had volgens mij ergens in september/oktober aan NU.nl aangegeven dat hij wel openstond voor festivalshows maar dat ze nog niet gevraagd waren.
Vreemd, velen leken hier nochtans wel enthousiast om hen? Misschien waren ze louter geboekt als oplossing (zoals Doe Maar) omdat het tour technisch afgelopen zomer niet zo gemakkelijk was?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ja, verbaasde mij ook nogal. Volgens mij werd het nieuws van de reünie vrij enthousiast ontvangen. Zou het echt geweldig vinden als DTHR ze straks (of later) aankondigd want was er echt zuur van dat zowel DTRH als de Ziggo show niet door konden gaan. Had me er gigantisch op verheugd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Brockhampton heeft er in 2020 toch niet gestaan? Of is dat eerder een soort wishlist?


Vreemd, velen leken hier nochtans wel enthousiast om hen? Misschien waren ze louter geboekt als oplossing (zoals Doe Maar) omdat het tour technisch afgelopen zomer niet zo gemakkelijk was?
Ik verwacht niet dat de line-up 1:1 zal zijn hoor. Eigenlijk is dat een boeking die elk festival wel zou wagen, lijkt mij?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
We gaan gewoon Disclosure krijgen hoor, laat die Muse'en maar zitten (als ze Gorillaz hun duurste headliner afgelopen jaar pas hebben geboekt, gaan ze dat heus niet meteen one-uppen hoor). Gorillaz ook als zekerheidje en dan nog zien wat die derde naam wordt, me dunkt? Tyler 90% zeker dat ie terug komt en/of Florence, London Grammar, TWOD. Stromae of Moderat als headliner zou ik toch wat magertjes vinden.
Ik zou Disclosure magerder vinden als head dan de comeback van Stromae maar soit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ben ook benieuwd of we de nieuwe ticketprijs straks weten. Hoop dat die niet al te ver omhoog zal gaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ben ook benieuwd of we de nieuwe ticketprijs straks weten. Hoop dat die niet al te ver omhoog zal gaan.
Afronden op €200. Vergaan zijn toch wel de tijden waar je naar DTRH kon voor pakweg 130-150 euro hoor, maar bon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ik zou Disclosure magerder vinden als head dan de comeback van Stromae maar soit.
Same. Hoop enigszins dat ze een soort head-dance-afsluiter rond hen opzetten.. Denk dat dat bij Beck in 2020 en hen wel het geval ging zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken