Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

will

Playlistbediener
1 okt 2019
49
8
Omdat de dagindeling verder nog even onbekend blijft toch maar even wat opzoekwerk gedaan en deze gevonden. Niet te veel, maar bon.

vrijdag:
Disclosure
Balthazar
Two Door Cinema Club
slowthai
Villagers

zaterdag:
Eefje De Visser
Whispering Sons
Tinariwen

zondag:
MEUTE
James BKS

Opvallend, van Black Midi vind ik geen data terug op hun website alhoewel die netjes up-to-date is, me dunkt. Evenwel het geval voor KOKOROKO al is die gebaseerd op songkick. Ook geen datum voor Kojey Radical, APE staat er dan weer wel op waar ie op de vrijdag van DTRH staat. Boy Pablo ook niet terug te vinden, wel een datum voor RW22 lol?

Van de Reading & Leeds line-up zouden Wolf Alice, Mabel, Nothing But Thieves, Ashnikko, girl in red en Sigrid overigens nog wel fijne toevoegingen zijn, vind ik.
Zou het persoonlijk wel jammer vinden als Disclosure op de vrijdag staat ipv op de zaterdag of zondag. Al is het niet meer dan logisch dat Gorillaz, indien ze komen, die zaterdag krijgt. Maar gooi van mijn part dan maar Doe Maar op vrijdag en dan knallend eruit op zondag. (Waar trouwens zie je op de site van Disclosure staan wanneer ze komen? Ben zelf redelijk blind volgens mij)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
488
315
2GLpuo7.jpg


Ashnikko hoeven we alleszins niet meer te verwachten opmakende uit haar Facebook-post bij deze foto.
Op basis van wat ik van haar gehoord heb lijkt me dat goed nieuws?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
488
315
Haha bedoelde het niet zo serieus hoor, vind het gewoon meer een act die zou passen op inderdaad Pukkelpop, Reading/Leeds, Sziget of Pinkpop. Helemaal prima als mensen daar anders over denken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat gorrilaz nog komt. Kan me niet voorstellen dat ze voor 1 show naar het vaste land komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Weet je wat het ding ook wel is. DTRH heeft hen al aangekondigd, wat vaak betekent dat cancelen voor de band zelf vaak meer shit met zich meebrengt dan omgekeerd en bovendien zullen er sowieso contractueel wel enkele zaken in staan die het een en het ander betekenen (bv. indien we moeten cancelen, halen we de show sowieso in '22 in ofzo). Het is naar schatting hun duurste headliner ooit dus kan me ook wel voorstellen dat ze er daarbij dan alles aan doen om hen voor één keer toch het Kanaal doen over steken. Aan de andere kant begrijp ik ook welke moeilijkheden het logistiek met zich meebrengt, maar daar moeten bands... toch enigszins mee hebben rekening gehouden bij het tekenen van said contract of plannen om te touren? Idk. Ik blijf hopen dat ze er staan en dat we nog een mooie bovenkant van de affiche krijgen binnen dit en pakweg 2-3 weken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.147
2manydj's en Kyteman ook op Lowlands. Dan mogen er van mij ook wel wat Lowlands namen doorkomen naar DTRH!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.147
Klopt. Ik zeg daarom toch ook ''ook'' op Lowlands?

Als er namen van DTRH ook op Lowlands kunnen spelen dan moet dat andersom ook kunnen. Zie daarom graag ook een aantal namen van de line-up van Lowlands naar DTRH komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
The Kooks, Benny Sings en Inhaler hadden mooie aanvullingen geweest voor DTRH, maarja.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Klopt. Ik zeg daarom toch ook ''ook'' op Lowlands?

Als er namen van DTRH ook op Lowlands kunnen spelen dan moet dat andersom ook kunnen. Zie daarom graag ook een aantal namen van de line-up van Lowlands naar DTRH komen.
Oh jemig, op die manier. Verkeerd gelezen. Goh, maar dat delen van Benelux acts gebeurde voordien toch nog al? Zie Eefje De Visser, Balthazar..? Internationale acts is een ander verhaal denk ik.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
The Kooks, Benny Sings en Inhaler hadden mooie aanvullingen geweest voor DTRH, maarja.
Vind ik absoluut niet. Beetje gepasseerd station en top voor Lowlands lijkt mij. Met Two Doors Cinema Club heb je al zo'n band die al lang over zijn piek heen is en een veel te hoge spot inneemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Vind ik absoluut niet. Beetje gepasseerd station en top voor Lowlands lijkt mij. Met Two Doors Cinema Club heb je al zo'n band die al lang over zijn piek heen is en een veel te hoge spot inneemt.
Goh ja klopt natuurlijk waar, ware het maar dat niet IDLES gewoonweg de vijfde grootste naam op de affiche is. Vind het nog steeds bijzonder straf eigenlijk. Corona of niet. Lowlands en Pukkelpop kunnen blijkbaar wel naar behoren programmeren qua grote namen terwijl er bij DTRH toch het één en het ander is misgelopen blijkbaar.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
488
315
Denken jullie dat de stijgende cijfers nog invloed gaan hebben op LL en DTRH?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Denken jullie dat de stijgende cijfers nog invloed gaan hebben op LL en DTRH?
Had hier net een discussie over met mijn broer (beiden student). Hij zegt dat deze stijging waarschijnlijk tijdelijk is, omdat al onze leeftijdsgenootjes de komende week hun (eerste) vaccinatie krijgen. Goed argument, maar de cijfer stijgen wel heel erg hard nu. Als de stijging zo door blijft gaan zit je volgende week op 8000 besmettingen... (vorige week dinsdag waren het er nog 500, vandaag 2253).

Ik hoor het ene na het andere verhaal om mij heen nu mbt besmettingen, maar het valt mij wel op dat ik tot nu toe alleen verhalen hoor over feestjes, studentenverenigingen en discotheken, niet van festivals. Als dat ook echt het beeld is, dan hoop ik dat ze de discotheken en verenigingen nog even dichtgooien tot ook de jongste generatie zijn vaccinatie heeft.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Als het geen invloed heeft op de ziekenhuizen, dan maakt het volgens mij weinig uit. Hangt een beetje af hoe paniekerig de overheid is. Een samenleving zonder corona-besmettingen is overigens gewoon onmogelijk. De vaccins doen hun job en hoe sneller jongeren gevaccineerd worden, hoe minder hard de delta-variant kan doorbreken. Ik denk dat we binnen een maand zo goed als iedere 16+-jarige gevaccineerd zullen hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.601
Goh ja klopt natuurlijk waar, ware het maar dat niet IDLES gewoonweg de vijfde grootste naam op de affiche is. Vind het nog steeds bijzonder straf eigenlijk. Corona of niet. Lowlands en Pukkelpop kunnen blijkbaar wel naar behoren programmeren qua grote namen terwijl er bij DTRH toch het één en het ander is misgelopen blijkbaar.
Maar Lowlands heeft toch helemaal niet zoveel grote namen staan? Chemical Brothers ja. Verder nog een Liam en Stormzy als middelgrote acts. That's it, toch? If anything, heeft net Lowlands een tekort aan echt grote toppers.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Maar Lowlands heeft toch helemaal niet zoveel grote namen staan? Chemical Brothers ja. Verder nog een Liam en Stormzy als middelgrote acts. That's it, toch? If anything, heeft net Lowlands een tekort aan echt grote toppers.
In de breedte een pak sterker imo. The Kooks, BMTH (maar die zijn er van tussen nu), Balthazar, Kyteman, Rag 'N Bone Man, Lianne La Havas, Caribou, Yungblud en Sam Fender. DTRH heeft Balthazar, IDLES, DJVT, TDCC, Kyteman, Jamie xx en ja.. Little Dragon, I guess. Smaak, kwalitatief of niet. De som is imo toch een pak sterker dan dat van DTRH, en dan is er eigenlijk nog 's sprake van vier headliners. Idk. Blijf nog steeds wat op m'n honger zitten, ookal zit er veel moois in de undercard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken