Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Er zijn zoveel leuke dingen, maar mijn grootste passie is live muziek ervaren. Lekker de hele dag over een festivalterrein struinen van bandje naar bandje met een heerlijk biertje in de hand. Dat is nu bijna 1,5 jaar geleden. De eerste keer dat ik dat weer ga doen is op 20 augustus! En dan binnen 10 dagen 6 hele dagen! Een mooier vooruitzicht kan ik niet wensen, ik kijk er zo naar uit!!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Damon Albarn naar Latitude.

Als er in het aller-allerslechtste geval geen Gorillaz kan zijn, dan misschien een solo set van Damon?
Is het heel erg als ik dit eigenlijk nog liever heb dan een Gorillaz show?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou gaaf zijn.... maar wie zouden ze dan als derde headliner kunnen boeken? Toch Editors?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Zou gaaf zijn.... maar wie zouden ze dan als derde headliner kunnen boeken? Toch Editors?
Toevallig maakte London Grammar gisteren een eerste show bekend op 'continentaal Europa', in Zwitserland. Zürich Open Air.

Da's een onverwachte verrassing.

211734505_4426742760678585_4422551644055130552_n.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Alhoewel ik persoonlijk geen grote fan ben van London Grammar, wel precies het type naam dat het affiche goed doet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Is het heel erg als ik dit eigenlijk nog liever heb dan een Gorillaz show?
Twee heel andere shows wel. Grote fan van beide. Gorillaz is een grootste headlinershow en Damon Solo is natuurlijk een stuk meer ingetogen, perfect voor in de Teddy. Wil wel echt die Song Machine nummers een keer live horen. Desolé, Aries, Momentary Bliss,...

Hoe goed de laatste Gorillaz én Damon solo shows show op Werchter ook waren (echt twee 9's): mijn favoriete Damon Albarn show ooit was wel TGTBATQ de laatste keer op RW. Bizar goed dat.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Twee heel andere shows wel. Grote fan van beide. Gorillaz is een grootste headlinershow en Damon Solo is natuurlijk een stuk meer ingetogen, perfect voor in de Teddy. Wil wel echt die Song Machine nummers een keer live horen. Desolé, Aries, Momentary Bliss,...

Hoe goed de laatste Gorillaz én Damon solo shows show op Werchter ook waren (echt twee 9's): mijn favoriete Damon Albarn show ooit was wel TGTBATQ de laatste keer op RW. Bizar goed dat.
Jaaaa TGTBATQ op Lowlands laatste keer: hemels gewoon. Qua sfeer en uitstraling bizar goed gedaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Twee heel andere shows wel. Grote fan van beide. Gorillaz is een grootste headlinershow en Damon Solo is natuurlijk een stuk meer ingetogen, perfect voor in de Teddy. Wil wel echt die Song Machine nummers een keer live horen. Desolé, Aries, Momentary Bliss,...

Hoe goed de laatste Gorillaz én Damon solo shows show op Werchter ook waren (echt twee 9's): mijn favoriete Damon Albarn show ooit was wel TGTBATQ de laatste keer op RW. Bizar goed dat.
Just omdat ik gorillaz 2x heb gezien en Damon albarn solo nog nooit kan ik harder uit kijken naar een solo show van hem. Ik geef je echter helemaal gelijk in die andere 2 dingen. Op song machine staan veel nummers die ik nu al tot favoriete gorillaz nummers reken die ik nog niet live heb ervaren en TGTB&TQ was op Lowlands 2019 een van de beste shows die ik ooit heb gezien . Pure magie!

London grammer zie ik btw nog heel graag doorkomen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Gorillaz was zowel in Vorst als op Werchter magistraal door het charisma van Albarn. TGTB&TQ was daarin dan enigszins op een andere manier geweldig. Ook fantastisch, maar genuanceerder ofzo. Maar sinds Tony Allen is gestorven, vraag ik me af of de band ooit nog gaat touren..

Albarn solo kan ik me precies niet veel van voorstellen?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat het niet meer doorgaat. Ik ben zelf iemand die veel vertrouwen heeft in de overheid, de wetenschap en vaccinaties maar ik begin toch steeds meer moeite te krijgen met de keuzes van dit kabinet
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zojuist heeft de overheid bekendgemaakt dat er tot en met 13 augustus geen meerdaagse evenementen mogen plaatsvinden vanwege de huidige corona-ontwikkelingen. Dan wordt beoordeeld of evenementen daarna weer worden toegestaan.
Hierdoor worden we door de overheid in de onmogelijke situatie gemanoeuvreerd dat we pas half augustus weten of het festival kan doorgaan. Dat is een onrealistische situatie. We kunnen niet iedereen nog weken aan het lijntje houden. Artiesten houden hun agenda vrij om naar Down The Rabbit Hole te komen, leveranciers houden personeel en materialen beschikbaar en bezoekers willen ook weten waar ze aan toe zijn. Daarom is er nu duidelijkheid van de overheid nodig en niet pas half augustus.
Zodra er meer bekend is, laten we dat via onze site en socials weten en ontvangen alle kaartkopers een informatiemail. Daarin gaan we dan ook in op alle details zodat je in één keer op de hoogte bent van alle informatie.

DTRH op Facebook.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat het niet meer doorgaat. Ik ben zelf iemand die veel vertrouwen heeft in de overheid, de wetenschap en vaccinaties maar ik begin toch steeds meer moeite te krijgen met de keuzes van dit kabinet
daarin wel, in het (gezond) verstand van de bevoling daarentegen...
Bende egoïstische debielen.

Voorbeeldje (na eerst ongevaccineerd INDOOR te gaan fuiven over heel Europa):
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Oh jee, het is jongeren hun schuld dat ze gebruik maken van de versoepelingen en maatregelen van beleidsmakers? Give me a break met dat soort victim blaming. Als ik op café besmet geraak, ga je me dan ook een egoïstische debiel noemen? Echt.
Inderdaad, natuurlijk maakt iedereen gebruik van de versoepelingen de meeste jongeren snakten hier al anderhalf jaar naar. Het is juist het falende beleid en de regering die geen verantwoordelijkheid neemt waar het fout gaat, ik snap op geen enkele manier hoe ze nu nog kunnen zeggen dat de beslissing om alles open te gooien een goede beslissing was. Geen enkel teken van zelfreflectie
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Oh jee, het is jongeren hun schuld dat ze gebruik maken van de versoepelingen en maatregelen van beleidsmakers? Give me a break met dat soort victim blaming. Als ik op café besmet geraak, ga je me dan ook een egoïstische debiel noemen? Echt.
En ga jij, na positief getest te hebben, doodleuk ook even het openbaar vervoer nemen doorheen het land? Want daar gaat het artikel namelijk over: dat die jongeren ondanks een positieve test gewoon teruggevlogen zijn naar Zaventem. Tegen alle regels in, terwijl een oplossing aangeboden werd door de organisatie (geïsoleerde busreis).

Dat feesten gebeurde inderdaad binnen het kader van de beleidsmakers (alhoewel, naar het schijnt was het echt niet koosjer in die nachtclubs). Maar anderen potentieel in gevaar brengen omdat je geen zin hebt in een dagje op de bus zitten, dat is wel degelijk een egoïsme dat we momenteel kunnen missen.

Edit: in het grotere plaatje ben ik het wel gewoon eens met wat jullie hierboven zeggen hoor. De overheden hebben in de eerste plaats zelf het legaal kader geschept waarbinnen de huidige stijging plaats vindt, en de verkeerde instanties worden hiervoor gestraft.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Gebruikers die dit onderwerp bekijken