Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
True. De vraag die je je nu wel zou kunnen stellen is: is het de moeite waard voor Gorillaz om alleen voor DTRH met productie en mensen (visa etc.) het Kanaal over te steken?
Kan me voorstellen dat het boeken van de band al een tijdje in kannen en kruiken is en kan me moeilijk voorstellen dat ze daarmee dan geen rekening zouden hebben gehouden (de band zijnde) gezien de situatie toen waarschijnlijk een pak penibeler was als nu.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ja, het is normaal al lastig een beeld krijgen van wat er achter de schermen afspeelt, maar dat is nu nog een pak moelijker. Het kan natuurlijk zo zijn dat Ken ook maar wat zit te gissen over het wel of niet boeken van Gorillaz voor Pukkelpop, maar het blijft voor mij toch vreemd dat een act met zo'n grote productie maar zo weinig shows doet. Laten we hopen dat ze 'gewoon' naar Biddinghuizen komen (op zondag graag, op de andere dagen kan ik niet).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Hopelijk speelt Gorillaz gewoon maar stel dat het niet gebeurt....

Gaan ze dan Kyteman doorschuiven? Of komt er dan een vervangende nieuwe boeking?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hopelijk speelt Gorillaz gewoon maar stel dat het niet gebeurt....

Gaan ze dan Kyteman doorschuiven? Of komt er dan een vervangende nieuwe boeking?
Dat wordt dan vast doorschuiven. Of Editors/Underworld alsnog strikken. De optie zullen niet voor het oprapen liggen, denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Maar zo ver zijn we dus nog steeds niet. Overigens zou Oscar & The Wolf ook een grote act zijn om de bovenkant te spijzen; Heeft in het verleden al geheadlinet en moet dat niet per se opnieuw doen, maar toch. Zo voor Disclosure als sub bv, vind ik prima.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Ken zegt nu op Efestivals dat we snel zullen horen van mogelijke cancels én vervangers.. Nou. Bang hartje dit hoor, maar begin ervoor te vrezen voor onze "mooiste headliner van het hele circuit".
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Als Gorillaz eruit valt, dan weet ik niet of ik er nog wel zin in heb. Toch veruit de grootste trekker richting DTRH voor mij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Dat zou ontzettend zuur zijn. Benieuwd wat DTRH dan gaat doen.

Hoop dat ze gewoon komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
096696_a7c978ab8d6f447cac79a8bb2e209116~mv2.jpeg


Deze twee headliners mogen dus nog aaaaaaltijd geboekt worden hè, jongens van DTRH als jullie meelezen. :whistle:
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Ik hoop het van harte, maar dan vraag ik me af waarom die er vandaag niet bij waren voor Pukkelpop Bvb. Denk dat bands meer op safe spelen en liever in de UK blijven. London Grammar is intern trouwens gekend als een band die waanzinnig voorzichtig is en niet veel risico’s neemt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ken zegt nu op Efestivals dat we snel zullen horen van mogelijke cancels én vervangers.. Nou. Bang hartje dit hoor, maar begin ervoor te vrezen voor onze "mooiste headliner van het hele circuit".
Dit stemt me bijzonder droefig.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Aardig lijstje van pukkelpop trouwens. Mogen wel wat namen doorkomen naar LL of DTRH wat mij betreft. Editors zou Doe Maar naar de sub plek mogen duwen (of Gorillaz opvangen worst case) maar ook Underworld, Slow Crush, Beabadoobee, Holly Humberstone, High Hi, Heideroosjes (feest), Inhaler, Millionaire, Ramkot, Oscar Jerome en Sons of Kemet, mogen naar Biddinghuizen.

Nog genoeg aan te kondigen dus!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Ik hoop het van harte, maar dan vraag ik me af waarom die er vandaag niet bij waren voor Pukkelpop Bvb. Denk dat bands meer op safe spelen en liever in de UK blijven. London Grammar is intern trouwens gekend als een band die waanzinnig voorzichtig is en niet veel risico’s neemt.
Ook geen flauw idee, leken me wel een shoe-in als (co)headliner. Is dat dan puur logistiek omwille van corona, of is het toch die Brexit die het voor hen moeilijker maakt momenteel?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Ik vraag me trouwens af nu zo goed als bijna alle randanimatie bekend is gemaakt wanneer we de laatste batch namen zullen krijgen. Er is natuurlijk wel nog enige tijd, maar toch. Ik denk dat de kans op Oscar & The Wolf wel redelijk groot is eigenlijk in een latere fase indien het voor UK-bands toch niet zou lukken. The 1975, The Streets, Jorja Smith, Royal Blood, BICEP, London Grammar komen allemaal van over het water natuurlijk, maar zouden nog mooie adds zijn.

Zie het zelfs nog gebeuren dat men voor de gemakkelijkheid artiesten zowel op LL als DTRH laat staan eigenlijk?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Jorja Smith, London Grammar, Celeste, daar heeft iemand afgekeken van het Live Forever Festival in de laatste draft!
De namen die ik ken van het affiche (op een enkele na allemaal) mogen alle van mij doorkomen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Ik hoop het van harte, maar dan vraag ik me af waarom die er vandaag niet bij waren voor Pukkelpop Bvb. Denk dat bands meer op safe spelen en liever in de UK blijven. London Grammar is intern trouwens gekend als een band die waanzinnig voorzichtig is en niet veel risico’s neemt.
Ja zeker met de ziekte van Hannah..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Omdat de dagindeling verder nog even onbekend blijft toch maar even wat opzoekwerk gedaan en deze gevonden. Niet te veel, maar bon.

vrijdag:
Disclosure
Balthazar
Two Door Cinema Club
slowthai
Villagers

zaterdag:
Eefje De Visser
Whispering Sons
Tinariwen

zondag:
MEUTE
James BKS

Opvallend, van Black Midi vind ik geen data terug op hun website alhoewel die netjes up-to-date is, me dunkt. Evenwel het geval voor KOKOROKO al is die gebaseerd op songkick. Ook geen datum voor Kojey Radical, APE staat er dan weer wel op waar ie op de vrijdag van DTRH staat. Boy Pablo ook niet terug te vinden, wel een datum voor RW22 lol?

Van de Reading & Leeds line-up zouden Wolf Alice, Mabel, Nothing But Thieves, Ashnikko, girl in red en Sigrid overigens nog wel fijne toevoegingen zijn, vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: phonehome

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Omdat de dagindeling verder nog even onbekend blijft toch maar even wat opzoekwerk gedaan en deze gevonden. Niet te veel, maar bon.

vrijdag:
Disclosure
Balthazar
Two Door Cinema Club
slowthai
Villagers

zaterdag:
Eefje De Visser
Whispering Sons
Tinariwen

zondag:
MEUTE
James BKS

Opvallend, van Black Midi vind ik geen data terug op hun website alhoewel die netjes up-to-date is, me dunkt. Evenwel het geval voor KOKOROKO al is die gebaseerd op songkick. Ook geen datum voor Kojey Radical, APE staat er dan weer wel op waar ie op de vrijdag van DTRH staat. Boy Pablo ook niet terug te vinden, wel een datum voor RW22 lol?

Van de Reading & Leeds line-up zouden Wolf Alice, Mabel, Nothing But Thieves, Ashnikko, girl in red en Sigrid overigens nog wel fijne toevoegingen zijn, vind ik.
Sam Fender en Beabadoobee lijken mij ook wel kanshebber naast jouw genoemde namen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Zag dat Couleur Café eind augustus ook met evenementen op de proppen komt de week na DTRH. Niet zo'n grote namen daar, maar wel leuke interessante boekingen zoals Adriaan & Lander, DJ Marcelle, Habibi Funk (het Berlijnse label), Lefto, Miss Angel en Juicy zijn wel nog leuke kleinere namen (ookal hebben we er daar al relatief veel van).

Overigens morgen nieuwe namen voor Lowlands, dat zal denk ik ook een indicatie geven voor wat we nog van DTRH kunnen verwachten (ook bij de cancels die er hoe dan ook zitten aan te komen)..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
2GLpuo7.jpg


Ashnikko hoeven we alleszins niet meer te verwachten opmakende uit haar Facebook-post bij deze foto.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken