Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Of ze headlinen niét, dat kan ook.

Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar ik denk dat dit wel een redelijk dure act zal zijn. Het zou me verbazen als ze er wel staan, maar dan niet headlinen.
 

thelegendofvincent

Playlistbediener
18 dec 2019
11
0
The XX zou geweldig zijn. Weet niet of het een headliner-optie zou zijn. Cigarettes after Sex hoop ik stiekem ook voor de aankomende editke van DTRH.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
12
8. YUNGBLUD (Rock Werchter & Mad Cool) – Return van 2018 of is dat te vroeg?

Zou wel kunnen denk, IDLES komt ook terug, en stond toen op een vergelijkbare spot
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
will wrote:

Lingerson wrote:
Ik zou Placebo wel kunnen waarderen, zeker met de groep vrienden waar we mee gaan. Erg fijne live band. Met goed repertoire. Wellicht op de spot waar editors afgelopen jaar stond…..maar goed wellicht iets te gedateerd voor DTRH.


Welke nummers raad je aan aan iemand die ze nog nooit eerder heeft gehoord? Ben wel benieuwd eigenlijk naar hoe ze klinken.

Bitter End, Blind, Meds, Infra-Red, Battle For The Sub, Song To Say Goodbye, You Don’t Care About Us, Pure Morning, Special Needs, Sleeping With Ghosts

en de 2 geweldige covers van Running Up That Hill en Where Is My Mind.

Placebo zou ik inderdaad wel blij mee zijn. Veel gedraaid rond hun album Meds (2006)
Where is my mind hebben ze inderdaad geweldig gecoverd , kwam dit nummer toevallig laatst een keer tegen op Youtube.
Stond nog een mooi comment onder waar ik het wel mee eens ben: This song should be played at the end of the world. We'll go in peace.
https://www.youtube.com/watch?v=OURvzB_ziiI
Fuck, ik krijg altijd zo'n nostalgisch gevoel bij een concert waarbij iedereen zo geniet van het optreden (ipv dom met je telefoon te filmen) :p
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Zou Placebo zeker kunnen waarderen. De cover running up that Hill is ook fantastisch !! Ooit op lowlands gezien en erg gecharmeerd van hun life act.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Nieuwe namen voor Dour. Een aantal kanshebbers voor DTRH?

Onder andere:

James Blake
Niska,
Modeselektor,
The Black Madonna,
Talaboman,
Black Sun Empire,


Zou James Blake net een headliner kunnen zijn? Edit: en ik zie GoldLink ook nog wel komen eigenlijk. Hij komt naar shows waar Tyler ook staat. Ook zijn voorprogramma geweest.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
James Blake gaat gewoon subben voor Stormzy, denk ik (of afsluiten als een soort dance-act, alhoewel.. dance). Kan wel doorgaan als sub of Teddy afsluiten denk ik hoor.

Verder Modeselektor, Flohio, Mahalia, Black Lips, Föllakzoid, Talaboman en Reinier Zonneveld als mogelijke dingen die ik wel zie over komen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Nee. Concert stond in de AFAS (niet uitverkocht) en is verplaatst naar twee keer Tivoli Ronda wat nog steeds niet uitverkocht is. Hij verkoopt gewoon te weinig tickets om een headliner te zijn en mensen zijn iets te snel weg met hun gedachten bij zijn concerten. Stond op Lowlands ook niet heel laat in de Bravo.

Overigens wel een naam die zeer welkom is aangezien ik groot fan ben.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ja ik ben ook erg fan van die beste man, dus ik hoop dat hij op DTRH komt. Zijn shows in tivoli zullen ongetwijfeld van een hoog niveau zijn maar door prijs/afstand trekt het mij toch niet helemaal.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Lana del Rey of The Strokes zouden inderdaad fantastisch zijn als derde headliner. Maar met name The Stokes durf ik bijna niet op te hopen.

Iggy Pop is geen headliner. Hoe tof ik hem ook vind, al talloze malen live gezien. Sowieso struikel je bijna letterlijk over hem de laatste jaren, staat werkelijk overal.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Tame Impala komt met een aankondiging 20 januari. Ik gok eerder dat ze een zaalshow-tour doen in EU dan dat ze dan in een klap festivals gaan aankondigen. Meestal ligt die eer van aankondiging bij de festivals zelf, toch?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Tame Impala komt met een aankondiging 20 januari. Ik gok eerder dat ze een zaalshow-tour doen in EU dan dat ze dan in een klap festivals gaan aankondigen. Meestal ligt die eer van aankondiging bij de festivals zelf, toch?
Kan beide... Maar de tweet waarin die aankondiging wordt aangekondigd gaat gepaard met een Australische en Nieuw-Zeelandse vlag, dus waarschijnlijk worden maandag alleen daar shows aangekondigd.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
gguuss wrote:
Tame Impala komt met een aankondiging 20 januari. Ik gok eerder dat ze een zaalshow-tour doen in EU dan dat ze dan in een klap festivals gaan aankondigen. Meestal ligt die eer van aankondiging bij de festivals zelf, toch?

Kan beide… Maar de tweet waarin die aankondiging wordt aangekondigd gaat gepaard met een Australische en Nieuw-Zeelandse vlag, dus waarschijnlijk worden maandag alleen daar shows aangekondigd.

oh, verrek, overheen gekeken.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
gguuss wrote:
Tame Impala komt met een aankondiging 20 januari. Ik gok eerder dat ze een zaalshow-tour doen in EU dan dat ze dan in een klap festivals gaan aankondigen. Meestal ligt die eer van aankondiging bij de festivals zelf, toch?

Kan beide… Maar de tweet waarin die aankondiging wordt aangekondigd gaat gepaard met een Australische en Nieuw-Zeelandse vlag, dus waarschijnlijk worden maandag alleen daar shows aangekondigd.

Dat is alleen een Australische vlag toch, of zie ik dat verkeerd? Lijkt me dat het heel goed zou kunnen dat er gewoon een hele wereldtour bekend wordt gemaakt. Zeker met zo'n aparte tease.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Op Grazforum meende iemand dat The Strokes de derde headliner zou zijn op DTRH, zoiets had hij opgevangen. Geen idee of zijn bron plausibel is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken