Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Maar zou een prachtige toevoeging zijn. En ik vind het niet eens heel onlogisch. Denk dat Tyler en Disclosure niet de duurste headliners zijn en een flinke naam bovenaan het affiche ontbreekt nog wel, mijn inziens. Hoop er in ieder geval wel op.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Op Grazforum meende iemand dat The Strokes de derde headliner zou zijn op DTRH, zoiets had hij opgevangen. Geen idee of zijn bron plausibel is.
"Ik heb daar inderdaad wat dingen over gehoord, maar geen idee hoe dat is gelopen. Strokes lijken ook afgehaakt voor Mad Cool, dus het kan best zijn dat die tour gewoon naar voren is verschoven"

Dus helemaal zeker is het niet he
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Raskolnikov wrote:
Op Grazforum meende iemand dat The Strokes de derde headliner zou zijn op DTRH, zoiets had hij opgevangen. Geen idee of zijn bron plausibel is.

“Ik heb daar inderdaad wat dingen over gehoord, maar geen idee hoe dat is gelopen. Strokes lijken ook afgehaakt voor Mad Cool, dus het kan best zijn dat die tour gewoon naar voren is verschoven”

Dus helemaal zeker is het niet he

Klopt, vandaar dat ik het formuleerde met "meende".

Maar nogmaals, heel onlogisch zou ik het niet vinden. Er mag in de bovenste rij nog een naam bij. Als je ziet dat BKS Massive Attack en The National al heeft staan, daar steken Tyler en Disclosure voor mijn gevoel matig bij af.

Al ben ik erg in mijn nopjes hoor met een flink aantal namen op DTRH. Maar in concurrerende zin kan er zeker iets bij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Op Grazforum meende iemand dat The Strokes de derde headliner zou zijn op DTRH, zoiets had hij opgevangen. Geen idee of zijn bron plausibel is.


“Ik heb daar inderdaad wat dingen over gehoord, maar geen idee hoe dat is gelopen. Strokes lijken ook afgehaakt voor Mad Cool, dus het kan best zijn dat die tour gewoon naar voren is verschoven”

Dus helemaal zeker is het niet he

Klopt, vandaar dat ik het formuleerde met “meende”.

Maar nogmaals, heel onlogisch zou ik het niet vinden. Er mag in de bovenste rij nog een naam bij. Als je ziet dat BKS Massive Attack en The National al heeft staan, daar steken Tyler en Disclosure voor mijn gevoel matig bij af.

Al ben ik erg in mijn nopjes hoor met een flink aantal namen op DTRH. Maar in concurrerende zin kan er zeker iets bij.
Er lag ondertussen iets meer twijfel in zijn post. Vandaar dat ik het even benoem.

Disclosure is gewoon headliner verwacht ik, Tyler ook. Beck en/of FKA Twigs denk ik van niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Tyler werd door de organisatie zelfs geduid als afsluiter op zondag, dus daar zal geen twijfel meer over zijn. DIsclosure zal ook zeker headlinen.

De derde plek is dan nog vacant. Beck en FKA Twigs zullen naar verwachting ook geen headliner op de hotot zijn. Met name FKA Twigs hopp ik ook in tent te zien.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Beck heeft eerder BKS afgesloten. Waarom zou hij dan niet DTRH kunnen afsluiten eigenlijk? Ik hoop ook echt niet dat hij headliner is hoor, ik heb helemaal niks met hem. Veel uitgebracht, maar een beetje het gevoel kwantiteit > kwaliteit bij heb.

Edit: Ik zie dat Beck op vrijdag staat, op zijn eigen website. Ik heb nog niet kunnen achterhalen welke dag Disclosure staat maar mochten zij op zaterdag staan, is de kans wel groot dat Beck headliner is, lijkt mij...
Edit 2: op de facebookpagina van Disclosure staat dat ze op vrijdag staan. Kan ook betekenen dat dit de 'start' van het festival aantoont. Facebook(en daarmee 'bandsintown') is daarin iets onnauwkeuriger.
Edit 3: Op Lovebox festival staan ze volgens dezelfde 'bandsintown' op 13 juni. Terwijl het festival begint op 12 juni. Eigenlijk kunnen we dus nu wel met zekerheid zeggen dat Disclosure en Beck op dezelfde dag spelen. :) We krijgen nog een zaterdagheadliner erbij!

Voor zover mijn speurwerk. Ik wil Strokes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Veel uitgebracht, maar een beetje het gevoel kwantiteit > kwaliteit bij heb.

Snap wat je bedoelt. Gelukkig heeft hij met Odelay, Midnight Vultures en Sea Change toch drie kleine meesterwerkjes op zijn naam staan. :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
Veel uitgebracht, maar een beetje het gevoel kwantiteit > kwaliteit bij heb.

Snap wat je bedoelt. Gelukkig heeft hij met Odelay, Midnight Vultures en Sea Change toch drie kleine meesterwerkjes op zijn naam staan.
1f642.svg

Misschien dat ik die eens wat zorgvuldiger moet checken. Alles wat Wilco heeft uitgebracht, en dat is ook veel, doet mij dan wel veel meer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Beck valt zeker niet uit te sluiten hoor als (kleinere) headliner. Maar DTRH is inmiddels wel fors gegroeid tot een festival met 35000 bezoekers. Daar past Beck denk ik niet meer bij als headliner. Hoewel ik zijn muziek heel fijn vind.

Bovendien: die man van DTRH gaf laatst in dat interview aan dat ze er nog uit waren op de bovenste plaatsen in het schema. Als alle headliners daadwerkelijk al bekend zijn, zou dit me verbazen. Want dan zouden Tyler / Disclosure / Beck de headliners zijn. Maar blijkbaar zijn ze dat niet. En het feit dat DTRH altijd een headliner bekend maakt in een latere worp bevestigt voor mijn idee dat vermoeden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Beck valt zeker niet uit te sluiten hoor als (kleinere) headliner. Maar DTRH is inmiddels wel fors gegroeid tot een festival met 35000 bezoekers. Daar past Beck denk ik niet meer bij als headliner. Hoewel ik zijn muziek heel fijn vind.

Bovendien: die man van DTRH gaf laatst in dat interview aan dat ze er nog uit waren op de bovenste plaatsen in het schema. Als alle headliners daadwerkelijk al bekend zijn, zou dit me verbazen. Want dan zouden Tyler / Disclosure / Beck de headliners zijn. Maar blijkbaar zijn ze dat niet. En het feit dat DTRH altijd een headliner bekend maakt in een latere worp bevestigt voor mijn idee dat vermoeden.

Check mijn laatste edit. Disclosure en Beck staan hoogstwaarschijnlijk op dezelfde dag. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ja Beck lijkt me echt geen headliner meer. Wist op BKS toen ook niet te overtuigen als headliner.

Ik zag net London Grammar bekend gemaakt worden voor NOS Alive. Lijkt me ook een kanshebber.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
Check mijn laatste edit. Disclosure en Beck staan hoogstwaarschijnlijk op dezelfde dag.

Ik zag het ja. Goed speurwerk. En voor mij gevoel ook heel plausibel.

Op de website van Wilco staat dat zij ook op 3 juli spelen. Ik begin nu wel weer een beetje te twijfelen of het wel zo geloofwaardig is. Beck, Disclosure en Wilco op één dat zou wel erg sterk zijn. Want FKA twigs staat ook volgens facebook op 3 juli. Zal wel niet dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ja Beck lijkt me echt geen headliner meer. Wist op BKS toen ook niet te overtuigen als headliner.

Viel dat tegen ja? Weet nog dat ik spijt had dat ik geen ticket had voor Beck toen. Leek me een heel goede setting voor een greatest hits set van 'm. Op RW dat jaar speelde hij de Barn volledig plat. Het publiek at uit zijn hand.

Vond het knap hoe hij aan het begin van zijn set het vuur aan de lont stak met Devils Haircut, en die energie eigenlijk niet kwijtraakte tot Where It's At afloopte. Die man heeft opvallend veel hitjes/publieksfavorietjes. Devils Haircut, Loser, Girl, Gamma Ray, Sexx Laws (!), Lost Cause, Lost Cause, New Pollution, Dreams, E-Pro, Where It's At,...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ja Beck lijkt me echt geen headliner meer. Wist op BKS toen ook niet te overtuigen als headliner.

Ik zag net London Grammar bekend gemaakt worden voor NOS Alive. Lijkt me ook een kanshebber.

Ik vond Beck zeer overtuigend op BKS, maar hij trekt simpelweg te weinig publiek om headliner te kunnen zijn. Jammer, want de kwaliteiten heeft hij.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
visdave34 wrote:

gguuss wrote:
Tame Impala komt met een aankondiging 20 januari. Ik gok eerder dat ze een zaalshow-tour doen in EU dan dat ze dan in een klap festivals gaan aankondigen. Meestal ligt die eer van aankondiging bij de festivals zelf, toch?


Kan beide… Maar de tweet waarin die aankondiging wordt aangekondigd gaat gepaard met een Australische en Nieuw-Zeelandse vlag, dus waarschijnlijk worden maandag alleen daar shows aangekondigd.

Dat is alleen een Australische vlag toch, of zie ik dat verkeerd? Lijkt me dat het heel goed zou kunnen dat er gewoon een hele wereldtour bekend wordt gemaakt. Zeker met zo’n aparte tease.
Je moet goed kijken, maar het zijn echt de twee verschillende vlaggen. :)
Maar ik hoop met je mee dat we ook snel data voor Europa krijgen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Hmm, kan mijn eigen post niet editen, weird...

Maar ik heb net even opnieuw gekeken. Die tweet is nu gewijzigd, maar het gekke is: het is nu twee keer de vlag van Nieuw-Zeeland (er staat geen witte ster onder de Britse vlag).
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Als je op FB zoekt op Tame Impala zie je al direct hun laatste berichten.
seeingtameimpa.la ?? ??

In de post zelf zie je dan 2 vlaggetjes.

Denk dus gewoon Australie en NZ tour.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Als je op FB zoekt op Tame Impala zie je al direct hun laatste berichten.
seeingtameimpa.la
1f1e6-1f1fa.svg
1f1f3-1f1ff.svg


In de post zelf zie je dan 2 vlaggetjes.

Denk dus gewoon Australie en NZ tour.
Ah, kijk. Op FB dus nog wel beide vlaggen. Ik ga ook uit van een tour in Oceanië maandag. Hopen dat Europa snel volgt.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Oh zie nu dat in mijn post dan ook de 2 vlaggen te zien zijn haha. ging mij om de 'code' vd emoticon; namelijk au en nz..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken