Wat ik onthoud van de festivalpodcast is dat Ide echt wel werk wilt maken van gender-equality (maar ook los van quota) ookal is dat in grote getale afhankelijk van het aanbod. Dat er ook dit jaar weer veel vrouwelijke acts op het programma zullen staan, meer dan vorig jaar heb ik verstaan en dat de zondag net zoals afgelopen jaar ernaar uit ziet dat die veel vrouwelijke acts zal bevatten bovenin. Vorig jaar met Janelle Monae, Robyn en Rosalia. Dit jaar zie ik (als ik wat tour data bijeen sprokkel) dat gebeuren met FKA Twigs en Kacey Musgraves tot nu toe al. Als toekomstige grote naam ziet ie veel potentieel in Celeste (ik denk dat we die wel met een stiftje kunnen opschrijven).
Verder zie ik trouwens Tame Impala gewoon headlinen. No way dat ze hun gedroomde headliner mét nieuwe plaat gaan laten schieten. Bovendien zijn er naast DTRH nog een aantal festivals (Roskilde, RW, Open'er, Mad Cool) die hierbij een handje kunnen toesteken om de band voor een week of twee naar Europa te halen.
Verder zie ik trouwens Tame Impala gewoon headlinen. No way dat ze hun gedroomde headliner mét nieuwe plaat gaan laten schieten. Bovendien zijn er naast DTRH nog een aantal festivals (Roskilde, RW, Open'er, Mad Cool) die hierbij een handje kunnen toesteken om de band voor een week of twee naar Europa te halen.