Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Voor de namen onder de headliners zou ik Beck leuk vinden. Ik hoop heel hard op Little Simz, FKS Twigs of Kate Tempest. Aphex Twin als elektronische act zou ik geweldig vinden, maar weinig kans want heel duur naar het schijnt. Destroyer zou ik mooi vinden. Julia Holter, Kelly Lee Owens, Phosphorescent, Portico Quartet, Wilco, Nilufer Yamya, Young Fathers, Barker, Paula Temple, Allesandro Cortini. Paar fijne hiphopnamen nog.

Dingen als Sufjan Stevens, Bjork en Frank Ocean durf ik niet meer op te hopen; levert alleen maar teleurstellingen op.
Mooi lijstje, maar past het gros hiervan niet beter op BKS dan DTRH?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Raskolnikov wrote:
Voor de namen onder de headliners zou ik Beck leuk vinden. Ik hoop heel hard op Little Simz, FKS Twigs of Kate Tempest. Aphex Twin als elektronische act zou ik geweldig vinden, maar weinig kans want heel duur naar het schijnt. Destroyer zou ik mooi vinden. Julia Holter, Kelly Lee Owens, Phosphorescent, Portico Quartet, Wilco, Nilufer Yamya, Young Fathers, Barker, Paula Temple, Allesandro Cortini. Paar fijne hiphopnamen nog.

Dingen als Sufjan Stevens, Bjork en Frank Ocean durf ik niet meer op te hopen; levert alleen maar teleurstellingen op.

Mooi lijstje, maar past het gros hiervan niet beter op BKS dan DTRH?

Misschien wel. Maar ik kan me al deze namen wel voorstellen in Beuningen hoor. DTRH heeft altijd wel een handjevol namen waar ze bij BKS jaloers op zijn (zoals in het verleden David Byrne, Sun Kil Moon, PJ Harvey bijvoorbeeld). Dus ik acht het wel mogelijk. Al zullen er geen tien indierockbands tegelijkertijd geboekt worden in Beuningen, dat is duidelijk meer iets voor BKS.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Dit namen moeten deze week toch echt uit de bus vallen. Volgende week lijkt me echt aan de (te) late kant.

Bring them on! :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Vorig jaar was de bekendmaking ook op woensdag

Okay woensdag dan misschien, dacht te herinneren dat t dinsdag was.

Weet jij of ze vorig jaar al de profielfoto hadden veranderd voordat de namen bekend werden? Weet wel dat de site pas online kwam toen ook de namen bekend gemaakt werden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Raskolnikov wrote:
Vorig jaar was de bekendmaking ook op woensdag

Okay woensdag dan misschien, dacht te herinneren dat t dinsdag was.

Weet jij of ze vorig jaar al de profielfoto hadden veranderd voordat de namen bekend werden? Weet wel dat de site pas online kwam toen ook de namen bekend gemaakt werden.

Was inderdaad woensdag, want ik was vrij en zat met mijn dochtertje koffie te drinken in de stad ;-). Dat moet dus woensdag zijn geweest...

Volgens mij hadden ze toen wel een dag van te voren de profielfoto op twitter al aangepast. Waarschijnlijk facebook ook al, maar daar kijk ik niet zo vaak op.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Net even teruggezocht in het 2019 topic. Facebook/Twitter/Insta van Down The Rabbit Hole werden pas op de dag van de eerste bekendmakingen aangepast.

Ik ben erg benieuwd en verwacht woensdag eigenlijk wel de eerste namen. Kan mij niet voorstellen dat ze tot 2020 wachten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Pixies twee avonden naar de Melkweg in augustus. Denk dat die dus niet op DRTH staan, lag misschien al in de lijn der verwachting.

Ik had deze eigenlijk al met een potloodjes opgeschreven. Maar ben blij dat ze geen hoge spot gaan claimen hahah. Hoop ook niet dat Alt-J een grote plek gaat pakken.

Ik ben bang dat ze niet in de buurt gaan komen van de line-up van vorig jaar. Die was echt insane goed.
Vind de line-up voorspellen dit jaar ook weer best moeilijk.

De namen waar ik op hoop zijn:
New Order - The Strokes
Caribou - FKA Twigs - Sam Fender
Shame - Fontaines DC - Sports Team - Hinds - Sea Girls - DIIV - DJ Koze

Zie ook vele mooie dingen tussen jullie lijstjes!
Nog meer acts die jullie niet willen missen op DTRH 2020?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
162
45
Ook enigszins jammer dat BROCKHAMPTON naar 013 gaat en dus niet naar DTRH komt. Zou het zelf wel zien zitten en zien gebeuren, zeker na het succesvolle experiment met Skepta vorig jaar. Maar helaas

Alt-J viel tegen toen ik ze zag op Werchter, maar die stonden ook helemaal misplaatst, in het licht voor de Foos. zie ze graag op DTRH verschijnen. Wilco in de Teddy zou mooi zijn, Mura Masa ergens in een tent. Is er iets bekend rond Mac Demarco? Misschien nog wat kwalitatieve electronic acts als Bonobo en Kiasmos erbij
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Alt-J viel tegen toen ik ze zag op Werchter, maar die stonden ook helemaal misplaatst, in het licht voor de Foos.
Een week later gaven ze op NOS Alive een van de beste shows van het hele festival, zo zie je maar natuurlijk.

Misschien nog wat kwalitatieve electronic acts als Bonobo en Kiasmos erbij
Caribou en Four Tet touren..?

Wie zouden special guest kunnen zijn?
Joost of Merol ofzo, moest het terugkeren uiteraard.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Typhoon lijkt me voornaamste kandidaat om special guest te zijn, heeft toch wel wat connecties en werkt aan een nieuw album.

Hoop zelf dat er in navolging van The Comet Is Coming, Ezra Collective en Kamasi Washington weer jazz wordt geprogrammeerd. Een paar namen uit het rijtje lijken me wel wat: Nérija, Nubya Garcia, Maisha, GoGo Penguin, Ill Considered, Mammal Hands, Robert Glasper, Snarky Puppy, Makaya McCraven, Sons Of Kemet.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Tame Impala is tijdens BKS in USA. Mooi gat in hun tourschema tussen 12 juni en 17 juli. Kan niet meer fout gaan, toch?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Met wat fantasie kunnen ze dus ook op Pinkpop staan. De 13e op BKS is schier onmogelijk ja.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoop zelf dat er in navolging van The Comet Is Coming, Ezra Collective en Kamasi Washington weer jazz wordt geprogrammeerd. Een paar namen uit het rijtje lijken me wel wat: Nérija, Nubya Garcia, Maisha, GoGo Penguin, Ill Considered, Mammal Hands, Robert Glasper, Snarky Puppy, Makaya McCraven, Sons Of Kemet.
@thijsdb gaat content zijn if that's the case.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Misschien al genoemd, maar Wilco is toch 'bevestigd' op Graz?! Tame Impala is natuurlijk vorig jaar al beklonken in een deal (Lowlands 2019/DTRH2020).

edit: Dus geen TI, zo lees ik net.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Blijkbaar ook kans op een zaalshow in mei volgens iemand op Efestivals.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Dillinger wrote:
Dus geen TI, zo lees ik net.

Waarom niet? Aardig gat tussen die US data.

https://festileaks.com/2019/12/tame-impala-tijdens-festivalseizoen-2020-in-amerika/?fbclid=IwAR0PbtyRqJy61TyGXP08N5XHmrrL6DGnIJ4kJjSVIp-z8PxM0k2RMaiMDn8

Omdat iemand van Festileaks niet gelooft dat Tame Impala even op een neer kan vliegen voor een ruime maand. Geloof me die gaan naar Europa komen. Dat gat is veels te perfect gepland om te stellen dat de kans nu kleiner is geworden. Tenzij Tame Impala morgen een persbericht plaats waarin ze zeggen dat ze klimaatneutraal willen touren is er geen probleem voor DTRH, het grootste probleem zijn de concurrerende festivals dat weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken