Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Fontaines D.C. is zo ongeveer de heetste band van het moment, dat zou wel erg tof zijn!

Wow, dat zou deze waanzinnige line-up helemaal compleet maken! Organisatie: lezen we mee?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
707
434
Roosevelt; Faces on TV; Rondé; Haelos; Two Door Cinema Club; Son Mieux; Vök; Island; Yungblud

Of als Balthazar voor 1 dag weer even splitten en J. Bernardt + Warhaus worden.

Genoeg relatief makkelijke keuzes. Al acht ik de komst van tdcc vrij kansloos.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Als ik zo kijk naar wat er op Werchter staat hoop ik op: Charlotte Gainsbourg, Kurt Vile of Suicide Boys.

Of misschien iets dat op Roskilde staat?

Fontaines DC inderdaad, Jpegmafia, Joey Purp, Aldous Harding, Julia Holter, Yves Tumor.

Geen idee of deze acts beschikbaar zijn qua touragenda hoor, maar dit zijn wel de namen waar ik blij van zou worden.

Tegelijkertijd is de kans gewoon het grootst dat er een Nederlandse vervanging komt, dat besef ik ook wel.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
502
Gezien de posities die Sofi Tukker en Sam Fender innamen op het affiche denk ik dat je met het merendeel van die namen al snel te groot denkt.

Fontaines D.C. zou tof zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Gezien de posities die Sofi Tukker en Sam Fender innamen op het affiche denk ik dat je met het merendeel van die namen al snel te groot denkt.

Fontaines D.C. zou tof zijn.

Vind ik lastig in te schatten. Zijn Jpegmafia, Joey Purp en Julia Holter heel veel groter? Ik heb werkelijk geen idee namelijk.

Maar los daarvan denk ik ook dat we de vervanging eerder dichter bij huis mogen zoeken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik denk dat er inderdaad te hoge verwachtingen worden geschept. Ik zou Fontaines D.C. ook te gek vinden, maar denk niet dat die zullen komen. Zie inderdaad eerder iets Nederlands. Wellicht Joost? Willem(dat zou ik echt heel dope vinden, maar zal ook wel niet)? Nouja, we gaan het zien!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Ja, of wellicht Pip Blom of Eefje de Visser. Iets in die orde van grootte. Fatal Flowers ook geen gekke gedachte.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
502
Misschien dat er een band van het Cactus festival over kan komen, staan best wel wat interessante namen. Is in hetzelfde weekend en redelijk in de buurt. Roskilde lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk om een vervangende act vandaan te halen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Misschien dat er een band van het Cactus festival over kan komen, staan best wel wat interessante namen. Is in hetzelfde weekend en redelijk in de buurt. Roskilde lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk om een vervangende act vandaan te halen.

Doe dan maar Aldous Harding van Cactus ;-)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Van Cactus mag Whispering Sons wel komen!
Eefje de Visser lijkt me ook een serieuze kandidaat, zeker tof!

Aan de ene kant jammer dat Sam Fender niet komt, aan de andere kant verdwijnt er voor onze vriendengroep hierdoor een lastige clash: Ezra Collective is een mooi alternatief.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
502
Fontaines D.C. vervangen Sam Fender op Glastonbury! Fingers crossed!

Met de kanttekening dat Fontaines D.C. al op Glastonbury geprogammeerd stond: ze spelen nu in totaal 4x gedurende het weekend daar.

Maar fingers crossed inderdaad :)

Whispering Sons lijkt van Cactus festival in ieder geval de meest voor de hand liggende optie. Al spelen die ook op Valkhof festival (in Nijmegen), maar geen idee of dat wat uitmaakt.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Fontaines D.C. spelen ook op Valkhof. Denk dat dat niet het grootste probleem zou zijn. Whispering Sons zou ik erg blij van worden, lijkt me niet eens zo raar. Of wellicht dat Zwangere Guy wel een van die spots inneemt?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Of wellicht dat Zwangere Guy wel een van die spots inneemt?
Hij heeft gisteren op zijn Facebookpagina nog eens bevestigd dat hij de zaterdag op DTRH staat maar nog steeds niet bevestigd door de organisatie. Ik denk dus dat hij zaterdag een soort 'surprise' optreden gaat geven en dan lijkt de kans klein dat hij nog eens vervanging is voor een vrijdag- of zondagact.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Beetje laat, maar wie niet waagt wie niet wint; heb besloten dat ik toch wel heel graag naar DTRH wil gaan. Heeft er iemand nog een (of nog liever twee) kaartjes over voor een schappelijke prijs?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken