Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Is er op de camping ook iets te doen op die donderdag? Of moet ik gewoon een boek meenemen?

Zuipen, blowen, de buren leren kennen, zwemmen, vorig jaar was er een BBQ, random feestjes op het strand (vorig jaar stond er 60 man rond 1 box te dansen op muziek inclusief sitdowns etc.)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183


En dat zag er zo uit. Piet & Guus, in te huren voor feesten en partijen. Over 3 weken doen we dit dunnetjes over, zelfde plek, zelfde tijd. Be there.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798


En dat zag er zo uit. Piet & Guus, in te huren voor feesten en partijen. Over 3 weken doen we dit dunnetjes over, zelfde plek, zelfde tijd. Be there.

Jaaaaaa dit bedoelde ik!!! Vond het echt super chill


Hier nog mijn fototje
 
1 mei 2017
289
0
Daan wrote:
Het hele optreden van Low staat op het kanaal van Primavera: https://www.youtube.com/watch?v=2CGAkIt5-jo&t=2670s
Robyn stond er ook op, maar is er afgehaald </3 (Ik heb haar met deze tour in Londen gezien en het was waanzinnig)

Sws veel PS shows te vinden op youtube . Heb zelf o.a. Courtney Barnett, Tame Impala, Aldous Harding en Beak> daar gezien, zeker de moeite waard. Ook aardig wat dingen gezien die niet je-van-het waren en gelukkig de poppie zangeressen overgeslagen (lees: miley cyrus, janelle monae, solange, rosalia etc, waar n deel van de groep tot hun spijt wel is gaan kijken). Uiteindelijk bleek t festival voor mij vooral geslaagd vanwege de electronica (Steffi, Jobse, Kraviz, Hawtin, Emerson), maar deze namen zijn ook volop in NL te zien. En … voor de rest was t vooral n fantastisch festival!!!; wat een locatie, heerlijk weer, supereten (biertjes waren wel iets prijzig) … tot zover dit beknopte en verkapte festivalverslag waar iemand om vroeg

1f61b.svg


Op naar DTRH
1f600.svg

Miley Cyrus was vuilnis, maar die andere "poppie" zangeressen die je noemt waren echt top op Primavera.

Ik zou Rosalia, Robyn, en Janelle Monae absoluut niet missen op DTRH.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
gguuss wrote:


En dat zag er zo uit. Piet & Guus, in te huren voor feesten en partijen. Over 3 weken doen we dit dunnetjes over, zelfde plek, zelfde tijd. Be there.

Jaaaaaa dit bedoelde ik!!! Vond het echt super chill


Hier nog mijn fototje

Lekker zeg! Je kunt ons over 3 weken herkennen aan dezelfde speaker, hopelijk op dezelfde plek.
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Ivar wrote:
Ga dit jaar voor het eerst naar dtrh, wel al een aantal keer naar lowlands geweest. Vroeg mij af wat jullie de fijnste camping vinden? en hoe laat moet je er al zijn als je op camping 1 wil staan?

Er zijn grofweg maar twee campings op DTRH…camping 1 en niet. Voor een goede plek op de camping één kan je het beste op donderdag al komen.
De fijnste camping vind ik de andere. Super veelruimte, toilet gebouwen, koffiezetten, niet veel verder lopen en rustige nachten

Dus camping 1 is geen aanrader?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Stefan wrote:

Ivar wrote:
Ga dit jaar voor het eerst naar dtrh, wel al een aantal keer naar lowlands geweest. Vroeg mij af wat jullie de fijnste camping vinden? en hoe laat moet je er al zijn als je op camping 1 wil staan?


Er zijn grofweg maar twee campings op DTRH…camping 1 en niet. Voor een goede plek op de camping één kan je het beste op donderdag al komen.
De fijnste camping vind ik de andere. Super veelruimte, toilet gebouwen, koffiezetten, niet veel verder lopen en rustige nachten

Dus camping 1 is geen aanrader?

Wij staan al jaren strak voor de ingang van het festivalterrein. We komen dan ook geregeld terug bij ons kamp om even gezellig te hangen en sterke drank naar binnen te kegelen/op te halen. Moet er niet aan denken om verderop op de camping te zitten.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
@Gguuss: nee, want die 5 minuten verder lopen naar camping 2 zijn echt onoverkomelijk..;)
Vorig jaar voor het eerst op DTRH geweest na jaren LL. Ik vond de kleinschaligheid heerlijk en in vergelijking met LL ligt elke tent op kruipafstand, zelfs op camping 2.

 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het eind van het festival op de zondag is toch best heftig clash materiaal voor mij met
Foals - The Comet is Coming - Robyn - Janelle

Ben benieuwd hoe ik dan ben en wat de uitkomst zal zijn....
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
@gguuss: nee, want die 5 minuten verder lopen naar camping 2 zijn echt onoverkomelijk..;)
Vorig jaar voor het eerst op DTRH geweest na jaren LL. Ik vond de kleinschaligheid heerlijk en in vergelijking met LL ligt elke tent op kruipafstand, zelfs op camping 2.

.. zegt iedereen die achteraan op de camping staat.
In mijn staat tijdens dtrh vind ik elke meter over de camping lopen er een te veel.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
mroizo wrote:
@gguuss: nee, want die 5 minuten verder lopen naar camping 2 zijn echt onoverkomelijk..;)
Vorig jaar voor het eerst op DTRH geweest na jaren LL. Ik vond de kleinschaligheid heerlijk en in vergelijking met LL ligt elke tent op kruipafstand, zelfs op camping 2.

.. zegt iedereen die achteraan op de camping staat.
In mijn staat tijdens dtrh vind ik elke meter over de camping lopen er een te veel.

Het is ook gewoon veel leuker wakker worden met uitzicht over het festivalterrein en het meer ipv die grasvlakte achter de heuvel (aldus mijn eigen mening)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Haha!, ik begrijp je zeker! Voor mij persoonlijk is het geen probleem om iets verder te lopen.
Wij kunnen ook helaas pas donderdagavond laat of vrijdagmorgen vroeg richting DTRH dus camping 1 zit er dan sowieso niet in.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Met al die berichten op Facebook zou je bijna vergeten dat er ook bands en artiesten optreden op DTRH.
Het zal mijn eerste keer DTRH worden en het ziet er nu al overweldigend uit met de fijne line-up, maar ook met alle randactiviteiten en kleine optredens waar ik momenteel moeilijk zicht op heb.

Wat zijn nu (naast de line-up) eigenlijk de grote verschillen en gelijkenissen tussen DTRH en BKS?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Met al die berichten op Facebook zou je bijna vergeten dat er ook bands en artiesten optreden op DTRH.
Het zal mijn eerste keer DTRH worden en het ziet er nu al overweldigend uit met de fijne line-up, maar ook met alle randactiviteiten en kleine optredens waar ik momenteel moeilijk zicht op heb.

Wat zijn nu (naast de line-up) eigenlijk de grote verschillen en gelijkenissen tussen DTRH en BKS?

Dit wordt mijn 4e DTRH en ook ik heb daar nog steeds geen zicht op :)

Dat is hêt verschil tussen BKS en DTRH .... bij DTRH is er de randprogrammering, verrassingen, geheime concerten, gekke feestjes, de veldjes, porto parties en het magische bos. Plus dat het ieder jaar weer net ff anders is...
Bij BKS is dat allemaal niet ;-)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Vooral veel overeenkomsten: mooi terrein aan het water, hoofdpodium in de open lucht. Het is zeer goed vertoeven op beide festivals.

BKS: strandje, schaduwrijker, grotere variatie in foodtrucks, meer podia & focus op (nieuwe) muziek.
DTRH: nachtprogramma speelt een prominentere rol, meer verrassingen en onverwachte dingen, sfeer wat uitbundiger, meer (m/v) gemixt publiek, terrein is wat compacter, camping is dichterbij.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vooral veel overeenkomsten: mooi terrein aan het water, hoofdpodium in de open lucht. Het is zeer goed vertoeven op beide festivals.

BKS: strandje, schaduwrijker, grotere variatie in foodtrucks, meer podia & focus op (nieuwe) muziek.
DTRH: nachtprogramma speelt een prominentere rol, meer verrassingen en onverwachte dingen, sfeer wat uitbundiger, meer (m/v) gemixt publiek, terrein is wat compacter, camping is dichterbij.

DTRH heeft toch ook een strandje en een schaduwrijk bos? Naar mijn mening focussen ze daar ook op nieuwe muziek alleen dan in een ander genre....en dat is natuurlijk smaak gevoelig.

Op meer persoonlijke titel...Naast de muziek en het eten vond ik het saai op BKS. Maar ja, ik ben dan ook nog al extravert dus ik kan wel wat met al die afwisseling op een festival. Wanneer je daar minder van houdt is BKS wel relaxer en gericht op muziek en goed eten ;-). Dus in die zin wel meer puur gefocust op muziek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken