Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit is mijn route

https://clashfinder.com/s/dtrh19/?user=Wessel&

Iemand nog een goeie tip?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324

Cory Henry & The Funk Apostles past perfect in je route. Verwacht een feelgood soul/gospel/funkrevue met veel speelvreugde, maar zeker ook de nodige muzikaliteit. Cory Henry heeft jarenlang de toetsen bij het instrumentaal prog/jazzrockensemble Snarky Puppy bespeeld. Erg toffe boeking, perfect om de dag vrolijk mee te beginnen :)

Deze solo vind ik heel vet, vanaf minuut 4.20 tot het einde: om een indruk van zijn talent te krijgen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=L_XJ_s5IsQc[/video]
 

Daan

Playlistbediener
28 mrt 2017
13
0
Het hele optreden van Low staat op het kanaal van Primavera: https://www.youtube.com/watch?v=2CGAkIt5-jo&t=2670s
Robyn stond er ook op, maar is er afgehaald </3 (Ik heb haar met deze tour in Londen gezien en het was waanzinnig)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mijn programma:
Vrijdag: Gwyneth Wentink - Chamber Music Veenfabriek - Liniker e Os Caramelows - Altin Gün - Borokov Borokov - Low - Fulco - Sam Fender - dEUS - Skepta - De Staat - Grace Jones
Zaterdag: Duo Serenissima - Nederlands Kamerorkest - Maribou State - Kamasi Washington - Balthazar - Slowthai - Amy Root - Parquet Courts - Vampire Weekend - Thom Yorke - Underworld - The Hacker -
Zondag: Ragazze Quartet - Jongnbe - Sofi Tukker - Daid August - KHRUANGBIN - Rosália - FOALS - Robyn - Agar Agar

Als ik weet waar en wanneer Zwangere Guy speelt probeer ik mijn programma om te gooien, de man heeft verdraaid de best hiphopplaat van het jaar uitgebracht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.909
6.139
Als ik weet waar en wanneer Zwangere Guy speelt probeer ik mijn programma om te gooien, de man heeft verdraaid de best hiphopplaat van het jaar uitgebracht.
IGOR didn't like this post.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Het hele optreden van Low staat op het kanaal van Primavera: https://www.youtube.com/watch?v=2CGAkIt5-jo&t=2670s
Robyn stond er ook op, maar is er afgehaald </3 (Ik heb haar met deze tour in Londen gezien en het was waanzinnig)

Sws veel PS shows te vinden op youtube . Heb zelf o.a. Courtney Barnett, Tame Impala, Aldous Harding en Beak> daar gezien, zeker de moeite waard. Ook aardig wat dingen gezien die niet je-van-het waren en gelukkig de poppie zangeressen overgeslagen (lees: miley cyrus, janelle monae, solange, rosalia etc, waar n deel van de groep tot hun spijt wel is gaan kijken). Uiteindelijk bleek t festival voor mij vooral geslaagd vanwege de electronica (Steffi, Jobse, Kraviz, Hawtin, Emerson), maar deze namen zijn ook volop in NL te zien. En ... voor de rest was t vooral n fantastisch festival!!!; wat een locatie, heerlijk weer, supereten (biertjes waren wel iets prijzig) ... tot zover dit beknopte en verkapte festivalverslag waar iemand om vroeg

:p

Op naar DTRH :-D
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Weet iemand toevallig of ze bij DTRH tussen de optredens de tenten leeghalen? Of kan je net als op bijvoorbeeld een Rock Werchter al ‘s ochtends/middags een plek vooraan claimen zodat je de acts ‘s avonds goed kan zien?
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Ga dit jaar voor het eerst naar dtrh, wel al een aantal keer naar lowlands geweest. Vroeg mij af wat jullie de fijnste camping vinden? en hoe laat moet je er al zijn als je op camping 1 wil staan?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Weet iemand toevallig of ze bij DTRH tussen de optredens de tenten leeghalen? Of kan je net als op bijvoorbeeld een Rock Werchter al ‘s ochtends/middags een plek vooraan claimen zodat je de acts ‘s avonds goed kan zien?
Er zijn maar twee tenten en die halen ze niet leeg. Het grote veld (Hottot) halen ze ook niet leeg maar daar staan wel meer mensen langer te wachten. Soms een optreden van te voren. Maar het is geen probleem om vooraan te komen direct na een vorig optreden
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ga dit jaar voor het eerst naar dtrh, wel al een aantal keer naar lowlands geweest. Vroeg mij af wat jullie de fijnste camping vinden? en hoe laat moet je er al zijn als je op camping 1 wil staan?

Er zijn grofweg maar twee campings op DTRH...camping 1 en niet. Voor een goede plek op de camping één kan je het beste op donderdag al komen.
De fijnste camping vind ik de andere. Super veelruimte, toilet gebouwen, koffiezetten, niet veel verder lopen en rustige nachten
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Goed dat ik nu zie dat je eigenlijk donderdag al op de camping moet zijn, ben van BKS gewend dat je op de vrijdag pas de camping op kan.

Is er op de camping ook iets te doen op die donderdag? Of moet ik gewoon een boek meenemen?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Goed dat ik nu zie dat je eigenlijk donderdag al op de camping moet zijn, ben van BKS gewend dat je op de vrijdag pas de camping op kan.

Is er op de camping ook iets te doen op die donderdag? Of moet ik gewoon een boek meenemen?

Als @emmersmetglijmiddel er is heeft hij vast wel wat entertainment voor je,
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken