Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.960
531
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.

De enquête kun je hier invullen:
Enquête Muziekliefhebbers!

SUPER bedankt alvast!
Groetjes Christa
Hoi Christa,

we hebben op dit forum een apart gedeelte voor enquetes. Ik zal je oproep dan ook daarheen verplaatsen (en invullen :)) en je berichten in de festivaltopics verwijderen.

Succes in ieder geval!

Gr. Dave
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mooi hoor! In een paar jaar tijd naar een middelgroot uitverkocht festival groeien.

Steady verkoop inderdaad! Met een mooi affiche met wat kleinere headliners dan vorig jaar doen ze dit heel netjes!
 

hertenjager

Playlistbediener
11 mrt 2019
5
0
Waarom staat Rosalía eigenlijk zo hoog? Een beetje dertien-in-een-dozijn reggaeton, als je het mij vraagt.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Waarom staat Rosalía eigenlijk zo hoog? Een beetje dertien-in-een-dozijn reggaeton, als je het mij vraagt.

Vooral flamengo pop, en heeft toch echt wel een eigen geluid als zangeres imo. Haar laatste album stond in vele einde jaar lijstjes en ook nu weer relevant met o.a. het duet met James Blake. Behoorlijk groot in de Spaanstalige wereld ook, dus snap de hoge positie wel.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
hertenjager wrote:
Waarom staat Rosalía eigenlijk zo hoog? Een beetje dertien-in-een-dozijn reggaeton, als je het mij vraagt.

Vooral flamengo pop, en heeft toch echt wel een eigen geluid als zangeres imo. Haar laatste album stond in vele einde jaar lijstjes en ook nu weer relevant met o.a. het duet met James Blake. Behoorlijk groot in de Spaanstalige wereld ook, dus snap de hoge positie wel.

Ik denk dat die het vooral baseert op het laatste nummer met J.Balvin die het nu goed doet in de hitlijsten, want haar laatste album is echt geen reggeaton...
 

lexisgeheim2

Playlistbediener
10 dec 2017
16
0
Ik krijg mijn screenshot niet geüpload... (semi digibeet) maar Joost van Bellen heeft op FB het evenement van DTRH aan zijn evenementen toegevoegd... Wellicht zien we hem op het Future Fuzzy Field?
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Ik krijg mijn screenshot niet geüpload… (semi digibeet) maar Joost van Bellen heeft op FB het evenement van DTRH aan zijn evenementen toegevoegd… Wellicht zien we hem op het Future Fuzzy Field?

Ik verwacht dan dat ie met zijn vrienden van The Rad Pack ergens een hele nacht staat zelfs.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Voordat we dat blokkenschema krijgen, we moeten ook nog een Future Fuzzy Field en Bossa Nova-programma krijgen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Volgens mij werd dat programma vorig jaar tegelijkertijd met het blokkenschema bekend gemaakt.
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
De timetable laat wel op zich wachten zeg, wil toch graag beginnen aan m’n spoorboekje hahaha
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Bossa Nova wordt van prachtige klanken voorzien door: Anna Leone, Arlo Prks, Chambermusic - Veenfabriek, Duo Serenissima, Gwyneth Wentink, IDER, JongNBE, Nederlands kamerorkest + Niek Baar, Nona, Ragazze Quartet en Sylvie Kreusch.

Zelf erg blij met Sylvie Kreusch!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.097
321
Anna Leone is een fijne toevoeging!

Hopelijk komt het nachtprogramma en blokkenschema ook snel :)
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Bossa Nova wordt van prachtige klanken voorzien door: Anna Leone, Arlo Prks, Chambermusic – Veenfabriek, Duo Serenissima, Gwyneth Wentink, IDER, JongNBE, Nederlands kamerorkest + Niek Baar, Nona, Ragazze Quartet en Sylvie Kreusch.

Zelf erg blij met Sylvie Kreusch!

Anders ik wel! Ideetje om alle balthazar gerelateerde acts te laten spelen misschien? :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Hmm, Best Kept vandaag het blokkenschema, hopelijk volgende week dan maar nieuws uit Beuningen? Ik wil beginnen met puzzelen, dat maakt de voorpret altijd net een tandje leuker!
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Hmm, Best Kept vandaag het blokkenschema, hopelijk volgende week dan maar nieuws uit Beuningen? Ik wil beginnen met puzzelen, dat maakt de voorpret altijd net een tandje leuker!

Vanmorgen nog geïnformeerd waar het blokkenschema blijft:

Antwoord: Nog eventjes geduld. Hij komt er bijna aan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken