Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Tickets voor m'n eerste DTRH binnen, mede door jullie reacties, thanks! Heb er al ontzettend verl zin in!!
Vind het programma al helemaal geweldig maar natuurlijk zéker benieuwd naar nieuwe namen, kan het alleen maar nóg beter worden. ?
Zou Claw Boys Claw ook een mogelijkheid zijn of een Lorde?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Hopelijk deze week of volgende week plukje nieuwe namen!

Tja, Lorde zou wel topboeking zijn. Al kan ik niet zo goed inschatten hoe groot zij is. Zoiets zou het affiche wel helemaal af maken.

Ik reken nog op minimaal 1 naam die de verkoop een stimulans kan geven en daarnaast een handvol Nederlandse acts, en nog een paar onbekende "opvullers". Claw Boys Claw zou ik wel mooi vinden. En ook passend bij het festival. Daarnaast Johan en de Afterpartees.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Ik denk dat Pukkelpop een weekje opgeschoven is, aangezien we geen teaser kregen. Mogelijk heeft RW nog iets te vertellen deze week..

Misschien betekent dit dat we toch wat horen van DTRH?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Zou mooi zijn:)
DTRH is ook alweer langer geleden dan LL. Al kan ik me inderdaad voorstellen dat men bij LL ook goed naar Pukkelpop kijkt.
 

wouterwol

Nieuw lid
1 mrt 2018
4
1
Wat denken mensen van Ben Howard er nog bij? Hij begint weer met touren in begin Juli en door z'n lange afwezigheid en 'nieuwe stijl' (minder popy) misschien een goede naam voor DTRH? Verder misschien nog Gang of Youth? Zij staan al op pinkpop maar ik weet niet hoe vaak er overlap is tussen die twee?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Ben Howard zou ik een behoorlijk fijne toevoeging vinden, maar ik denk dat wat er nog bijkomt minder groot is.

Courtney Barnett begint op 6 juli aan Noord-Amerikaanse tour. Tot en met half juni staat ze in Europa. Haar agenda is nog leeg in de tweede helft van juni (dus ook rondom DTRH), maar ik schat de kans niet zo groot. Ze heeft er ook al eens gestaan dacht ik.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
576
182
Mij lijkt steven Wilson ook nog wel een gave naam. Nu die ook aangekondigd is voor werchter schat ik de kansen voor hem wel vrij hoog in.
 

DTex

Playlistbediener
14 dec 2014
7
0
Courtney Barnett stond inderdaad twee jaar geleden op DTRH.

Ben Howard een nieuwe stijl? Daar kan ik niets over vinden?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Ben Howard een nieuwe stijl? Daar kan ik niets over vinden?

Volgensmij wordt het verschil tussen Every Kingdom en I Forgot Where We Were bedoeld. Die eerste is toch een stuk meer poppy als de andere, die toch een stuk donkerder is, en naar mijn smaak ook echt een hele goede plaat.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Zo, ticket gekocht. Heb nog een stiekeme hoop op Childish Gambino, maar daar reken ik niet echt meer op. Maar de lineup is nu ook al gewoon zeer sterk, dus gaat ongetwijfeld weer mooi worden!
 

wouterwol

Nieuw lid
1 mrt 2018
4
1
DTex wrote:
Ben Howard een nieuwe stijl? Daar kan ik niets over vinden?

Volgensmij wordt het verschil tussen Every Kingdom en I Forgot Where We Were bedoeld. Die eerste is toch een stuk meer poppy als de andere, die toch een stuk donkerder is, en naar mijn smaak ook echt een hele goede plaat.

Ja, Verder is het ook zo dat onlangs https://vimeo.com/236002822 werd uitgebracht met dus nieuwe muziek van Ben howard. Veel verwachten daarom ook dat het komende album nog donkerder word als IFWWW. Dit trekt wel een minder groot publiek dus misschien goed voor DTRH al denk ik dat LL een grotere kans heeft.
Zie reddit.com/r/benhoward/ voor meer geruchten rondom Ben howard zodat het hier niet teveel off topic gaat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Underworld treedt komende zomer ook nog op. Dat zou ik een fijne toevoeging vinden. Al is dat waarschijnlijk ook aan de optimistische kant.

Underworld na Paak. zou leip zijn.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hoeveel mensen komen er eigenlijk naar dit festival ? Ik lees dat EvE wil werken naar 35.000 bezoekers, maar halen ze dat al ?
Gewoon nieuwsgierigheid hoor, ben de 55.000 van Lowlands al 11 jaar gewend :)
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
56
1
Johan naar BKS, dus helaas niet naar DTRH.... Erg jammer, maar mooi voor BKS.

Maar geen dEUS op BKS, dus daar mogen we nog steeds op hopen....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Ik meende gelezen te hebben dat er dit jaar 30.000 kaarten zijn. Vorig jaar 25.000.

Denk eigenlijk niet dat Johan exclusief is op BKS. Die kan zomaar op meerdere festivals staan. Al is de kans wel iets kleiner nu.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
30.000 kaarten gaan ze ongetwijfeld halen. Als Lowlands dan ook weer (zo goed als) uitverkoopt dan hebben ze het bij Mojo toch weer goed voor elkaar. Blijkbaar is de markt toch groter dan gedacht want ook BKS zal wel weer dicht tegen de 25.000 aan zitten. We hebben in NL eigenlijk niks te klagen met die drie mooie festivals voor de 'betere' popmuziek.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
We hebben in NL eigenlijk niks te klagen met die drie mooie festivals voor de ‘betere’ popmuziek.

Juist. Op alle drie de festivals zou ik me uitstekend vermaken. Mooi dat je de keuze hebt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken