Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Dillinger wrote:
In het laatste nummer van OOR werd in de recensie van Dirk. gesuggereerd dat ze op DTRH zouden spelen. Zou fijn zijn voor de rockers daar want meer dan prima band!

Over welke band hebben we het nu eigenlijk ??

[video]https://www.youtube.com/watch?v=wawq68K8d98[/video]

Zeker eens op Spotify een luisterbeurtje geven! Favoriete nummers: Waste, Sick & Tired en Fuckup! Zijn ook gewoon zeer grappige, oprechte, down to earth personen!
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Ik dacht dat de recensent Dirk heette ...vandaar mijn verwarring :lol:

Maar dit klinkt wel heel erg vet zeg....laat maar komen !!!
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Zou Royal Blood nog een optie kunnen zijn??
(Dromen mag toch
1f609.svg
)

Zou tof zijn maar zie ze eerder op lowlands....
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
565
166
Misschien wachten ze tot volgende week ivm de pukkelpopweek nu? Of zal dat niet uitmaken aangezien dat een Belgisch festival is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik begin te denken dat er nog maar 1 worp met circa 10-12 namen op komst is. Want vorig jaar kwam medio april het blokkenschema. Dat is over drie weken al. Of zou het blokkenschema dit jaar pas veel later komen?

Wel al heel lang stil nu; al meer dan twee maanden geen nieuws. Kan me voorstellen dat de kaartverkoop inmiddels niet meer zo hard gaat of helemaal stil ligt. Tenzij ze al redelijk tegen uitverkocht aanzitten geen beste zaak lijkt me.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
565
166
Dat kan, of ze zijn nog aan t onderhandelen met een specifieke naam die ze bij de volgende worp bekend willen maken, maar wellicht is dat een beetje wishful thinking.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
17 april kregen we vorig jaar de laatste namen. Was dat meteen met het blokkenschema dan? Dat is wel vet vroeg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
39 nieuwe namen en het blokkenschema online. Dat is toch wel verrassend.

Veel kleiner grut, maar voor mij paar hele interessante namen: Jameszoo, Suuns, Black Rebel Motorcycle Club, Luwten, Dollkraut.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Blokkenschema levert gelukkig geen hele grote crashes op.

Globaal wat ik wil zien.

<span style="text-decoration:underline;">Vrijdag</span>:
Luwten of Curtis Harding. Denk de laatste, meteen in de stemming
Jeugd van tegenwoordig
Tom Misch?
BRMC
Joe Goddard
MGMT
Jon Hopkins
QOTSA of IAMDBB met aansluitend Palmbomen

<span style="text-decoration:underline;">Zaterdag</span>:
Yungblud
La Femme
James Holden
Calexico (stukje)
Sampha
Fever Ray dat voor een deel clasht met David Byrne. Kak....
Anderson.Paak
Black Madonna

<span style="text-decoration:underline;">Zondag</span>:
Breeders
Portugal.The Man
Fink
St. Vincent (balen van Suuns)
Jameszoo (of misschien toch Jungle)
Nils Frahm
Franz Ferdinand
Shame
Nick Cave

Toch een heel behoorlijk lijstje.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Wat is ongeveer de verplaatsingstijd tussen de twee ‘grote’ podia?

Hoe lang je er precies over doet durf ik niet te zeggen, maar het is een heel compact terrein. Niet langer dan tien minuten zou ik denken.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Grootste clash vind ik Fever Ray en David Byrne. Die wil ik allebei graag in zijn geheel zien. Keuzes, keuzes... Voor de rest; prima programma!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
DTRH is een goed festival met zeker dit jaar een erg mooie line-up maar hun blokkenschema is vaak wat minder en ze lijken te denken dat iemand die Fever Ray wil zien geen Idles hoeft te zien en daar slaan ze in mijn beleving de plank mis. BKS probeert dit soort clashes te vermijden of op zijn minst te beperken terwijl de puzzel veel lastiger is gezien het grotere aantal namen. Hoe komt het dat DTRH dat niet voor elkaar krijgt?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
565
166
De nieuwe namen zeggen me eigenlijk nauwelijks iets, maar dat geeft Niet, valt er alleen maar meer te ontdekken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken