Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

metallica

Playlistbediener
26 mrt 2018
11
1
Hi, Dit wordt mijn 1e x DTRH, kan iemand mij vertellen hoe de donderdag eruit ziet?
Wat is er allemaal te doen. Op Lowlands is dit vaak al een van de leukste avonden.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Ook mijn eerste DTRH...

Kan je je tent nog ergens fatsoenlijk neer zetten als je vrijdagochtend komt ?
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik lees even mee. Zijn er inderdaad praktische verschillen met een LL zoals campings, vervoer, drukte op de donderdag/vrijdag?
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Ik was er in 2015 voor het eerst en toen vond ik het een verademing qua staanplaatsen voor je tent t.o.v. Lowlands.
We kwamen ook op vrijdag en er was ruimte zat.

In 2016 was het echter een ander verhaal omdat het weken daarvoor had geregend. Toen moest je klooien met al je spullen in pendelbussen (duwen en dringen) omdat de parkeerplaatsen niet begaanbaar waren. Het campingterrein was toen een grote modderpoel... Laten we hopen dat het dit jaar meevalt! Dan kun je makkelijk een plekje vinden en ben je heel snel op het festivalterrein.

De campingplekken aan het meer zijn wel veel sneller vol.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ben. Wel benieuwd hoe het met de camper camping zit bij DTRH ? Kan iemand daar wat over vertellen. Druk, ver van t terrein ?
Man heb er zin in. DTRH net voor de vakantie en LL18 na het einde van de vakantie.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dit is wat wij in gedachten hebben en wellicht nog dingen ervoor in de ochtend, ertussen of 's nachts erna. Zaterdag wordt dansen geblazen ;-)
En zie hier enthousiaste verhalen over nog meer voorbij komen dus daar ga ik zeker naar luisteren!
Onderstaande gaat zonder grote clashes wel lukken que loop afstanden, tegelijkertijd heb ik nog nooit dit soort lijstkes vervolmaakt op een festival ;-)

Vrijdag

Luwten, De Jeugd, Rival Sons, Tom Misch, BRMC of Essaie Pas, Colin Benders, Jon Hopkins, QOTSA

Zaterdag

Yungblub, La Femme, James Holden, Calexio, First Aid Kit, Fever Ray, Odesza, Anderson .Paak, The Black Madonna

Zondag

Wende, Portugal The Man, Fink, Suuns, Nils Frahm, Franz Ferdinand, Nick Cave
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik wil graag Colin Benders tippen. Kan iemand mij vertellen hoe ik me het Fuzzy Field of zoiets moet voorstellen? Eerste keer DTRH en moet de namen van de stages nog even oefenen.

Het terrein veranderd nog al eens....dat gezegd, het fuzzy field is een veldje voor de kleinste tent (de fuzzy loop). In een rondraaiende boot stonden daar dJ's en andere te spelen. Beetje een chaotisch en onduidelijk "podium" wel erg lollig en toegankelijk.....
Maar goed kan dus komend jaar weer anders zijn, zo is er een nieuw podium Bossa Nova...

En Collin Benders ga ik zeker zien ;)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ook mijn eerste DTRH…

Kan je je tent nog ergens fatsoenlijk neer zetten als je vrijdagochtend komt ?

Er zijn twee "campings". Direct rechts naast de ingang is een groot veld, daar is genoeg plek op vrijdagochtend. Het is verder lopen van het terrein (15 minuten) en dus "rustiger", ook snachts
Een stuk rechtdoor en links af na de entree, kom je meer in de heuvels en aan het water. Dat geeft wel de sfeer die ook p het festivalterrein is, daar is het eerder vol en iedereen loopt daar langs naar de ingang van het festival terrein ;-)

De camper plek is ok maar wel het verste weg van alle campeerders
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hi, Dit wordt mijn 1e x DTRH, kan iemand mij vertellen hoe de donderdag eruit ziet?
Wat is er allemaal te doen. Op Lowlands is dit vaak al een van de leukste avonden.

Niet veel, BBQ aan het water op de camping. Festval terrein blijft dicht volgens mij....
Wij vermaken ons meestal met de vriendengroep op de dondedag , de rest van het weekend "spreken" we elkaar niet zo vaak meer ;-)
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Er zijn twee “campings”. Direct rechts naast de ingang is een groot veld, daar is genoeg plek op vrijdagochtend. Het is verder lopen van het terrein (15 minuten) en dus “rustiger”, ook snachts
Een stuk rechtdoor en links af na de entree, kom je meer in de heuvels en aan het water. Dat geeft wel de sfeer die ook p het festivalterrein is, daar is het eerder vol en iedereen loopt daar langs naar de ingang van het festival terrein
1f609.svg


De camper plek is ok maar wel het verste weg van alle campeerders

Kijk, hier heb ik iets aan. Thnx.
Dat rustige veld klinkt uitstekend....stuk lopen is niet erg, dan doe je toch maar 2 x per dag.

 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Ik wil echt graag een toffe plek voor ons tentje. Het is voor ons ook een mini-vakantie en ik heb hoge verwachtingen van het terrein ☺
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Heeft HTRH een (Android) app waarin je je eigen blokkenschema kan markeren ? Lowlands had deze en gebruikte die graag ... zie wel een app van 2017.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hoe zit het eigenlijk met de donderdagnacht van DTRH?
Moet ik een beetje Lowlands denken met enkele kleine tentjes en een silent disco?
Zelf ben ik er pas vanaf vrijdag middag bij.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoe zit het eigenlijk met de donderdagnacht van DTRH?
Moet ik een beetje Lowlands denken met enkele kleine tentjes en een silent disco?
Zelf ben ik er pas vanaf vrijdag middag bij.

Niet veel, BBQ aan het water op de camping. Festval terrein blijft dicht volgens mij….
Wij vermaken ons meestal met de vriendengroep op de dondedag , de rest van het weekend “spreken” we elkaar niet zo vaak meer ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij vermaken ons meestal met de vriendengroep op de dondedag , de rest van het weekend “spreken” we elkaar niet zo vaak meer

Hahah, mooi dat iedereen zijn eigen beleving heeft.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Wij gaan ook altijd pas op vrijdag. Donderdag nog gewoon werken en kids onderbrengen voor het weekend. Ook belangrijk. Als ik in de gelegenheid zou zijn, zou ik zeker op donderdag al gaan. Ik herken wel wat Stefan zegt: tijdens het festival zie je 'je groep' vrij onregelmatig. Ik loop ook veel tussen verschillende vriendengroepen op en neer. Op DTRH zijn gewoon waanzinnig veel bekenden voor mij. En af en toe in je eentje ronddwalen is ook gewoon lekker.

Maar volgens mij is die donderdag inderdaad redelijk kleinschalig, als ik van mensen om me heen hoor die wel altijd op donderdag al gaan. Wel gezellig geloof ik.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
We maken op de donderdag ook altijd nieuwe vriendjes met de buren. Lekker ouwehoeren en voorpret!
Op de caming hangt wel altijd een lekkere ontspannen sfeer, een stuk relaxter dan LL waar het toch "vechten" is voor een kampement (met je hele vrienden groep)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Met het nieuw podium Bossa Nova ben ik erg nieuwsgierig naar de indeling van het terrein. Waar zou het komen? En veranderd er dan nog meer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken