Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ben ook wel nieuwsgierig naar de indeling. Op zich is er plek genoeg.

Met het oog op de spreiding van de drukte is een extra podium wel een goede zaak. Vorig jaar was het soms behoorlijk druk in de tenten (al had je nergens last van als je op tijd was). Hopelijk helpt dit extra podium. Sowieso kun je nu altijd uit minstens twee acts tegelijkertijd kiezen.

Wel apart dat er niets serieus tegenover Nick Cave staat. Misschien verwachten ze dat er al veel mensen zullen vertrekken op zondag voordat Nick Cave begint? Want anders kan ik het bijna niet verklaren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Wel apart dat er niets serieus tegenover Nick Cave staat. Misschien verwachten ze dat er al veel mensen zullen vertrekken op zondag voordat Nick Cave begint? Want anders kan ik het bijna niet verklaren.

Laat ons vooral hopen dat de mensen die zin hebben in een cafépraatje dan ook effectief naar de bar gaan. Al merk ik op Facebook heel veel hype rond Cave, dus gok dat de tent redelijk goed gevuld zal zijn met fans. Blijf toch een beetje balen dat ik Cave, naast RW, ook niet eens in deze (headline/tent)context mee kan pikken. Wordt een hoogtepuntje hoor.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Wel apart dat er niets serieus tegenover Nick Cave staat. Misschien verwachten ze dat er al veel mensen zullen vertrekken op zondag voordat Nick Cave begint? Want anders kan ik het bijna niet verklaren.

Laat ons vooral hopen dat de mensen die zin hebben in een cafépraatje dan ook effectief naar de bar gaan. Al merk ik op Facebook heel veel hype rond Cave, dus gok dat de tent redelijk goed gevuld zal zijn met fans. Blijf toch een beetje balen dat ik Cave, naast RW, ook niet eens in deze (headline/tent)context mee kan pikken. Wordt een hoogtepuntje hoor.

Ik ga er wel vanuit dat de tent stampvol staat.

Kijk er zeer naar uit, in een toch relatief kleine tent. En er komt voldoende power van het podium af om die cafepraters te doen verbleken, daar ben ik van overtuigd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bij de liefhebbers leeft Cave heel erg.

Toch zal ik er niet van verschieten als we weer verhalen zullen horen over cafepraters achter in de tent. Met een plekje voorin de tent ga ik me daar toch niet druk om maken.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Bij de liefhebbers leeft Cave heel erg.

Toch zal ik er niet van verschieten als we weer verhalen zullen horen over cafepraters achter in de tent. Met een plekje voorin de tent ga ik me daar toch niet druk om maken.

Tegenwoordig ook al in de Ziggo, Paradiso, doornroosje, etc.....
Lijkt wel of de concertbeleving van sommigen is dat ze thuis in huiskamer TV zitten te kijken :lol:
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Gelukkig doen sommige zalen daar iets aan :

https://3voor12.vpro.nl/lokaal/den-haag/update~a93104be-6711-4fc9-b895-7cd1951131f9~paard-komt-met-de-lul-niet-lollie~.html
https://cultuurpodiumboerderij.nl/nieuws/boerderij-introduceert-houd-je-bek-spek/ :wink:

Die laatste zal wel een 1 april grap zijn, maar die lolly's heb ik bij het paard zien liggen !
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Wel apart dat er niets serieus tegenover Nick Cave staat. Misschien verwachten ze dat er al veel mensen zullen vertrekken op zondag voordat Nick Cave begint? Want anders kan ik het bijna niet verklaren.

Denk dat dat de juiste conclusie is, normaal is het zondagavond al een stuk rustiger dus ik begrijp de organisatie wel.
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Eerste keer naar dtrh dit jaar. ??.
We staan op de camper camping met vouwwagen. Kan iemand me vertellen hoe dat verloopt. Mag je hem met de auto op zijn plaats zetten ? En mag de auto er bij blijven?

Is er toch ook een goeie sfeer op die camping?
En os het ver lopen naar het terrein?

Groetjes
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Eerste keer naar dtrh dit jaar.
1f601.svg
1f407.svg
.
We staan op de camper camping met vouwwagen. Kan iemand me vertellen hoe dat verloopt. Mag je hem met de auto op zijn plaats zetten ? En mag de auto er bij blijven?

Is er toch ook een goeie sfeer op die camping?
En os het ver lopen naar het terrein?

Groetjes

Ja mag je met de auto op zijn plaats zetten, normaliter moet de auto weer naar de parkeerplaats.

De sfeer op de camping is geweldig en het lopen naar het terrein is niet ver. Heel compact gebeuren dat Konijnehol
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Staan de caravans op dezelfde camping als de overige kampeerders?

Nee, ze staan met vouwwagen, caravans en campers bij elkaar op de verst weg liggende camping. Het is 10 minuten verder dan de rest maar prima te doen.
Ik zelf geef nog steeds de voorkeur aan de tentjes camping, maar wie weet wat de toekomst brengt ;-)
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Pemmes wrote:
Eerste keer naar dtrh dit jaar.
1f601.svg
1f407.svg
.
We staan op de camper camping met vouwwagen. Kan iemand me vertellen hoe dat verloopt. Mag je hem met de auto op zijn plaats zetten ? En mag de auto er bij blijven?

Is er toch ook een goeie sfeer op die camping?
En os het ver lopen naar het terrein?

Groetjes

Ja mag je met de auto op zijn plaats zetten, normaliter moet de auto weer naar de parkeerplaats.

De sfeer op de camping is geweldig en het lopen naar het terrein is niet ver. Heel compact gebeuren dat Konijnehol

Tof tof.

Ja wij gingen altijd met ins crappy festival tentje. Maar ik zag de mogelijkheid. En waarom ook niet. Ik vind het nou eenmaal lekker om in een fatsoenlijk bed te slapen en zelf koffie en gebakken eieren te kunnen produceren smorgens.
#oudwijfandlovinit
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.960
531
Na het uitverkopen van de weekendtickets van Pinkpop nu ook een ticketalarm van DTRH. Nog maar 1.784 kaarten beschikbaar...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dat gaat dan makkelijk nog uitverkopen. Om mij heen hoor ik nog geregeld mensen die graag willen gaan, maar nog druk bezig zijn om logistiek alles te regelen met kids enzo.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Even een kleine poll over de indeling van de topics op dit forum, voor geïnteresseerden. De vraag is of we meer festival topics op de homepage willen. Meer info en argumenten voor en tegen hier, de poll hier. Thanks!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Nog 341 tickets beschikbaar voor DTRH. Dan zullen ze deze week wel uitverkopen. Volgens mij een stuk vroeger dan vorig jaar. Terwijl er - als ik het goed heb begrepen - dit jaar 30.000 tickets beschikbaar zijn, tegenover 25.000 vorig jaar.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Opzich ook niet heel Gek met de headliners die ze hebben tov vorig jaar.

Nee zeker niet. Al waren de tickets dit jaar wel beduidend prijziger. En moesten ze er 5000 meer van verkopen.

Maar ik ben absoluut niet verbaasd dat het makkelijk gaat uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken