Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik prefereer een uitgeprinte clashfinder in mijn broekzak en een boekje voor artiestenbio’s. Die app’s download ik al lang niet meer.

Grappig en herkenbaar. Vrienden van mij lopen ook altijd rond met geprinte en zelfs handgeschreven lijstjes.

Persoonlijk zou ik dat echter nooit doen. Waarom zou je een webpagina printen? Je kunt het toch online bekijken? Voor mijn gevoel is printen zo'n overbodige actie. Heb ook altijd discussies met collega's die de agenda van een vergadering uitprinten. Waarom zou je dat doen? Je kunt zo'n agenda toch ook in je telefoon of op je ipad bekijken? Maar goed, misschien heb ik van het terugdringen van printjes wel teveel een principekwestie gemaakt ;-)

Zo'n app is zwaar ideaal. Met een herinnering als een optreden over een kwartier begint.

Die programmaboekjes vind ik overigens wel grappig hoor. Ook niet erg goed voor het milieu, maar dat vind ik altijd wel een leuk souvenir.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.790
Zo’n app is zwaar ideaal. Met een herinnering als een optreden over een kwartier begint.

Ik heb een mobiel waarbij ik echt op moet passen dat ik het scherm niet te lang aan heb staan, en als ik ook nog foto's wil maken met dat ding wordt het toch iets te krap om ook nog blokkenschema's te gaan kijken. Vandaar dat ik uitgeprinte blokkenschema's gebruik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Raskolnikov wrote:
Zo’n app is zwaar ideaal. Met een herinnering als een optreden over een kwartier begint.

Ik heb een mobiel waarbij ik echt op moet passen dat ik het scherm niet te lang aan heb staan, en als ik ook nog foto’s wil maken met dat ding wordt het toch iets te krap om ook nog blokkenschema’s te gaan kijken. Vandaar dat ik uitgeprinte blokkenschema’s gebruik.

Als je mobiel het niet trekt, houdt het natuurlijk op. Dan is het programmaboekje wat mij betreft het best alternatief.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
ik heb wel zo'n powerbank voor m'n mobiel bij me, maar vind een boekje op de 1 of andere manier toch prettiger.
Probeer sowieso het gebruik van m'n mobiel op een festival te minimaliseren. Zoveel mogelijk opgaan in het festival, zonder te worden lastig gevallen van 'buitenaf' :wink:
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Zo’n app is zwaar ideaal. Met een herinnering als een optreden over een kwartier begint.
Die programmaboekjes vind ik overigens wel grappig hoor. Ook niet erg goed voor het milieu, maar dat vind ik altijd wel een leuk souvenir.

Dat valt wel mee.
als je deze topic heel precies gaat bekijken is het maken van 1000 kilo papier minder belastend voor het milieu dan je denkt....uit een boom haal je makkelijk al die boekjes van DTRH en die boom wordt tegenwoordig zo goed als klimaatneutraal herplant (zelfs in nederland is er een hele actieve boomteelt gaande).
het gebruik van 1 ons (0,1 kilo) smart phone is meer belastend voor het milieu dan het gebruiken van 10 ton (10000 kilo) papier.

Buiten dit hierboven ik vind een boekje altijd wel wat hebben.
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Ik ben ook voor de papieren versie. Ik vind het wel erg fijn om mobiel off the grid te zijn een paar dagen.

Vraagje.. dat formaat van de rugzak.. een a4? Zijn ze daar heel strikt in.. Ik sleep graag vanalles mee.. van lamzac tot picknickkleedje.. en dat past natuurlijk niet..
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik ben nogal een bier liefhebber. Is er naast het reguliere tapbier nog iets van een speciaalbier-bar (net op LL)?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
De truc is om jezelf volledig te drogeren met zelf meegenomen wodka op de camping. Deze vervolgens ook mee te nemen het terrein op(want dat mag). Daarna proef je het verschil tussen pils, pis en een leffe blond niet meer.
Om op je vraag terug te komen, ik heb geen idee!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik ben nogal een bier liefhebber. Is er naast het reguliere tapbier nog iets van een speciaalbier-bar (net op LL)?

Ik dacht het wel gezien te hebben. Maar 100% zeker weet ik het niet.

Zelf drink ik alleen maar bier. Totdat ik geen bier meer wegkrijg, dan stap ik over op gin-tonic ;-)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Hebben jullie de plattegrond bekeken? De campings zijn genummerd.. zal dit nog wat betekenen? Bv, dat camping 1 op enig moment 'vol' is en je gedwongen wordt een andere camping te zoeken? En waarom heeft de Hotot zo'n rare vorm op de plattegrond? De andere tenten zijn nog redelijk vierhoekig qua vorm, het lijkt wel alsof de Hotot geen tent meer is maar een open lucht podium?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.790
Met deze plattegrond vermoed ik inderdaad dat de Hotot een opelucht podium is geworden.
 

markus1617899900

Nieuw lid
18 jun 2018
2
0
De truc is om jezelf volledig te drogeren met zelf meegenomen wodka op de camping. Deze vervolgens ook mee te nemen het terrein op(want dat mag). Daarna proef je het verschil tussen pils, pis en een leffe blond niet meer.
Om op je vraag terug te komen, ik heb geen idee!

Vorig jaar was er een speciaalbier bar. Met echt glas zover ik mij kan herinneren... Je moest dan ook je biertje in/bij de bar opdrinken.
 

markus1617899900

Nieuw lid
18 jun 2018
2
0
Met deze plattegrond vermoed ik inderdaad dat de Hotot een opelucht podium is geworden.
Denk je dat ze dan aandurven, na die ellende met die modder 2 jaar geleden? Een alternatief zou kunnen zijn om wel de vloer te leggen (planken?)... en niet te overdekken.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Joris wrote:
Met deze plattegrond vermoed ik inderdaad dat de Hotot een opelucht podium is geworden.

Denk je dat ze dan aandurven, na die ellende met die modder 2 jaar geleden? Een alternatief zou kunnen zijn om wel de vloer te leggen (planken?)… en niet te overdekken.

Waarom zouden ze het niet aandurven; er zijn talloze festivals met openlucht podiums, dat dtrh 2 jaar terug een modderbende was, mag geen reden zijn om af te zien van een dergelijk idee.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk; als het zo is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Inderdaad bevestigd: een buitenpodium dus in de Hotot. Met plaats voor alle 35.000 bezoekers.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Inderdaad bevestigd: een buitenpodium dus in de Hotot. Met plaats voor alle 35.000 bezoekers.

Aan het strand in de open lucht kijken naar Nick Cave, dit wordt me toch een potje genieten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken