Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Ik ben vast niet de enige die met een grote grijns naar het weerbericht zit te loeren :p Ik heb ook nog een vraag over de bbq op donderdag. Hoe gaat dit in zijn werk? Levert DTRH de bbq`s en neem je zelf je vlees en sausje mee of wat?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Persoonlijk zou ik dat echter nooit doen. Waarom zou je een webpagina printen? Je kunt het toch online bekijken? Voor mijn gevoel is printen zo’n overbodige actie. Heb ook altijd discussies met collega’s die de agenda van een vergadering uitprinten. Waarom zou je dat doen? Je kunt zo’n agenda toch ook in je telefoon of op je ipad bekijken? Maar goed, misschien heb ik van het terugdringen van printjes wel teveel een principekwestie gemaakt

Simpel. Op een A4tje kan ik in een oogopslag alle acts van die dag zien. Op mijn telefoon blijft het toch een beetje heen en weer scrollen. Ook prefereer ik zo min mogelijk op mijn tellie te kijken buiten het maken van foto's. Ook om te zorgen dat ik s snachts nog een appje kan sturen.

Hebben jullie de plattegrond bekeken? De campings zijn genummerd.. zal dit nog wat betekenen? Bv, dat camping 1 op enig moment ‘vol’ is en je gedwongen wordt een andere camping te zoeken?

Weet iemand hier meer over?
Mijn vrienden komen donderdag al maar ik ben er zelf pas vanaf vrijdag. Het zou verschrikkelijk zijn als ik dadelijk een bandje krijg waarmee ik niet op de camping van mijn vrienden kan. Misschien eventjes de organisatie mailen uit voorzorg...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor de geïnteresseerden. Je kunt met je bandje op elke camping komen.
Zolang er dus nog plek is moet het goed komen!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik ben vast niet de enige die met een grote grijns naar het weerbericht zit te loeren
1f61b.svg
Ik heb ook nog een vraag over de bbq op donderdag. Hoe gaat dit in zijn werk? Levert DTRH de bbq`s en neem je zelf je vlees en sausje mee of wat?

Esther, vandaag hebben ze wat meer info op de site gezet!

GEZAMELIJKE STRANDBARBECUE EN WK VOETBAL OP DONDERDAG
Zon, barbecue en voetbal: een onverslaanbare combinatie! Daarom gaan de poorten van de Down The Rabbit Hole camping op donderdag 28 juni om 12 uur al open. Kom vooral lekker op tijd om een mooi plekje aan het meer te bemachtigen.

Nadat je je tentje hebt opgezet en helemaal gesetteld bent, is het tijd voor de gezamenlijke barbecue op het strand naast de festivalpoort. Breng je eigen eten mee of scoor voor een paar muntjes een overheerlijk vlees of vega barbecuepakket om lekker te roosteren op de grote, gezamenlijke barbecues.

Om 20:00 uur moedigen we vervolgens onze buurlanden aan tijdens de WK wedstrijd België vs Engeland. Een beter begin van je festivalweekend bestaat niet!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Voor de geïnteresseerden. Je kunt met je bandje op elke camping komen.
Zolang er dus nog plek is moet het goed komen!

De stress wordt groot, we zijn met een groep van 20+ personen en iedereen komt van alle hoeken van het land. Is er veel ruimte op de campings?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
GEZAMELIJKE STRANDBARBECUE EN WK VOETBAL OP DONDERDAG
Zon, barbecue en voetbal: een onverslaanbare combinatie! Daarom gaan de poorten van de Down The Rabbit Hole camping op donderdag 28 juni om 12 uur al open. Kom vooral lekker op tijd om een mooi plekje aan het meer te bemachtigen.

Nadat je je tentje hebt opgezet en helemaal gesetteld bent, is het tijd voor de gezamenlijke barbecue op het strand naast de festivalpoort. Breng je eigen eten mee of scoor voor een paar muntjes een overheerlijk vlees of vega barbecuepakket om lekker te roosteren op de grote, gezamenlijke barbecues.

Om 20:00 uur moedigen we vervolgens onze buurlanden aan tijdens de WK wedstrijd België vs Engeland. Een beter begin van je festivalweekend bestaat niet!


Ik ga zelf niet naar DTRH maar dit is wel erg lekker en cool om te doen. Als het weer ook nog mee zit is dat inderdaad een erg lekker begin van het weekend....een mooie Tomahawk erop en een maiskolfje met wat boter en zout. Nomnomnom
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.805
Lorde en Royal Blood waren dus de acts die DTRH dit jaar wilde hebben, maar naast heeft gegrepen.

Arcade Fire was blijkbaar geen serieuze optie.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Wessel wrote:
Voor de geïnteresseerden. Je kunt met je bandje op elke camping komen.
Zolang er dus nog plek is moet het goed komen!

De stress wordt groot, we zijn met een groep van 20+ personen en iedereen komt van alle hoeken van het land. Is er veel ruimte op de campings?

Wij zorgen er bij LL altijd voor dat de eersten die de camping op gaan de tenten van de anderen en genoeg bier mee hebben. Nou zijn wij vaak maar met 3 a 4 tenten.
De rest kwam later met de overige spullen. Maar ik denk dat de stress overbodig is. Volgens mij is er voldoende ruimte.
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Hee Dennis, thanks voor de info. Had het vandaag inderdaad ook voorbij zien komen. Ik moet zeggen dat ik er nu wel echt heul veul zin in begin te krijgen. Hoe relax is dat zeg, opstarten met een bbq, voetbal en een graadje of 27? :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De stress wordt groot, we zijn met een groep van 20+ personen en iedereen komt van alle hoeken van het land. Is er veel ruimte op de campings?

Ik ben er zelf nog nooit geweest Dennis maar het lijkt me slim gewoon niet voor het beste plekje te gaan. Eventjes goed kijken waar het wat rustiger is en dan buitenom de tentjes wat breder zetten zodat je later genoeg plek over hebt.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Veel plezier voor iedereen die naar DTRH gaat! Ben benieuwd naar de verslagen.
Het is hier wel opmerkelijk rustig voor een festival van 35.000 bezoekers dat op punt van beginnen staat ..!?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Veel plezier voor iedereen die naar DTRH gaat! Ben benieuwd naar de verslagen.
Het is hier wel opmerkelijk rustig voor een festival van 35.000 bezoekers dat op punt van beginnen staat ..!?

Wacht het is volgende week toch? Anders moet ik toch echt snel mn spullen gaan pakken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.805
Dillinger wrote:
Veel plezier voor iedereen die naar DTRH gaat! Ben benieuwd naar de verslagen.
Het is hier wel opmerkelijk rustig voor een festival van 35.000 bezoekers dat op punt van beginnen staat ..!?

Wacht het is volgende week toch? Anders moet ik toch echt snel mn spullen gaan pakken.

Ik hoop ook volgende week pas ;-)

Het is hier inderdaad opmerkelijk rustig. Iedereen gewoon tevreden over het programma, weersvoorspellingen zien er goed uit, weinig reden tot klagen wellicht?

Ik heb er in ieder geval waanzinnig veel zin. De blikjes pils voor onderweg liggen al koud. Kids drie dagen ondergebracht en drie dagen keihard gaan. BAM!
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Als het weer zo is als ze voorspellen.. Dan hebben we een top weekend.

Hoe zit het met zwemmen in het blauwe meer. Is dat een beetje te doen?

 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Bericht van DTRH:
Morgenochtend, vrijdag 22 juni, om 10:00 gaan via Ticketmaster de allerlaatste 188 kaarten in de verkoop. Dit zijn vrijgekomen tickets uit blokkades, niet-gebruikte sponsortickets etc.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Bericht van DTRH:
Morgenochtend, vrijdag 22 juni, om 10:00 gaan via Ticketmaster de allerlaatste 188 kaarten in de verkoop. Dit zijn vrijgekomen tickets uit blokkades, niet-gebruikte sponsortickets etc.

Die zijn in 1 minuut weg met deze weersvoorspelling en de toch al grote run op kaarten.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lorde en Royal Blood waren dus de acts die DTRH dit jaar wilde hebben, maar naast heeft gegrepen.

Arcade Fire was blijkbaar geen serieuze optie.

AF niet meepikken is echt een gotspe!
Die band knalde vorig jaar BKS uit zijn voegen en vorige week Ahoy, twee jaar terug ook PP volgens mij....
Hottest ticket in town!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken