Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Llloww

Nieuw lid
25 jun 2018
2
0
Hallo!

Klein vraagje, als je donderdag rond 19.30 uur aankomt is er dan nog genoeg ruimte voor 3/4 tenten als groep op camping 1?

Mijn route:
Vrijdag: Curtis Harding, Rival Sons, Leon Bridges, BRMC, MGMT, Jon Hopkins, QOTSA
Zaterdag: Yungblud, James Holden, Sampha, Fever Ray, David Byrne, Anderson .Paak, The Black Madonna
Zondag: Wende, Clean Pete, Fink, St. Vincent, Jungle, Nils Frahm, Nick Cave

Dan heb ik het al rustiger gemaakt voor mijzelf, maar ik weet nu ook al dat dit niet gaat lukken, zeker niet met 30 graden.
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Voor mij staan er echt alleen vrijdag must sees op het programma.. En dan vooral MGMT en QOTSA. Verder laat ik me leiden door het festival..
Natuurlijk zijn er wel dingen die ik nog wel wil zien.. Maar als dat niet lukt . Geen probleem.

Go where the bender takes you :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Portugal.The Man (er is niets anders op dat moment),

Moses Sumney

Grappig dat wij, de mensen op dit forum, straks straal langs elkaar heen wandelen. Behalve Dennis dan want die ken ik ook in real life, haha. Ik heb er ook onwijs veel zin in. Heb eigenlijk het gevoel dat ik op vakantie ga. Ik heb mijn drijfeiland om de drank koud te houden al opgeblazen, haha.

Ik ken tegenwoordig ook echt te weinig nieuwe mensen van het forum... 3 jaar geleden was dat nog een heel ander verhaal. Ik ben zelf tegenwoordig ook te onbetrouwbaar voor een meeting. Na 2 halve liters en een dom idee gooien wij de hele dagplanning al flink om. Ben er helaas donderdag nog niet om eventjes een biertje te doen.

Onze groep draagt zelfgemaakte Gorillaz shirtjes met een personal touch laten we maar zeggen. Mocht je ons tegenkomen dan eventjes degene aantikken die Wessel heet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807

Ik heb het een paar geprobeerd, maar dat pakt me niet echt.

Mocht je ons tegenkomen dan eventjes degene aantikken die Wessel heet.

Doen we ;-)

Zelf ben ik ook niet van geplande meetings op festivals. Het is vaak moeilijk genoeg afspraken na te komen. En er lopen al zo veel bekenden die je graag wilt zien. Maar het zou best grappig zijn om eens wat gezichten achter het forum te zien.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Mocht je ons tegenkomen dan eventjes degene aantikken die Wessel heet.

Doen we ?

Zelf ben ik ook niet van geplande meetings op festivals. Het is vaak moeilijk genoeg afspraken na te komen. En er lopen al zo veel bekenden die je graag wilt zien. Maar het zou best grappig zijn om eens wat gezichten achter het forum te zien.

Ja geen must, wel leuk! Ik zal eens kijken naar de shirts... en Raskolnikov, is dat jouw foto?
Zelf loop ik nogal doorsnee (praktisch) bij. Korte broek, gympies, t-shirt...lekker herkenbaar . ;-)
Mijn lief heeft waarschijnlijk wel een heel verkleedverhaal inclusief puntige elven oren ...dus die doorsnee gast naast haar ben ik ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Raskolnikov wrote:
Mocht je ons tegenkomen dan eventjes degene aantikken die Wessel heet.

Doen we
1f609.svg


Zelf ben ik ook niet van geplande meetings op festivals. Het is vaak moeilijk genoeg afspraken na te komen. En er lopen al zo veel bekenden die je graag wilt zien. Maar het zou best grappig zijn om eens wat gezichten achter het forum te zien.

Ja geen must, wel leuk! Ik zal eens kijken naar de shirts… en Raskolnikov, is dat jouw foto?
Zelf loop ik nogal doorsnee (praktisch) bij. Korte broek, gympies, t-shirt…lekker herkenbaar .
1f609.svg

Mijn lief heeft waarschijnlijk wel een heel verkleedverhaal inclusief puntige elven oren …dus die doorsnee gast naast haar ben ik
1f609.svg

Haha nee, in het echt lijk ik niet zoveel op Frank Ocean. Zal eens kijken of ik een recente foto kan vinden, dan pas ik mijn profielfoto wel even aan. Dan ben ik stuk beter herkenbaar.

En ik zal mijn ogen open houden voor puntige elfenoren ;-)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Zou leuk zijn idd om wat mensen van t forum tegen te komen, nog nooit iemand hiervan in levende lijve ontmoet. Ik ben te herkennen aan rood haar (waarschijnlijk een pet erboven op), een roze unicorn shirt en een lengte van 1.75. Niet te missen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Zou leuk zijn idd om wat mensen van t forum tegen te komen, nog nooit iemand hiervan in levende lijve ontmoet. Ik ben te herkennen aan rood haar (waarschijnlijk een pet erboven op), een roze unicorn shirt en een lengte van 1.75. Niet te missen.

4 dagen hetzelfde shirt aan?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ben ook behoorlijk doorsnee: klein (1.60) met bril, korte broek/hempje of jurk. Ik zou herkenbaar kunnen zijn aan een rose PP-hoedje, maar van die traditie wil ik eigenlijk af ?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
superginger wrote:
Zou leuk zijn idd om wat mensen van t forum tegen te komen, nog nooit iemand hiervan in levende lijve ontmoet. Ik ben te herkennen aan rood haar (waarschijnlijk een pet erboven op), een roze unicorn shirt en een lengte van 1.75. Niet te missen.

4 dagen hetzelfde shirt aan?

Hahaha nee alleen heb 2 verschillende rugby shirts mee met unicorns erop, die zal ik denk ik de eerste 2 dagen van t festival dragen. Derde dag waarschijnlijk een tanktop van architects.
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Je kan mij herkennen aan mijn profielfoto en mijn blije hoofd.

Jij bent toch te herkennen als die ene jongen die bij werkelijk ieder optreden eerste rij keihard staat te dansen, Dennis??? ???
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ik ben er weer dit weekend! Je herkent mij aan mijn camera en dat ik aan de andere kant van het hekje sta, waarschijnlijk met een biertje in de andere hand :)

Ik ga fotos maken bij:
Vr - Curtis Harding, De Jeugd, Rival Sons, Leon Bridges, Warmduscher, BRMC, MGMT, Parcels, Queens of the Stone Age (mits dit goed wordt gekeurd)

Za - Yungblud, Hannah Williams, James Holden, Calexico, First Aid Kit, Sampha, IDLES, David Byrne, Oh Sees, Anderson .Paak

Zo - The Breeders, Portugal the Man, Fink, St Vincent, Jungle, Nils Frahm, Franz Ferdinand, Shame, Nick Cave

:)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik ben er weer dit weekend! Je herkent mij aan mijn camera en dat ik aan de andere kant van het hekje sta, waarschijnlijk met een biertje in de andere hand
1f642.svg


Ik ga fotos maken bij:
Vr – Curtis Harding, De Jeugd, Rival Sons, Leon Bridges, Warmduscher, BRMC, MGMT, Parcels, Queens of the Stone Age (mits dit goed wordt gekeurd)

Za – Yungblud, Hannah Williams, James Holden, Calexico, First Aid Kit, Sampha, IDLES, David Byrne, Oh Sees, Anderson .Paak

Zo – The Breeders, Portugal the Man, Fink, St Vincent, Jungle, Nils Frahm, Franz Ferdinand, Shame, Nick Cave

1f642.svg

Bij Parcels en Yungblud(onder voorbehoud; wel erg vroeg), kun je mij met een groepje vooraan verwachten! Je kunt ons herkennen aan een heel iconisch dansje(al zeg ik het zelf) waarbij de armen gestrekt de lucht in gaan en heel aritmisch heen en weer bewegen. Het klinkt suf, maar wacht maar tot je een man of 20 dit ziet doen. Menig artiest was ervan onder de indruk, waaronder Parcels zelf vorig jaar op LL. 'I've never seen this dance before, I really like it'.

Fijn weekend!!!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Je kan mij herkennen aan mijn profielfoto en mijn blije hoofd.

Jij bent toch te herkennen als die ene jongen die bij werkelijk ieder optreden eerste rij keihard staat te dansen, Dennis???
1f600.svg
1f600.svg
1f600.svg

Dat is inderdaad een accurate beschrijving van mijn toestand dit weekend :D Vooral bij IDLES!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken