Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zo, ook mijn eigen kop er op gezet!
Verder 1.84 m
Niet verkleed, bruin hoedje op
Ik hou me ogen open voor rugby shirts, gekke dansjes en alle andere genoemde dingen....
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Huh...? Ik had net een verhaaltje geplaatst en dat is pleite. Als ik het opnieuw wil plaatsen, staat er dit een duplica is van wat ik eerder schreef. Bizar...
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Yessss, wij hebben er ook erg veel zin in. In 2015 waren wij er voor het eerst. Ik weet het nog goed, je kwam aan op vrijdagochtend op de parkeerplaats, je deed een paar stappen en je was bij de ingang. Daar was bijna geen rij en je liep zo door naar binnen. Vervolgens zag je een gigantisch lap grond waar je je tentje kon opzetten waar je wilde. Eenmaal binnen, werd je overal snel geholpen (eten, drinken). Het voelde echter totaal niet leeg, er waren zat mensen. De relaxtheid beviel ons zeer.

In 2016 verliep het iets anders vanwege de blubber met gedoe met pendelbussen met al je sjit die meegezeuld moest worden. Door de blubber was het op zondag bv al erg stil op het terrein. Op zaterdag nog een gigantische plensbui meegemaakt. Geen ideaal festivalweer.

Vorig jaar naar het jubileum van Lowlands en daar merkte je direct het verschil. Zoooo druk op alle campings. Alles staat daar hutjemutje.

Dus....dit jaar weer naar DTRH met een fantastisch vooruitzicht qua weer. Ik hoop echt dat de relaxtheid is behouden qua ruimte. Er zijn meer kaartjes verkocht en het is uitverkocht...dus ik ben erg benieuwd hoe het nu op de camping is. We kunnen zelf helaas niet op donderdag al komen vanwege oppas kinderen. Groei is goed want dat betekent dat het festival een succes is. Als het maar niet de andere kant opslaat zodat het voordeel weer wordt omgebogen. Ik ben trouwens geen doemdenker, ik ben alleen wel benieuwd hoe het dit jaar zal zijn.

Nogmaals....zin annnnn!!!!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.957
529
Huh…? Ik had net een verhaaltje geplaatst en dat is pleite. Als ik het opnieuw wil plaatsen, staat er dit een duplica is van wat ik eerder schreef. Bizar…
Hi, bij het editen van grote teksten wil het forum ze nog wel eens als spam aanmerken. Dat is in jouw geval vermoedelijk ook gebeurd? Anyway, ik zie 'm als spam aangemerkt staan.
Ik zie echter ook dat je je bericht opnieuw hebt geplaatst, dus zal 'm niet meer 'ont-spammen'.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Je uiteindelijk gelukt. Ik dacht al...er staat toch niet aanstootgevends in.... :wink:

Ik heb het trouwens even opgezocht, in 2015 waren er 15.000 bezoekers, dit jaar dus 35.000. Dat is echt een flinke groei.
 

peter206

Nieuw lid
27 jun 2018
1
0
Vraagje:

Ik ga dit jaar voor het eerst met camper. Nu las ik dat je alleen vaste een gasinstallatie mag hebben en bij mij zit er een grote losse tank in... Heeft iemand een idee hoe streng ze hierop controleren? Ik zou s ochtends wel graag een eitje willen maken?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vraagje:

Ik ga dit jaar voor het eerst met camper. Nu las ik dat je alleen vaste een gasinstallatie mag hebben en bij mij zit er een grote losse tank in… Heeft iemand een idee hoe streng ze hierop controleren? Ik zou s ochtends wel graag een eitje willen maken
1f601.svg

Ik zou het niet riskeren, je kan net zo goed een klein gasflesje meenemen die ook voor de normale kampeerders zijn toegestaan en daar je eitje op bakken.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Vraagje:

Ik ga dit jaar voor het eerst met camper. Nu las ik dat je alleen vaste een gasinstallatie mag hebben en bij mij zit er een grote losse tank in… Heeft iemand een idee hoe streng ze hierop controleren? Ik zou s ochtends wel graag een eitje willen maken
1f601.svg

Dit is op festivals doorgaans het enige dat ze écht goed controleren. In ieder geval op Lowlands en Paaspop is dat de hamvraag die ze je stellen: heb je nog gasflessen bij? Eruit dus en een campingbrandertje mee.

Daarnaast wil je echt niet koken in je camper met dit weer, dat doe je lekker buiten toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Veel plezier en succes de mensen die vandaag al gaan. Ik sluit morgen aan!
In het echt lijk ik wel iets minder op Post Malone.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Mij kan je herkennen aan een hoofdtelefoon en gele vacht.

Enorm veel zin in mijn eerst DTRH! Morgen rond een uur of half 9 arriveren we bij het terrein. Lekker op tijd om alvast een biertje te drinken :wink:
Mijn programma: (wat 9 van de 10 keer wordt omgegooid)
vrijdag: Luwten, J bernardt, Jorja Smith, MGMT, QOTSA
zaterdag: Tamino, La Femme, Calexico, Sampha, Idles, Oh Sees
zondag: Breeders, Fink, Suuns, Shame, Nick Cave

Iedereen een te gek festival gewenst! Aan het weer zal het in ieder geval niet liggen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Iedereen veel plezier en wie weet komen we elkaar tegen! Morgen arriveer ik rond half elf op de camping en vanaf dan is het alle remmen los.
Vergeet niet te smeren, genoeg te drinken en vroeg naar bed te gaan :wink:
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Op het laatste moment toch via een neef van me een kaart kunnen kopen voor een leuke prijs.
Ook ik ga nu dus dit jaar voor de 1e keer naar DTRH. Vanavond staat me tentje al en zal ik arriveren.
Dus nu eerst nog maar eens goed verdiepen in de line up !
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Voor de mensen die morgen komen en bepaalde verdovende middelen op zak hebben: verstop ze goed. Tassen gaan door een scanner en wiet etc pikken ze eruit. 2 maten en ik hebben alles in moeten leveren. Ik raad aan t bij je schoenen of iets waar ze niet fouleren te stoppen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken