Down the Rabbit Hole 2015

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vind dat BKS steeds een heel hoop kutmuziekbands op het affiche heeft staan, DTRH had dat vorig jaar niet. Dat was wat meer mijn muziek. Als de line-up enigszins interessant is dan ga ik eens een kijkje nemen aankomende keer.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
DTRH is inderdaad zo’n ‘nét niet’ festival, en ik merk dat ik ze het ook gewoon niet gun. Als je drie categoriën festivals hebt(groot:pinkpop, iets alternatiever:lowlands en alternatief:BKS) probeert DTRH zelfs dáár nog een gaatje/tussenweg tussen/in te vinden.
Dit probleem heb ik ook een beetje met dit festival. Het komt op een of andere manier allemaal zo geforceerd hip over.

Ben benieuwd naar de eerste namen, met Glastonbury en Werchter in het zelfde weekend zijn er wel genoeg bands in de buurt. Maar of die nog tijd hebben..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik vind dat BKS steeds een heel hoop kutmuziekbands op het affiche heeft staan
Wat zijn kutmuziekbands dan? De headliners waren afgelopen jaar erg toegankelijk en het dagpromgramma was heel erg divers, voor iedereen wel iets.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Dat heet smaak. Ik zou ook nooit naar Rock Am Ring of Fortarock of iets dergelijks gaan, omdat er voor mij hooguit 2 of 3 interessante namen staan. Wil niet zeggen dat het 'kutbands' zijn verder, dat vind ik een nogal ongelukkige term om te gebruiken hier. Voor mij is BKS wel het festival in Nederland met de beste lineup denk ik.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
DTRH is inderdaad zo’n ‘nét niet’ festival, en ik merk dat ik ze het ook gewoon niet gun. Als je drie categoriën festivals hebt(groot:pinkpop, iets alternatiever:lowlands en alternatief:BKS) probeert DTRH zelfs dáár nog een gaatje/tussenweg tussen/in te vinden.

Dit probleem heb ik ook een beetje met dit festival. Het komt op een of andere manier allemaal zo geforceerd hip over.

Ben benieuwd naar de eerste namen, met Glastonbury en Werchter in het zelfde weekend zijn er wel genoeg bands in de buurt. Maar of die nog tijd hebben..

Het is dan ook eigenlijk gewoon een heel geforceerd festival, in de markt gezet als Live Nation tegenhanger van BKS
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Damien Rice | Patti Smith and her Band perform Horses | The War On Drugs | Alabama Shakes | THE GASLAMP KILLER Experience | Fat Freddy's Drop | Motorpsycho | Goat | Andrew Bird | Glass Animals | Happyness | Dolomite Minor | Meridian Brothers


Nou dit is al bijna overtuigender dan de hele vorige editie.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Oops, te laat ;)

Maar Alabama Shakes is wel mooie (nieuwe) naam voor het geruchtencircuit van oa Werchter.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ziet er opzich niet onaardig uit. Zou Patti Smith, The Gaslamp Killer, en zeker Motorpsycho ook graag in Werchter zien. Maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik had TWOD stiekem op Pinkpop verwacht, zijn toch redelijk populair.

Dit is zeker overtuigender dan de vorige editie, maar dan moeten ze wel zo door gaan. De vorige editie begon ook best goed met The Black Keys enz, maar dat viel toen ook helemaal stil
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Dat zijn heel aardige namen, nog een paar goede namen erbij en ik ga DTRH zeker overwegen dit jaar. Damien Rice, TWOD en Motorpsycho zijn goede namen, en ik vind ook Andrew Bird een opvallende en goede naam. Past heel mooi op zo'n festival, veel beter dan op bijvoorbeeld Pinkpop of RW.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oke dat overtuigende is misschien een te snelle conclusie.
Ik baal nog het hards dat Goat hier staat. Die had ik heel graag op BKS gezien.

Tot 31 Januari early birds voor 99 euro. En vanaf 1 Februari groepstickets.
En we trappen af met een sensationele Early Rabbit: tot en met 31 januari kost een festivalticket slechts €99,- (excl servicekosten). Da’s maar liefst €26,- korting! Na 31 januari betaal je €125,- (excl servicekosten) voor een ticket.

Wie vrienden heeft, wint ook. Vanaf 1 februari zijn er speciale groepstickets verkrijgbaar: koop 10 kaarten en ontvang er 12! Scheelt meer dan twee tientjes per vriendje, laat staan dat de relaxedheid in een groep vrienden en vriendinnen natuurlijk onwijs toeneemt.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nou dit is al bijna overtuigender dan de hele vorige editie.

Helemaal mee eens!

Dit valt inderdaad niet tegen. Hopelijk kunnen ze dit nog wat aanvullen, vorig jaar zakte het zwaar in, na de eerst aankondiging. Helaas, valt dit in hetzelfde weekend als Werchter. anders zeker overwogen voor 100 euro.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Damn waarom staat Goat nou hier, die wil ik nog zien dit jaar en hier kom ik toch niet :(
 

Jupi21

Playlistbediener
16 mrt 2014
5
0
Zouden The Strokes realistisch zijn? Zie dat ze 28 mei in Barcelona spelen, dat is op zich redelijk in de buurt :)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Zeker leuke eerste paar namen, misschien wel de moeite om dit jaar te gaan.

Maakt Jack Garratt kans om te komen of is dat eerder iets voor BKS?
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Verder vroeg ik me af of Incubus, Jack White en Florence and the Machine een beetje realistische kanshebbers zijn om daar te headlinen?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Verder vroeg ik me af of Incubus, Jack White en Florence and the Machine een beetje realistische kanshebbers zijn om daar te headlinen?

Ik denk dat je je headliners al hebt met: Damien Rice, The War On Drugs en Patti Smith
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Dan maar hopen op toffe kleinere namen. Bij de line-up van Tinderbox zitten wel paar leuke acts die mogen komen zoals MO en The Cardigans
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken