DOUR festival 2020

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
@michelle .. Kan altijd leuk zijn om te joinen ... Ben vanaf woensdag op dour , geen echt schema voorbereid alsook als early bird ticketje gekocht
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
Even nog een vraagje.. Wanneer komt er een tijdschema? Ik meen me te herinneren dat Rock Werchter erg laat was dit jaar en deze kwam er ongeveer 1 maand voor het festival. Aangezien Dour binnen iets meer dan een maand start ben ik toch ook wel benieuwd 8-O ... Nu ja, nog iets.. Zo'n early bird ticketje (met camping), hoeveel kost dat? Lijkt me leuk om volgend jaar te kopen aangezien de line-up nu echt wel machtig is! (& dit vorige jaren ook was) Zo zou ik heel wat meer vrienden kunnen overtuigen met me mee te gaan. Scheelt toch veel met zo'n Werchterticket van ongeveer € 265 (met camping) hoop ik ;)
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
Even nog een vraagje.. Wanneer komt er een tijdschema? Ik meen me te herinneren dat Rock Werchter erg laat was dit jaar en deze kwam er ongeveer 1 maand voor het festival. Aangezien Dour binnen iets meer dan een maand start ben ik toch ook wel benieuwd
icon_eek.gif
… Nu ja, nog iets.. Zo’n early bird ticketje (met camping), hoeveel kost dat? Lijkt me leuk om volgend jaar te kopen aangezien de line-up nu echt wel machtig is! (& dit vorige jaren ook was) Zo zou ik heel wat meer vrienden kunnen overtuigen met me mee te gaan. Scheelt toch veel met zo’n Werchterticket van ongeveer € 265 (met camping) hoop ik
icon_wink.gif

Oké na even te zoeken ben ik erachter gekomen dat een early-bird maar € 130 incl. camping kost :) iemand een idee over het tijdschema?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.417
650
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jessefeyaerts wrote:</div>
Even nog een vraagje.. Wanneer komt er een tijdschema? Ik meen me te herinneren dat Rock Werchter erg laat was dit jaar en deze kwam er ongeveer 1 maand voor het festival. Aangezien Dour binnen iets meer dan een maand start ben ik toch ook wel benieuwd
icon_eek.gif
… Nu ja, nog iets.. Zo’n early bird ticketje (met camping), hoeveel kost dat? Lijkt me leuk om volgend jaar te kopen aangezien de line-up nu echt wel machtig is! (& dit vorige jaren ook was) Zo zou ik heel wat meer vrienden kunnen overtuigen met me mee te gaan. Scheelt toch veel met zo’n Werchterticket van ongeveer € 265 (met camping) hoop ik
icon_wink.gif


Oké na even te zoeken ben ik erachter gekomen dat een early-bird maar € 130 incl. camping kost
icon_smile.gif
iemand een idee over het tijdschema?

Gewoonlijk komt het tijdschema pas ergens eind juni, nog geen zorgen over maken dus.
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jessefeyaerts wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Jessefeyaerts wrote:</div>
Even nog een vraagje.. Wanneer komt er een tijdschema? Ik meen me te herinneren dat Rock Werchter erg laat was dit jaar en deze kwam er ongeveer 1 maand voor het festival. Aangezien Dour binnen iets meer dan een maand start ben ik toch ook wel benieuwd
icon_eek.gif
… Nu ja, nog iets.. Zo’n early bird ticketje (met camping), hoeveel kost dat? Lijkt me leuk om volgend jaar te kopen aangezien de line-up nu echt wel machtig is! (& dit vorige jaren ook was) Zo zou ik heel wat meer vrienden kunnen overtuigen met me mee te gaan. Scheelt toch veel met zo’n Werchterticket van ongeveer € 265 (met camping) hoop ik
icon_wink.gif



Oké na even te zoeken ben ik erachter gekomen dat een early-bird maar € 130 incl. camping kost
icon_smile.gif
iemand een idee over het tijdschema?


Gewoonlijk komt het tijdschema pas ergens eind juni, nog geen zorgen over maken dus.

Oké! Gewoon vrij veel bang dat degene waarvoor ik kom echt helemaal gaan overlappen... Flume, (Sirius)modeselektor, Cashmere Cat, Young Fathers, Squarepusher en Omar Souleyman zou ik toch graag zien!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.386
566
Oké! Gewoon vrij veel bang dat degene waarvoor ik kom echt helemaal gaan overlappen… Flume, (Sirius)modeselektor, Cashmere Cat, Young Fathers, Squarepusher en Omar Souleyman zou ik toch graag zien!

Tja, je moet niet te veel must sees hebben eigenlijk. Met zo veel stages gaat er sowieso veel tegelijk vallen. Ik wil Eagulls, John Coffey en Place to bury Strangers graag zien, maar ik kijk wel hoe 't allemaal uitkomt.
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
Tja, je moet niet te veel must sees hebben eigenlijk. Met zo veel stages gaat er sowieso veel tegelijk vallen. Ik wil Eagulls, John Coffey en Place to bury Strangers graag zien, maar ik kijk wel hoe ‘t allemaal uitkomt.

Dan houd ik het bij Flume, Cashmere Cat & Young Fathers! De rest zien we dan wel :)
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jessefeyaerts wrote:</div>
Even nog een vraagje.. Wanneer komt er een tijdschema? Ik meen me te herinneren dat Rock Werchter erg laat was dit jaar en deze kwam er ongeveer 1 maand voor het festival. Aangezien Dour binnen iets meer dan een maand start ben ik toch ook wel benieuwd
icon_eek.gif
… Nu ja, nog iets.. Zo’n early bird ticketje (met camping), hoeveel kost dat? Lijkt me leuk om volgend jaar te kopen aangezien de line-up nu echt wel machtig is! (& dit vorige jaren ook was) Zo zou ik heel wat meer vrienden kunnen overtuigen met me mee te gaan. Scheelt toch veel met zo’n Werchterticket van ongeveer € 265 (met camping) hoop ik
icon_wink.gif


Oké na even te zoeken ben ik erachter gekomen dat een early-bird maar € 130 incl. camping kost
icon_smile.gif
iemand een idee over het tijdschema?
Early bird + camping is infeite 120€ ;-)
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Evert wrote:</div>

Early bird + camping is infeite 120€
icon_wink.gif


WOW! Dat is echt wel een koopje.. Zeker als je de line-ups van de laatste jaren bekijkt
icon_smile.gif
Idd , Dour is een juweeltje .. Imho Beste festival van Belgie ...
.. Je moet wel wat meer tegen een stootje kunnen om het effectief 5 dagen vol te houden :twisted:
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
Idd , Dour is een juweeltje .. Imho Beste festival van Belgie …
.. Je moet wel wat meer tegen een stootje kunnen om het effectief 5 dagen vol te houden
icon_twisted.gif

Als ik de filmpjes op YouTube zie, lijkt de sfeer me er 100 keer zo goed uitzien als op Rock Werchter! Ik baal nu al dat ik geen combi genomen heb :(
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
hier nog een leuk sfeerartikeltje over Dour

http://noisey.vice.com/nl/blog/vers-uit-walloni-fotos-van-dour-2014
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
Weet iemand of je met een caravan op de camping kan?
Neen . http://www.dourfestival.eu/nl/tickets-reservations/accommodation-on-the-festival-site/



..wij kamperen altijd met wagen of camionette op de parking ...
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
Dat is geen probleem op Dour ;-) zo een zaken maken van Dour zo een zalig festival..
Ik heb bandje met camping ... Gewoon om nog eens een Afterparty te doen ...
:cool:

Dourrueh
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat is geen probleem op Dour
icon_wink.gif
zo een zaken maken van Dour zo een zalig festival..
Ik heb bandje met camping … Gewoon om nog eens een Afterparty te doen …
icon_cool.gif


Dourrueh

Nice! thanks voor de uitleg
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Net wederom de line-up gecheckt en kom er echt niet uit. Zie zowel uit naar als op tegen de komst van de timetable.

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die met de Douravaan gaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken