De Rock Werchter Competitie: Voorspel de line-up

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Bekendmaking nummer 5:
Eels, Daptone Super Soul Revue, The Opposites, Arsenal, Sam Smith, Katy B, The Temperance Movement, Parquet Courts.

Meest geraden artiest is Sam Smith. Ook werden Katy B, The Opposites en Arsenal een aantal keer geraden. De rest werd geen één keer geraden en tevens scoorden maar liefst 4 personen 0 punten.

Winnaar van ronde 6 is @Zwennes met 7 pnt.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Laatste en 7de bekendmakingen:
Radkey, Bombay Bicycle Club, Coely, Puggy, Paolo Nutini, Altrego, Johnny Lang, Twenty One Pilots, tUne-yArds, Ozark Henry, Oscar & The Wolf, Kuroma, Royal Blood, Lykke Li.

Deze ronde was veruit de lastigste en slechte van allemaal. Maar liefst 10 mensen scoorden 0 punten. Radkey, Bombay Bicycle Club, Royal Blood zijn één maal geraden en Puggy 2 keer.

Winnaar van deze ronde is @PwoperFish met 4 pnt.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Ik heb ervoor gekozen om alleen punten te geven voor het goede podium bij de artiest om verwarring en discussie te voorkomen. Bij deze de punten van de podium-indeling:
1. @thijsjacobss 28 pnt.
2. @Krullie 26 pnt.
". @Thomus 26 pnt.
4. @jesse453 25 pnt.
5. @PwoperFish 24 pnt.
". @Fonske122 24 pnt.
". @LuudGoossens 24 pnt.
8. @Gloeilamp 23 pnt.
". @zesgeld 23 pnt.
10. @juw 22 pnt.
"". @neontiger8 22 pnt.
"". @Black-Lies 22 pnt.
13. @mattman 21 pnt.
14. @Zwennes 19 pnt.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0

DE UITSLAG!


De 'Headliner' Trofee (meest punten totaal):

@thijsjacobss

De 'Sub-Headliner' Trofee (tweede plek totaal):

@PwoperFish

De 'Veelbelovende Act' Trofee (derde plek totaal):

@LuudGoossens


De 'Act-van-de-Dag' Trofee (vaakst winnaar van de dag):

@PwoperFish

De 'Booking-baas' Trofee (meeste artiesten goed geraden):

De 'Afsluiter' Trofee (minste punten totaal):

@jesse453

De 'Gemiste Kans' Trofee (Artiest die het de meeste mensen hadden, maar niet op het festival staat):

CHVRCHES

De 'Sprookjes'-Line-Up (De Line-up met de meest gegokte artiesten die er niet opstaan):

Donderdag:
Main Stage: School Is Cool - Wiz Khalifa - Bring Me The Horizon - Panic! At The Disco - The Strokes - Linkin' Park - Netsky
Klub C: Baskerville - Bakermat - Mando Diao - Klangkarussel - Lorde - Flume - Röyksopp & Robyn
The Barn: Half Moon Run - Portugal. The Man - Mogwai -Caribou - The Kooks - Ed Sheeran

Vrijdag:
Main Stage: Maxïmo Park - Blood Red Shoes - Lilly Allen - Empire Of The Sun - Macklemore & Ryan Lewis - Pharrel Williams - Calvin Harris
Klub C: Fuck Buttons - Zedd - King Krule - Cat Empire - Young The Giant - AWOLNATION - Sub Focus
The Barn: Polica - Blaudzun - Sky Ferreira - Kurt Vile - Jake Bugg - Beady Eye

Zaterdag:
Main Stage: De Staat - The Lumineers - Flogging Molly - Jack White - Kasabian - Foo Fighters - The Prodigy
Klub C: Ella Eyre - Todd Terje - Danny Brown - Chance The Rapper - John Newman - Disclosure - OutKast
The Barn: The Neighbourhood - Volcano Chair - James Vincent McMorrow - Tom Odell - Andy Burrows - Beck

Zondag:
Main Stage: The Fratellis - Kaiser Chiefs - De Jeugd Van Tegenwoordig - The Offspring - Florence + The Machine - Snow Patrol - Daft Punk
Klub C: Temples - CHVRCHES - Modest Mouse - Selah Sue - The Weeknd - Kavinsky - Knife Party
The Barn: Belle & Sebastian - Asgeir - Boxer Rebellion - Daughter - Cage The Elephant - The National

Dit zijn de meest voorkomende namen op jullie line-ups. Ik heb ze ongeveer realistisch ingedeeld, al zal natuurlijk niet iedereen het ermee eens zijn! (; Voor welke dag zou jij je kaartje kopen?

Bedankt voor het meedoen, ik vond het tof en voor herhaling vatbaar! Al zal ik volgend jaar wat beter moeten opletten haha
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Leuk gedaan Thijs, zeker 'de gemiste-kanstrofee' is heel grappig haha. Ik zou een kaartje voor de zondag kopen als die sprookjesline-up waarheid was. Wat een dag!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Ik zou voor sprookjesline-up een zaterdagdagticket kopen, Foo Fighters f*ck yeahh! Verder ook een prima dag trouwens. Kleine twijfel over zondag, maar daar zit toch iets te weinig voor mij bij.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Leuk dat je het nog af hebt gemaakt :)

Voor die lineup zou ik zeker zaterdag gaan, en donderdag voor The Strokes. Die vrijdag is echt vreselijk.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
een verdienstelijke 6e plaats. Heel leuk gedaan, ook leuke sprookjesline-up, al vind ik hem niet zo goed als de uiteindelijke line up.

ik zeg volgend jaar weer!
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Uiteraard! maar we beginnen pas weer als er een groepje namen bekend is gemaakt en er een duidelijker beeld is van wie tourt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken