De grote Rock Werchter; raad de line-up competitie RONDE 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Subs:
- Kasabian
- The Kooks
- The XX
- Ed Sheeran

Overige:
- Royal Blood
- Faith No More
- Underworld
- Jamie T
- Alt-J
- Temples

Subs:
Jack White
Kasabian
Snow Patrol
The Strokes

Overig:
Ben Howard
Alt-J
Royal Blood
The XX
Imagine Dragons
The Kooks

Subheadliners:
Kasabian
Faith No More
The XX
Florence and the Machine

Overige namen:
Royal Blood
Underworld
Rise Against
The Kooks
Magnus
Alt-J

Subs:
Florence and the Machine
Faith no More
Jack White
Kasabian

Overige namen:
Royal Blood
Alt-J
Gaslight Anthem
Milky Chance
Magnus
Band of Skulls

Ik moet wel zeggen dat dit best moeilijk is. Oké, je kan inspelen op nieuwe geruchten. Maar nu moet je hopen dat je de juiste namen eerst kiest.
Praktisch voorbeeld: ik heb een lijstje gemaakt met tal van namen die kunnen in mijn ogen, Ik zeg nu bijvoorbeeld Rise Against en Hozier nog niet, maar voor hetzelfde geld zitten die wel al in eerste namenronde... Dat is dan wel heel hard balen.

Maar goed, mijn lijstje:
Subs:
Florence and the Machine
Lenny Kravitz
Faith no More
The Black Keys

Overige namen:
Royal Blood
Underworld
Alt-J
The War on Drugs
Ben Howard
Kasabian

Subheadliners :

Florence + the machine
Kasabian
The Strokes
The XX

Overige namen :

The war on drugs
Alt-J
Pharell Williams
Royal Blood
Underworld
Faith no More

Subs:
Kasabian
The XX
Faith No More
Snow Patrol

Overige namen:
The Gaslight Anthem
Royal Blood
Underworld
Alt-J
Slash
Frank Turner

4 SUBS
- Faith No More
- Kasabian
- The XX
- Jack White

OVERIG
- Alt J
- Rise Against
- The Gaslight Anthem
- Royal Blood
- The War On Drugs
- The Kooks

Subs:
Snow Patrol
Florence + the Machine
Mumford & Sons
Jack White

Overige:
Alt-J
Royal Blood
Hozier
Faith No More
Rise Against
Underworld

Ik moet wel zeggen dat dit best moeilijk is. Oké, je kan inspelen op nieuwe geruchten. Maar nu moet je hopen dat je de juiste namen eerst kiest.
Praktisch voorbeeld: ik heb een lijstje gemaakt met tal van namen die kunnen in mijn ogen, Ik zeg nu bijvoorbeeld Rise Against en Hozier nog niet, maar voor hetzelfde geld zitten die wel al in eerste namenronde… Dat is dan wel heel hard balen.

tip: de grote namen komen meestal het eerst;)

Kasabian
The Strokes
The XX
Snow Patrol

Gaslight anthem
Alt-J
Rise Against
Royal Blood
Interpol
The War On Drugs

Vraagje: Is het trouwens de bedoeling dat we steeds raden wat er in de volgende namenronde van RW aangekondigd gaat worden? Of krijgen we ook gewoon nog punten als bovenstaande namen bijvoorbeeld pas ergens in de zevende namenronde bekend gemaakt worden? En hoe zit het met als je een naam wel goed hebt, maar het bijv. een kleine naam blijkt te zijn ipv subheadliner of andersom?

Je krijgt punten wanneer de namen die je hebt ingestuurd worden aangekondigd door Rock Werchter. Het maakt niet uit wanneer Rock Werchter dit doet, als het maar na jouw voorspelling is. Uiteraard moet je enigzins inspelen op wat jij verwacht wat is volgende komt, maar eerlijker en makkelijker kunnen we het niet maken helaas. Dat kunnen we pas als Rock Werchter ons eerder zou inlichten, maar die kans is zeer klein. (;

Worden er eigenlijk ook tussenstanden bekend gemaakt? Nu heeft dat nog niet zo veel zin, maar is misschien wel leuk als er wat meer bekend is

Praktisch voorbeeld: ik heb een lijstje gemaakt met tal van namen die kunnen in mijn ogen, Ik zeg nu bijvoorbeeld Rise Against en Hozier nog niet, maar voor hetzelfde geld zitten die wel al in eerste namenronde… Dat is dan wel heel hard balen.

Inderdaad. Je moet er nu rekening mee houden dat Rock Werchter vaak eerst grotere namen bekendmaakt etc. We kunnen dit helaas niet voorkomen. Er zijn op dit moment nog te weinig 'echte' geruchten om een lijst van circa 75 namen te kunnen samenstellen. Daarom hebben we gekozen voor dit systeem. Zo kan je telkens je eigen lijst 'updaten' met telkens tien nieuwe geruchten en meer, makkelijker en eerlijker punten scoren. We doen ons best (;

Al 3 van de 4 headliners juist geraden dus nu enkel Bruce Springsteen nog en ik heb 4/4 :D

Maar bon, de volgende ronde:

Subheadliner:
Faith No More
The Strokes
Slash
Kasabian

6 andere namen:
Alt-J
Florence And The Machine
Rise Against
Noel Gallagher's High Flying Birds
Royal Blood
Underworld

Subs:
Florence And The Machine
Kasabian
Faith No More
The XX

6 andere namen:
Noel Gallagher's High Flying Birds
Alt-J
Underworld
Royal Blood
The Gaslight Anthem
Band of Skulls

Subs:
Florence & The Machine
Jack White
Rise Against
The National

Overige:
Glaslight Anthem
Underworld
Royal Blood
Alt-J
Noel Gallagher
Parov Stelar Band (ook gewoon omdat ik ze echt graag nog eens wil zien)

Word ik toch al de kop doorgedrukt dat ik Alt-J nog niet heb -.-
Dacht dat ze een herhaling niet zo heel snel bekend zouden maken, net zoals Kings Of Leon vorig jaar.

nu twijfel ik, was Alt-J alweer 2 jaar geleden?

Subs;
Lenny Kravitz
Jack White
The Strokes
Faith No More

Verder;
Florence and the Machine
Royal Blood
Alt J
Underworld
Placebo
Noell Gallagher